Η εταιρεία του Μάρκ Ζούκερμπεργκ θέλει τους χρήστες της αποκλειστικά δικούς της, προκαλώντας ισχυρό πονοκέφαλο στην Google.

zuckerberg_2587413bΤην προσθήκη της επιλογής «Add a link» στην εφαρμογή του Facebook στα κινητά τους τηλέφωνα ανακάλυψε πρώτη μια μερίδα χρηστών συστημάτων IOS στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Επιλέγοντας την, οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν μέσα από το Facebook το άρθρο που επιθυμούν και να ανεβάσουν τον σύνδεσμο χωρίς να εγκαταλείψουν ούτε στιγμή το κοινωνικό δίκτυο. Μετά την επιλογή ενός άρθρου από την λίστα αποτελεσμάτων της αναζήτησης τους, έχουν τη δυνατότητα να προσθέσουν σχόλια ή να κάνουν update το status τους όπως πρώτα.

 

«Η μηχανή αναζήτησης μπορεί να εξερευνήσει πάνω από ένα τρισεκατομμύρια posts στα οποία η μηχανή αναζήτησης της Google δεν έχει πρόσβαση» είπαν στο TechCrunch υπεύθυνοι της Facebook.

 

Η νέα δυνατότητα αναζήτησης είναι μια εκ των νέων χαρακτηριστικών που εισάγει το Facebook, που έχουν ως στόχο να καλλιεργήσουν τις συνθήκες που θα επιτρέπουν στους χρήστες να παραμένουν συνεχώς εντός της πλατφόρμας, κάτι που αν επιτευχθεί πρόκειται σίγουρα να προκαλέσει μεγάλο πρόβλημα στην Google. H χρήση του Facebook συγκεντρώνει το 28% των συνολικών ωρών που σπαταλούνται στο διαδίκτυο συνολικά. Ένα ποσοστό που αναμένεται να αυξηθεί αν οι χρήστες του Facebook δεν χρειάζεται να αφήσουν την πλατφόρμα για να αναζητήσουν κάποιο άρθρο και να χάσουν περισσότερο χρόνο.

 

Η Google είδε το 2014 τα ποσοστά της στον τομέα των διαφημίσεων να συρρικνώνονται, κυρίως στο πεδίο των κινητών συσκευών. Αντίθετα, το Facebook, αν και είναι ακόμη πίσω από την Google, συνέχισε να πολλαπλασιάζει τα ποσοστά του στην πίτα της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς.