Η Kingston Technology “εκτόξευσε” τη διάθεση προϊόντων μνήμης το 2008 με 41% τεμαχιακή αύξηση και $4 δις σύνολο εσόδων.

kingston-hx_ddr3_triple_channelΗ Kingston Technology Corporation ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2008, στα οποία καταγράφεται τεμαχιακή αύξηση 41% στο σύνολο των προϊόντων μνήμης που διατέθηκαν σε σύγκριση με το 2007. Παρά την υπέρ-διάθεση, τη σημαντική μείωση της μέσης τιμής πώλησης και την εξασθενημένη παγκόσμια οικονομία που χαρακτήρισε το 2008 ως έτος μειωμένης κίνησης στην αγορά μνημών, η Kingston κέρδισε σημαντικό μερίδιο αγοράς τόσο στην κατηγορία DRAM όσο και σε αυτή των Flashes. Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας παγκοσμίως έφτασαν τα $4 δις, σημειώνοντας μείωση $500 εκ. σε σύγκριση με τα καταγεγραμμένα έσοδα κατά το 2007.


«Η Kingston Technology και οι ανταγωνιστές μας επηρεαστήκαμε από την επιβράδυνση στη βιομηχανία και τον κορεσμό της αγοράς memory chip το 2008», δήλωσε ο John Tu, ένας εκ των ιδρυτών της εταιρείας Kingston. «Παρόλα αυτά, η καλή οικονομική μας κατάσταση και τα σταθερά αποθέματα μας σε ρευστό, μας επέτρεψαν να παραμείνουμε γρήγοροι και ευέλικτοι στις ολοένα μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς. Θεωρούμε τους εαυτούς μας πολύ τυχερούς για την ασφαλή μας κατάσταση, δεδομένων των συνθηκών στην οικονομία».


Ο συνιδρυτής της Kingston Technology David Sun, σχολίασε: «Πάντα εστιάζαμε στη βελτίωση της αποδοτικότητας, αλλά τη χρονιά που πέρασε κληθήκαμε να δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα σε αυτό τον τομέα, λόγω των δύσκολων καταστάσεων. Η καταιγίδα δεν πέρασε ακόμα, αλλά εμείς ήδη κοιτάμε μπροστά. Από τη στιγμή που οι εργαζόμενοι μας είναι τόσο αποφασισμένοι όσο ο John και εγώ και έχουμε τη συνεχή στήριξη όλων των συνεργατών, πωλητών και πελατών, είμαστε σίγουροι ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν θετικά».


Παρά την πτώση που καταγράφηκε στο σύνολο των εσόδων της, η Kingston Technology πέτυχε σημαντικές τεμαχιακές αυξήσεις σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων: Flash memory, Branded memory, ValueRAM industry-standard memory και HyperX®. Η Kingston Technology άγγιξε για πρώτη φορά το $1 δις στις παγκόσμιες πωλήσεις της το 1995, το 2003 διπλασίασε τα έσοδα της στα $2 δις και το 2005 έφτασε τα $3 δις.


Στην ελληνική αγορά, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση, οι πωλήσεις της Kingston Technology αυξήθηκαν το 2008 κατά 4.67%, ενώ διέθεσε στην αγορά 64.25% περισσότερα προϊόντα, σε σύγκριση με το 2007. Ο Laurent Sirgy, Περιφερειακός Διευθυντής της Kingston Technology για τη Γαλλία, τη Νότια Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι η αύξηση αυτή θα συνεχιστεί τόσο το 2009 όσο και σε βάθος χρόνου, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να διατηρήσουμε αυξανόμενα μερίδια αγοράς».


Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα στο www.kingston.com/europe