Η LG σημειώνει πωλήσεις 10 εκατο. ακουστικών Bluetooth, διατηρώντας την ηγετική της θέση στην αγορά των ΗΠΑ όμε τη βοήθεια των ασύρματων Bluetooth ακουστικών ΤΟΝΕ.

LG HBS-750_Black_1Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της σειράς ακουστικών LG TONE Bluetooth έφθασαν τα 10 εκατομμύρια παγκοσμίως από την ημερομηνία λανσαρίσματος της σειράς τον Οκτώβριο του 2010. Αυτό το επίτευγμα τοποθετεί την LG ως πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις στην κατηγορία ασύρματων Bluetooth ακουστικών στις Η.Π.Α.

 

Η LG δημιούργησε τη συγκεκριμένη σειρά ακουστικών σε συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες εξοπλισμού ήχου, όπως η Harman/Kardon και η JBL, εξασφαλίζοντας έτσι το υψηλότερο επίπεδο της ποιότητας του ήχου.

 

Σύμφωνα με την ανεξάρτητη εταιρεία έρευνας αγοράς ‘NPD Group’, η LG ξεπερνά με συνέπεια την εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά των ακουστικών Bluetooth στις Η.Π.Α. από τον Μάιο του 2012, ενώ έχει διατηρήσει περισσότερο από το 40 τοις εκατό του μεριδίου αγοράς από το 2013. Ωστόσο, η σειρά TONE δεν είναι δημοφιλής μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες.

 

LG TONE Infinim HBS900_1Ο μοναδικός σχεδιασμός των ακουστικών TONE που μπορούν να φορεθούν γύρω από το λαιμό, έχει δημιουργήσει πολλούς μιμητές και μη-αυθεντικά μοντέλα, πολλά από τα οποία φέρουν ακόμα και το λογότυπο της LG.

 

«Είναι πραγματικά ενθαρρυντικό να συναντάμε καταναλωτές που φοράνε τα ακουστικά LG TONE σε πόλεις όλου του κόσμου, από τη Νέα Υόρκη στη Σαγκάη, μέχρι και το Ντουμπάι», δήλωσε ο Seo Young-Jae, Αντιπρόεδρος και Υπεύθυνος του τμήματος Innovative Personal Devices, LG Electronics Mobile Communications Company.

 

«Αρχικά ξαφνιαστήκαμε από τον ενθουσιασμό των σχολίων που λάβαμε από τους ανθρώπους που μας είπαν ότι τα TONE™ ήταν το πιο άνετα ασύρματα ακουστικά που είχαν χρησιμοποιήσει ποτέ. Μείναμε λοιπόν πιστοί σε ό, τι λειτούργησε καλά, ενώ ταυτόχρονα βελτιώσαμε τα TΟΝΕ με τον καιρό, έτσι η θετική υποδοχή που εισπράττουμε μας βρίσκει απόλυτα ικανοποιημένους».

 

Στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμα τα ασύρματα ακουστικά LG HBS-750 της σειράς TONE.