Η LG παρουσιάζει το νέο, ακόμα πιο ανθρωποκεντρικό UX 4.0. Πιο απλό και πιο φιλικό, το νέο περιβάλλον λειτουργίας της LG καταλαβαίνει τους χρήστες καλύτερα και περιλαμβάνει “έξυπνες” υπηρεσιες.

LG_UX 4.0_Smart NoticeΗ LG Electronics παρουσίασε σήμερα το νέο Mobile User Interface (περιβάλλον λειτουργίας), LG UX 4.0, το οποίο θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά στο επερχόμενο LG G4 που θα αποκαλυφθεί στο τέλος αυτού του μήνα. Η αναβαθμισμένη εμπειρία χρήσης υπόσχεται μεγαλύτερη ευκολία και άνεση, ενώ θα κατανοεί και θα ανταποκρίνεται ακόμα καλύτερα στις μοναδικές ανάγκες κάθε χρήστη.

 

Οι λειτουργίες ‘Quick Memo’ και ‘QSlide’ είχαν παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο smartphone “Optimus G” to 2012, ωστόσο η LG συνεχίζει να βελτιώνει το UX σε κάθε ναυαρχίδα των G Series.
Μέχρι τώρα, οι βελτιώσεις στο UX γίνονταν με γνώμονα τη μεγαλύτερη ευκολία για όλους τους χρήστες. Αντίθετα, στο νέο LG UX 4.0, δόθηκε μεγαλύτερη βάση στο να παρέχονται βελτιστοποιημένες, αλλά και ταυτόχρονα προσαρμοσμένες λύσεις για μεγαλύτερη άνεση σε κάθε χρήστη οποιουδήποτε επιπέδου ξεχωριστά, για την απόλυτη απόλαυση της LG συσκευής τους.

 

Απλούστερο και ακόμα πιο εύχρηστο
Αρχικά, η LG δημιούργησε ένα ακόμα πιο απλουστευμένο περιβάλλον γραφικών και επιπλέον πιο εύχρηστες λειτουργίες, εξαλείφοντας τα περιττά βήματα που απαιτούνται για τη διαμόρφωση και ενεργοποίησή τους. Για παράδειγμα, η νέα λειτουργία ‘Quick Shot’ επιτρέπει πλέον στους χρήστες να τραβήξουν φωτογραφία ακόμα πιο γρήγορα, με ένα απαλό διπλό χτύπημα στο «Έξυπνο Πίσω Πλήκτρο» (Rear Key) του τηλεφώνου, ακόμα κι όταν η οθόνη είναι σε κατάσταση αναμονής. Επίσης, η αναβαθμισμένη λειτουργία ‘Smart Bulletin’ αθροίζει αυτόματα τα πιο σημαντικά αποτελέσματα από διαφορετικές εφαρμογές σε μία σελίδα, για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία.

 

LG_UX 4.0Μεγαλύτερη γκάμα εξειδικευμένων επιλογών
Το νέο UX 4.0 δίνει στους χρήστες ακόμα περισσότερες επιλογές, βασισμένες στις προτιμήσεις και στα ενδιαφέροντά τους. Η νέα κάμερα προσφέρει τρεις διαφορετικές λειτουργίες – Simple, Basic και Manual – ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα σε κάθε τύπο φωτογράφου, από ερασιτέχνες μέχρι και τους πιο έμπειρους λάτρεις της φωτογραφίας. Η λειτουργία ‘Simple Mode’, ιδανική για τους ερασιτέχνες, κάνει όλη την περίπλοκη διαδικασία αυτόματα, ενώ η λειτουργία ‘Manual Mode’ διαθέτει μια σειρά από ρυθμίσεις και επιλογές για απόλυτο δημιουργικό έλεγχο, ικανή να εντυπωσιάσει ακόμα και έναν πιο έμπειρο φωτογράφο.

 

Το Ημερολόγιο, που έχει επίσης ανανεωθεί, προσφέρει περισσότερες επιλογές, δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέγουν και να ενσωματώνουν σε αυτό ανεξάρτητα events που ‘ανεβαίνουν’ στα Social Media από άλλους χρήστες, με απλή διαδικασία ‘drag and drop’ στα ‘Ραντεβού’.

 

Ακόμα πιο ‘Έξυπνο’ UX που καταλαβαίνει το χρήστη
Η ανανεωμένη λειτουργία ‘Smart Notice’ στο LG UX 4.0 υπόσχεται να παρέχει ακόμα πιο προσωποποιημένες λειτουργίες για τον καιρό, τα ταξίδια και ακόμα περισσότερα θέματα, αναλύοντας την καθημερινή ρουτίνα του χρήστη και το πρόγραμμά του, και συνδυάζοντας τις πληροφορίες αυτές με τις καθημερινές του συνήθειες. Ένας χρήστης για παράδειγμα, που απολαμβάνει παιχνίδια σε εξωτερικούς χώρους, μπορεί να λάβει μια ειδοποίηση που να ενημερώνει ότι «Ο καιρός είναι τέλειος για να παίξεις ένα παιχνίδι μπάσκετ έξω».

 

Άλλο ένα παράδειγμα της βελτιωμένης προσαρμογής του LG UX 4.0 εντοπίζεται στην λειτουργία ‘Gallery’, η οποία μπορεί πλέον να δημιουργήσει ξεχωριστά album για κάθε περίσταση, ανάλογα με το μέρος και την ώρα που τραβήχτηκε η κάθε φωτογραφία. Η έξυπνη προσαρμογή επεκτείνεται και στις ρυθμίσεις της λειτουργίας ήχου εισερχόμενων κλήσεων ‘Ringtone ID’, η οποία μπορεί πλέον αυτόματα να συνθέσει έναν ήχο κλήσης για κάθε εισερχόμενη κλήση από όσους περιλαμβάνονται στη λίστα με τις ‘Αγαπημένες Επαφές’ του χρήστη.

 

«Το νέο LG UX 4.0 προσφέρει απλούστερους, ταχύτερους και πιο διαισθητικούς τρόπους στη χρήση του G4, με νέα, αλλά και βελτιωμένα χαρακτηριστικά που μπορούν να ανταποκριθούν ‘έξυπνα’ στις ανάγκες κάθε μεμονωμένου χρήστη», δήλωσε ο Juno Cho, Πρόεδρος και CEO της LG Electronics Mobile Communications Company. «Οι προσπάθειές μας για καλύτερη κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών μας συνεχίζονται, ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε αντίστοιχα ολοένα και περισσότερες καινοτομίες για μια καλύτερη ζωή, βασισμένες στην ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση».