H ACE-Hellas παρέχει ηλεκτρονικές υπηρεσίες που αναβαθμίζουν την ποιότητα εξυπηρέτησης των κατόχων συσκευών HTC που έχουν αποσταλει για service.

acehellasΗ ACE-Hellas ΑΕ, πιστεύοντας ότι η εξυπηρέτηση των πελατών της αποτελεί θεμελιώδες συστατικό των ολοκληρωμένων λύσεων που παρέχει, προχώρησε στην υλοποίηση και θέση σε λειτουργία της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Διαδραστικής Ενημέρωσης – Πληροφόρησης των αγοραστών συσκευών HTC, οι οποίοι τις έχουν αποστείλει ή προσκομίσει στα ανάλογα τμήματα τεχνικής υποστήριξης τους.
Μέσω της υπηρεσίας αυτής, οι αγοραστές των συσκευών HTC θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να ενημερώνονται με email, SMS ή μέσω διαδικτύου (Internet), τόσο για το σχετικό κόστος επισκευής της συσκευής που έχουν αποστείλει ή παραδώσει, εάν αυτό υφίσταται, όσο και για το στάδιο που αυτή βρίσκεται, μέχρις ότου να είναι έτοιμη προς παράδοση. Με τον τρόπο αυτό μειώνεται δραματικά η συμμετοχή από μεριάς του πελάτη, ενώ ταυτόχρονα ενημερώνεται άμεσα και χωρίς δική του παρέμβαση καθ’ όλη την διάρκεια παραμονής της συσκευής στο service, για το πιθανό κόστος, τις ενέργειες που απαιτούνται να γίνουν αλλά και για την τελική ημερομηνία παράδοσης. Η πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία θέτει νέα στάνταρτ στην εξυπηρέτηση πελατών των συσκευών HTC, παρέχοντας εξελιγμένες δυνατότητες και ευκολίες αναφορικά με αυτήν.
Η υπηρεσία συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας». Με την θέση σε λειτουργία της υπηρεσία αυτής η ACE-Hellas ΑΕ υλοποιεί ένα ακόμη βήμα, που αποσκοπεί στην καλύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της.