Το απόλυτο ραντεβού μόδας και τεχνολογίας στο ανανεωμένο fashion hot spot της Κηφισιάς, καθώς η LG συνεργάζεται με το κατάστημα DETROIT για καλό σκοπό.

UntitledΗ LG Electronics έδωσε το δυναμικό παρόν στα εγκαίνια του γνωστού καταστήματος ειδών ένδυσης ‘DETROIT’ στην Κηφισιά, σε μια ξεχωριστή βραδιά μόδας, ελπίδας και κορυφαίας τεχνολογίας. Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων, που είχαν φιλανθρωπικό χαρακτήρα, πραγματοποιήθηκε επίδειξη μόδας διάσημων σχεδιαστών, ενώ μέρος των εσόδων διατέθηκε στο Σύλλογο Φίλων Παιδιών με Καρκίνο ‘ΕΛΠΙΔΑ’.

 

Οι καλεσμένοι είχαν επιπλέον την ευκαιρία να απολαύσουν μοναδικές στιγμές κορυφαίας εμπειρίας θέασης με την τηλεόραση LG OLED Swarovski, και να θαυμάσουν από κοντά το νέο premium smartphone LG G4.

 

Η LG σε συνεργασία με τη Swarovski, δημιούργησε μία περιορισμένη έκδοση της εκπληκτικής OLED TV, διακοσμημένης με λαμπερά κρύσταλλα του γνωστού οίκου. Χάρη στα κρύσταλλα Swarovski και τη μοναδική τεχνολογία Pixel Dimming της LG, η εντυπωσιακή τηλεόραση διαθέτει τον πιο premium σχεδιασμό, αποτελώντας ένα πραγματικό έργο τέχνης προηγμένης τεχνολογίας. Παράλληλα, η τεχνολογία OLED, προσφέρει μία καθηλωτική εμπειρία θέασης υψηλής ποιότητας, με ρεαλιστικά και ζωντανά χρώματα, και πραγματικό μαύρο χρώμα.

 

Το νέο premium smartphone LG G4 ξεχωρίζει από το πρώτο άγγιγμα, καθώς διαθέτει πίσω όψη από γνήσιο δέρμα και εξαιρετική κάμερα, με ευρύ φακό, διάφραγμα F1.8 και ανάλυση 16MP. Η οθόνη QHD προσφέρει την καλύτερη αναπαραγωγή χρωμάτων, και η σχεδιαστική καινοτομία του θέτει νέους κανόνες στον ορισμό του premium smartphone σήμερα, αρκεί κανείς να το αγγίξει!

 

Η κα Τζώρτζια Σταυροπούλου, Corporate & Business Units Marketing Manager, LG Electronics Hellas, δήλωσε σχετικά με τη συνεργασία: «Για την LG, ο σχεδιασμός των προϊόντων αποτελεί ένα από τα σημεία υπεροχής τους, καθώς δεν προσφέρουν μόνο μεγάλη άνεση και ευκολία στη χρήση, αλλά ξεχωρίζουν μέσω του design τους. Η συνεργασία μας με το DETROIT, που προσφέρει επίσης είδη ένδυσης για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν και δημιουργεί τάσεις, αποδεικνύει πως η τεχνολογία και η μόδα μπορούν να συνδυαστούν προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον σύγχρονο καταναλωτή».