Mε μια ολοήμερη εκδήλωση θα γιορτάσει στις 3 Μαρτίου τα τρία χρόνια λειτουργίας της η εταιρεία ενδυνάμωσης νεοφυών επιχειρήσεων Metavallon. Ετοιμάζει εργαστήρια ειδικά σχεδιασμένα για startups.

metavallon_logo_orangeΠιστή προς το έργο της, η Metavallon αφιερώνει το πρώτο μισό της ολοήμερης εκδήλωσης στους τολμηρούς επιχειρηματίες, οργανώνοντας μια σειρά από εργαστήρια ειδικά σχεδιασμένα για startups. Μάλιστα, η θεματολογία αυτών των εργαστηρίων είναι βασισμένη στα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε η Metavallon σχετικά με τις startups, με την πορεία τους και με τους επενδυτές στο εγχώριο οικοσύστημα.

Τα αποτελέσματα και αρχικά συμπεράσματα αυτής θα συζητηθούν αργότερα στην ίδια εκδήλωση μαζί με συνεργάτες, επενδυτές και συνοδοιπόρους του οικοσυστήματος, οπότε και η ομάδα της Metavallon θα παρουσιάσει το αποτύπωμα του κοινωνικού της έργου από το 2012 μέχρι και σήμερα. Η εκδήλωση εξάλλου είναι και προς τιμήν όλων όσων συμπορεύτηκαν και συνδημιούργησαν αυτά τα, παρότι ομιχλώδη, σίγουρα παραγωγικά και δυναμικά χρόνια μαζί με τη Metavallon.

 

Πέντε ειδικά εργαστήρια για ανερχόμενους επιχειρηματίες

Οι startups που θα συμμετέχουν στην ξεχωριστή αυτή ημέρα της Metavallon θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν μια σειρά από στοχευμένα εργαστήρια βασισμένα στις ανάγκες τους με αντικείμενο:

 

-Πηγές και εργαλεία χρηματοδότησης
-Βασεις για είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ
-Τα μυστικά των πωλήσεων
-Χρηματοοικονομική διαχείριση
-Δικτύωση με συνεργάτες και οργανισμούς

 

Τα εν λόγω workshops θα πραγματοποιηθούν από ειδικούς που δραστηριοποιούνται στο δίκτυο της Metavallon καθοδηγώντας τις startups και προσφέροντας τα μέγιστα με την εμπερία και για τις γνώσεις που διαθέτουν.

 

Aποτελέσματα έρευνας για την πορεία και τα «πιστεύω» των ελληνικών startups

Όπως προαναφέραμε, στο πλαίσιο της ενδιαφέρουσας αυτής εκδήλωσης η Metavallon θα παρουσιάσει και τα αποτελέσματα μιας ολοκληρωμένης έρευνας που πραγματοποίησε πρόσφατα με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας στο ελληνικό «οικοσύστημα» των startups.

Συγκεκριμένα, θα δούμε θέματα όπως πχ. Τι δηλώνουν ως βασική ανάγκη σήμερα οι ελληνικές startups, τι πιστεύουν για το marketing, για την αγορά, για τις ομάδες τους, για τις ικανότητές τους. Επιπλέον, θα δούμε πώς σκέφτονται και τι περιμένουν από αυτές οι ενεργοί επενδυτές (μεμονωμένοι αλλά και δομημένα funds), ποιες οι εκτιμήσεις τους για το παρόν και το μέλλον των επιχειρήσεων ταχείας ανάπτυξης στην Ελλάδα.