O Even Aas-Eng, VP Digital Media at McCann Worldgroup Norway ήταν ο κεντρικός ομιλητής στην πρόσφατη ημερίδα «Social Media & Επικοινωνία» του Ινστιτούτου Επικοινωνίας

institouto_epikoinoniasO Even Aas-Eng, VP of Digital Media, McCann Norway, από το μακρινό Όσλο και τη Νορβηγία του 90% internet penetration, ήταν ο κεντρικός ομιλητής στην ημερίδα «Social Media και Επικοινωνία» του Ινστιτούτου Επικοινωνίας. Με στόχο να ενημερώσει το ελληνικό κοινό για το φαινόμενο που σαρώνει τον ψηφιακό κόσμο, παρουσίασε case studies που κεντρικό μήνυμα είχαν το «Sharing defines who we are», δηλαδή το κοινωνικό προφίλ του καθενός στο internet ορίζει και το προφίλ του στον πραγματικό κόσμο – δύο κόσμοι που, όπως φαίνεται, είναι πλέον αλληλένδετοι.


Αναφερόμενος στην έρευνα της Universal McCann, When did we start trusting strangers, απευθύνθηκε στο κοινό και κυρίως στους marketers δείχνοντας το δρόμο της ευκαιρίας μέσα από τα ευρήματα που θέλουν τον κόσμο να επηρεάζει και να επηρεάζεται από αγνώστους στις προθέσεις τους για αγορά προϊόντων περισσότερο από ότι επηρεάζονται από τα παραδοσιακά brand conversations.


Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στο παράδειγμα του trip advisor και το πώς έχει δημιουργήσει μια εντελώς νέα αντίληψη στο χώρο του τουρισμού και των ταξιδίων, αλλά και νέες αγορές. Αναφέρθηκε επίσης και στη νέα μόδα του microblogging, το οποίο μέσω του Twitter έχει φέρει μια μίνι επανάσταση.


Ήταν μια ιδανική πάσα για αυτό που θα συνέβαινε λίγο αργότερα, όταν στην κεντρική οθόνη της εκδήλωσης, εμφανίστηκαν «live» τα σχόλια ελλήνων Twitters. Ήταν κατά τη διάρκεια του πάνελ ειδικών της πρώτης ενότητας SOCIAL MEDIA KAI ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ / MARKETING ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ την οποία συντόνιζε ο κύριος Γιάννης Γούλιος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος McCann Worldgroup, όταν η οθόνη πλημμύρισε με σχόλια στο Twitter, τόσο από τους παρευρισκομένους όσο και από όσους παρακολούθησαν την εκδήλωση μέσω του live-streaming στο blogchannel.com.


Σύμφωνα με τον Αντώνη Γαβαλά, Managing Director της MRM Athens, digital marketing βραχίονα του McCann WorldGroup: «ήταν η καλύτερη ημερίδα για social media που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Έγινε ξεκάθαρο, νομίζω, ότι το ενδιαφέρον ΚΑΙ στη χώρα μας είναι τεράστιο. Επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο αυτό που στην MRM Athens λέμε εδώ και καιρό, παροτρύνοντας τους πελάτες μας να αγκαλιάσουν τα Social Media. Το σύνθημα στον τοίχο Your tube is not my space που ακούσαμε στην ημερίδα είναι συμβολικό και συνάμα αποκαλυπτικό για το τι έρχεται και στη χώρα μας: το οικοδόμημα της τηλεόρασης αρχίζει να… τρίζει».


Για το Χρήστο Ντόκο, Digital Marketing Director της MRM Athens και μέλος της οργανωτικής επιτροπής της Ημερίδας, η εκδήλωση ήταν μία ευχάριστη έκπληξη: «αν και είμαι χρήστης του Twitter εδώ και αρκετό καιρό, τέτοια συμμετοχή δεν την περίμενα! Η ιδέα να «παίζει» live το Twitter για τη συγκεκριμένη Ημερίδα ήταν πρωτοπόρα και έδειξε στην πράξη την δύναμη των social media ΚΑΙ στην Ελλάδα. Τα πάνω από 500 Twitts που ανέβηκαν, εκτόξευσαν την συζήτηση στο Top 5 των trends του Twitter παγκοσμίως και απέδειξαν την συμμετοχική τάση των Ελλήνων μέσω των κοινωνικών δικτύων, κάτι που άλλωστε κατέδειξε και η έρευνα της MRB Hellas για τα social media στην Ελλάδα που παρουσιάστηκε στην εκδήλωση».