Η λύση Amadeus Altéa Corporate Recognition θα επιτρέπει στην Lufthansa να εξυπηρετεί καλύτερα τους εταιρικούς πελάτες καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους, προσωποποιώντας την εμπειρία του ταξιδιού τους.

Lufthansa_B735_D-ABIWΓια ένα πολύ μεγάλο διάστημα οι αεροπορικές εταιρείες δεν ήταν σε θέση να εξατομικεύσουν αποτελεσματικά και να διαφοροποιήσουν τις προσφορές που προοριζόταν αποκλειστικά για τους εταιρικούς πελάτες. Πλέον, η Amadeus έρχεται να δώσει τη λύση, ανακοινώνοντας ότι η Lufthansa είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που επέλεξε να υιοθετήσει το Altéa Corporate Recognition, ένα εργαλείο που επιτρέπει στην αεροπορική εταιρεία να αναγνωρίζει καλύτερα τους εταιρικούς πελάτες κατά τη στιγμή της κράτησης.
Το παραπάνω βήμα εξασφαλίζει την προσφορά στρατηγικά εξατομικευμένων υπηρεσιών που μπορούν να προσφερθούν τόσο στους εταιρικούς πελάτες, όσο και σε μεμονωμένους εταιρικούς ταξιδιώτες σε όλα τα στάδια του ταξιδιού τους, ενισχύοντας τόσο το κομμάτι των επαγγελματικών ταξιδιών, όσο και τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία.

Με την αυτόματη αναγνώριση της εταιρείας για την οποία εργάζεται ο ταξιδιώτης, η προσωποποίηση μπορεί να ξεκινήσει από τη στιγμή που πραγματοποιείται η κράτηση της πτήσης. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι στους ταξιδιώτες αυτούς προσφέρεται προνομιακή μεταχείριση από το πρώτο βήμα κράτησης και έπειτα ή ότι οι μεμονωμένοι εταιρικοί πελάτες αντιμετωπίζονται ως προτεραιότητα κατά τη παραμονή τους στο αεροδρόμιο και μπορούν για παράδειγμα να περάσουν γρηγορότερα τον έλεγχο ασφαλείας.

 

Ταυτόχρονα, μια αεροπορική εταιρεία, γενικά, έχει την δυνατότητα με το Altéa Corporate Recognition να προσφέρει πακέτα εξειδικευμένων βοηθητικών υπηρεσιών, που είναι πλήρως εστιασμένα στις ανάγκες του εταιρικού ταξιδιώτη, όπως υπηρεσίες αποσκευών και επιλογής θέσης. Για τη Lufthansa αυτό σημαίνει ότι θα είναι πλέον σε θέση να προσφέρει εύκολα μια σειρά υπηρεσιών ώστε να αυξήσει τη ζήτηση και τη πιστότητα πελατών, ενώ η αεροπορική συνεχίζει να εστιάζει ενεργά τις υπηρεσίες της για την κάλυψη των αναγκών των εταιρικών πελατών της.

Ο κ. Christian Tillmans, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Παγκόσμιων Πωλήσεων και Διαχείρισης Σημαντικών Λογαριασμών της Lufthansa δήλωσε: “Οι εταιρικοί πελάτες παραμένουν η κύρια ομάδα πελατών για διεθνείς αεροπορικές εταιρείες όπως η Lufthansa. Το Amadeus Altéa Corporate Recognition μας επιτρέπει να διατηρήσουμε, αλλά και να αυξήσουμε, την αξία που προσφέρουμε στους εταιρικούς μας πελάτες και τους ταξιδιώτες επαγγελματικών ταξιδιών. Αυτή η εξέλιξη αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην προσπάθειά μας να προσφέρουμε μια ακόμη πιο προσωποποιημένη και διαφοροποιημένη εμπειρία, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες των πελατών μας, να αυξήσουμε την ικανοποίηση και ταυτόχρονα να επιδιώξουμε υψηλότερη αποδοτικότητα.”

 

Η κα Julia Sattel, Ανώτατη Αντιπρόεδρος του Τμήματος Airline IT της Amadeus σχολίασε: “Οι σύγχρονοι εταιρικοί πελάτες αναμένουν ακόμη υψηλότερα επίπεδα εξατομίκευσης σε σχέση με τους ταξιδιώτες αναψυχής. Σε έναν κόσμο όπου οι αεροπορικές εταιρείες πλήρους εξυπηρέτησης αντιμετωπίζουν ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό από εταιρείες χαμηλού κόστους και υβριδικές αεροπορικές εταιρείες, υπάρχει ανάγκη να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα για να επιτύχουν μια πραγματικά προσωποποιημένη εμπειρία”

“Και ενώ αυτή η λύση ωφελεί τον μεμονωμένο ταξιδιώτη, επιτρέπει επίσης στις αεροπορικές εταιρείες να ενισχύσουν τη σχέση τους με σημαντικές εταιρίες , αυτό σημαίνει ότι τα τμήματα πιστότητας πελατών των αεροπορικών εταιρειών μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λύση με στρατηγικό τρόπο. Αυτή είναι η πιο πρόσφατη εξέλιξη στην προσπάθεια μας να εξασφαλίσουμε ότι εστιάζουμε τις δυνάμεις μας στους ταξιδιώτες του 21ου αιώνα, επιτρέποντας στις αεροπορικές εταιρείες να συνδέονται, να εξυπηρετούν και να διαχειρίζονται τους πελάτες τους με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.”

 

Σήμερα, η πλειοψηφία των επαγγελματικών ταξιδιών γίνεται από το έμμεσο κανάλι. Η δυνατότητα του Altéa Corporate Recognition να αναγνωρίζει τον επαγγελματικό ταξιδιώτη σε οποιοδήποτε κανάλι, συμπεριλαμβανομένου και του έμμεσου καναλιού και των εταιρικών εργαλείων self-booking είναι κρίσιμη για τις αεροπορικές εταιρείες ως προς την εξατομίκευση των υπηρεσιών τους. Το Altéa Corporate Recognition επιτρέπει στην Lufthansa να προσφέρει στους εταιρικούς της πελάτες μεγαλύτερο επίπεδο εξατομίκευσης καθώς τα ατομικά και προκαθορισμένα κριτήρια για τους εταιρικούς πελάτες θα εμφανίζονται πια κατά τη διαδικασία κράτησης.

Το Amadeus Altéa Corporate Recognition συμπληρώνεται από τις υπάρχουσες λύσεις πιστότητας και εξατομίκευσης, Amadeus Loyalty Management Suite και Amadeus Awards Suite, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες να αναγνωρίζουν ξεκάθαρα τα μέλη προγραμμάτων πιστότητας καθ’όλη την διάρκεια της ταξιδιωτικής εξυπηρέτησης.