Μια νέα, «γευστική» online ενέργεια, δημιούργησε η ομάδα interactive marketing της Forthnet, για τη «Χρυσή Ζύμη».

forthnetΣτο πλαίσιο της πολύχρονης και πετυχημένης συνεργασίας της με τον όμιλο εταιριών Vivartia, η ομάδα interactive marketing της Forthnet σχεδίασε μία συναρπαστική online ενέργεια για τις νέες Σπιτικές Πίτες της Χρυσής Ζύμης (http://www.xrisizimi.gr/). Στόχος η ενίσχυση του brand awareness για τις νέες Σπιτικές Πίτες, αλλά και η εκπαίδευση του καταναλωτικού κοινού για τα αγνά υλικά με τα οποία παρασκευάζονται!

Όλα ξεκινούν από ένα interactive διαφημιστικό banner, όπου η ηρωίδα της ενέργειας, μια νοικοκυρά, μας προσκαλεί στην κουζίνα της. Με έναν έξυπνο τρόπο, το banner «καλεί» τους χρήστες να τραβήξουν το scroll bar, που είναι άμεσα συνδεδεμένο με το χρόνο ψησίματος των πιτών και έτσι αφενός κερδίζει το ενδιαφέρον τους, αφετέρου επικοινωνεί το διαγωνισμό και φυσικά το online παιχνίδι!

Εφόσον κλικάρουν στο banner, οι χρήστες, μεταφέρονται στο ειδικά διαμορφωμένο microsite, εμπνευσμένο από την «αγνή και οικογενειακή»  δεκαετία του ΄50, ώστε να προβάλλει άμεσα και την αγνότητα των προϊόντων της Χρυσής Ζύμης. Στο microsite, οι χρήστες πρέπει να εντοπίσουν όσο πιο γρήγορα μπορούν τα υλικά για τις Σπιτικές Πίτες της Χρυσής Ζύμης, που είναι κρυμμένα σε διάφορα σημεία μέσα στην κουζίνα! Το online παιχνίδι αποτελείται από 3 πίστες, όσες και οι Σπιτικές Πίτες, ενώ στο πλαίσιο σχετικού διαγωνισμού προσφέρει 10 συλλεκτικούς καταψύκτες Χρυσή Ζύμη και 500 συλλεκτικά βιβλία «Ιστορίες Ζύμης».

Διασκέδαση, ενημέρωση και απόλαυση λοιπόν, σε έναν συνδυασμό που… Δεν έτυχε. Πέτυχε! Ούτως ή άλλως, δεν είναι η πρώτη φορά που η ομάδα interactive marketing της Forthnet σχεδιάζει και υλοποιεί διαφημιστικές ενέργειες με στόχο τη ψυχαγωγία των χρηστών, πολλαπλασιάζοντας έτσι την αποτελεσματικότητα των ενεργειών  της. Σημειώνουμε ότι η ομάδα, ανέλαβε το σύνολο της ενέργειας υλοποιώντας και το σχετικό media plan.