Αποκαλύπτει οπτικοακουστικές εμπειρίες μέσω της ανάλυσης 4K και του ήχου υψηλής ανάλυσης, καθώς και νέους τρόπους ζωής μέσω του life-logging.

sony logo 2014Η Sony Corporation αναδεικνύει τη νέα σειρά προϊόντων της, που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2015, στη Διεθνή έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών (CES) 2015, η οποία διεξάγεται στο Λας Βέγκας της Νεβάδα, από την Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015.

Ακολουθώντας τη φιλοσοφία της εταιρείας «έμπνευση και ικανοποίηση της περιέργειας των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο, και δημιουργία συναισθηματικής αξίας», στο περίπτερο της Sony θα παρουσιαστούν νέα προϊόντα και πρωτότυπα, δίνοντας έμφαση στην τεχνολογία 4K Ultra High-Definition, στον ήχο υψηλής ανάλυσης και τα SmartWear της Sony.

Η Sony περνάει την εμπειρία προβολής και λήψης σε 4K σε ένα άλλο, εντελώς νέο επίπεδο με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων συμβατών με 4K. Πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά, συνολικά, δώδεκα νέες τηλεοράσεις 4K Ultra HD BRAVIATM LCD, σε τέσσερις σειρές, με ποιότητα εικόνας που θα σας κόψει την ανάσα, περισσότερο από ποτέ, χάρη στον καινοτόμο επεξεργαστή X1 4K της Sony. Σε αυτήν τη νέα σειρά BRAVIA συγκαταλέγεται και η πιο λεπτή σειρά τηλεοράσεων στον κόσμο*1 (περίπου 4,9 χλστ, στο πιο λεπτό τους σημείο) καθώς και η πρώτη σειρά στον κόσμο με ηχεία συμβατά με ήχο υψηλής ανάλυσης*2.

Επιπλέον, η Sony εξοπλίζει μια ευρεία γκάμα τηλεοράσεων 4K και Full HD με το τελευταίο λειτουργικό σύστημα AndroidTM TV της Google, για να προσφέρει πιο πλούσια από ποτέ συνδεσιμότητα μεταξύ τηλεοράσεων και κινητών συσκευών. Παράλληλα, η διασύνδεση One-Flick Entertainment της Sony παρέχει μια μοναδική εμπειρία χρήστη με εύχρηστη λειτουργία flick μέσω του τηλεχειριστηρίου touchpad, για να έχετε πρόσβαση σε ολόκληρη βιβλιοθήκη περιεχομένου με μόνο μία κίνηση (flick). Ο συνδυασμός αυτών των δυο προσφέρει στους καταναλωτές έναν ολοκαίνουργιο νέο τρόπο αλληλεπίδρασης με τις τηλεοράσεις τους και πρόσβασης σε περιεχόμενο, υπηρεσίες και εφαρμογές.

Η Sony φέρνει, επίσης, ένα εντελώς νέο επίπεδο τεχνολογίας 4K στη σειρά προϊόντων ψηφιακής απεικόνισης, αρχής γενομένης από το καινούργιο μοντέλο της Action Cam που γυρίζει βίντεο σε 4K – με νέο στυλ που μπορεί να φορεθεί και να καταγράφει πεντακάθαρες και ρεαλιστικές λήψεις, όπως ακριβώς διαδραματίζονται. Η Sony θα παρουσιάσει, επίσης, την ολοκαίνουργια 4K βιντεοκάμερα Handycam®, η οποία είναι περίπου 30% μικρότερη και 20% ελαφρύτερη από το μοντέλο που κυκλοφορεί ήδη*3 και είναι εξοπλισμένη με την τεχνολογία Balanced Optical SteadyShotTM, που ανήκει στην Sony.

Στον τομέα του ήχου, η μεγάλη γκάμα νέων προϊόντων, συμβατών με ήχο υψηλής ανάλυσης της Sony προσφέρει ανώτερη ποιοτικά ακρόαση, είτε βρίσκεστε μέσα στο σπίτι, είτε μετακινείστε. Η Sony παρουσιάζει συνολικά δέκα νέες συσκευές*4, όπως ένα κορυφαίο Walkman® συμβατό με ήχο υψηλής ανάλυσης, ακουστικά, ασύρματα ηχεία, συστήματα οικιακού κινηματογράφου και πολυκάναλους ενσωματωμένους ενισχυτές. Χάρη στην πρόσφατα ανεπτυγμένη τεχνολογία codec LDACTM της Sony, με την οποία μεταδίδεται τρεις φορές, περίπου, μεγαλύτερος όγκος δεδομένων ήχου, από ότι μεταδίδουν οι υπάρχουσες τεχνολογίες*5, οι χρήστες μπορούν να ακούνε ανώτερης ποιότητας μουσική, ασύρματα, μέσω Bluetooth®. Η Sony θα επιδείξει, επίσης, την ισχύ του SongPal LinkTM, μια νέα λειτουργία που υπάρχει στα προϊόντα της και με την οποία είναι δυνατή η ταυτόχρονη αναπαραγωγή ήχου μέσω πολλαπλών συνδεδεμένων συσκευών*6. Η επίδειξη που θα γίνει στην CES θα ταξιδέψει τους παριστάμενους σε έναν νέο μουσικό χώρο, που θα ξεπεράσει τους φυσικούς περιορισμούς της εκδήλωσης.

Η Sony εξελίσσει ακόμα και τη δημιουργία συσκευών SmartWear, οι οποίες χαρίζουν νέες εμπειρίες και στυλ ζωής. Στην περσινή Διεθνή έκθεση CES 2014, η Sony παρουσίασε μια καινοτόμα σειρά εννοιολογικών προϊόντων SmartWear, τα οποία καταγράφουν τις εμπειρίες της ζωής των φερόντων μέσω των δραστηριοτήτων τους στη διάρκεια της ημέρας. Οι πληροφορίες που αποθηκεύονται στην εφαρμογή Lifelog δίνουν στο χρήστη τη δυνατότητα να αναγνωρίσει και να βελτιώσει τις καθημερινές του συνήθειες, καθιστώντας τη συσκευή SmartWear ένα ισχυρό «εργαλείο ζωής» που μπορεί να εμπλουτίσει τη ζωή του ατόμου. Το 2015, η Sony θα συνάψει ακόμα πιο στενούς δεσμούς με μάρκες προϊόντων μόδας και lifestyle, ώστε να προσφέρει στους καταναλωτές της νέους τρόπους για να φοράνε τις συσκευές της, συμπληρωματικά με τον συνηθισμένο τρόπο, που είναι στον καρπό. Από το κεφάλι, μέχρι τα μάτια η σειρά SmartWear της Sony θα έχει πολλές μορφές και σχήματα. Προσφέροντας περισσότερες υπηρεσίες και εφαρμογές, από τη Sony αλλά και από τρίτα μέρη, αυτές οι συσκευές θα έχουν πάρα πολλές πιθανές εφαρμογές, οι οποίες θα καλύπτουν από την καθημερινή σας επικοινωνία, μέχρι τη βελτιωμένη παρακολούθηση και καταγραφή δραστηριοτήτων σας, όπως το τρέξιμο, το γκολφ και το fitness.

Πριν από τα εγκαίνια της έκθεσης CES, η Sony παραχώρησε συνέντευξη τύπου τη Δευτέρα 5 Ιανουαρίου. Ο Πρόεδρος και CEO της Sony Corporation, Kazuo Hirai, και ο Πρόεδρος και COO της Sony Electronics (SEL), Michael Fasulo, έλαβε το λόγο και αποκάλυψε τα προαναφερθέντα προϊόντα που πρόκειται να κυκλοφορήσουν φέτος.

*1: Για τηλεοράσεις LCD 20 ιντσών ή μεγαλύτερες. Την στιγμή της δημοσίευσης.
*2: Την στιγμή της δημοσίευσης.
*3: FDR-AX100
*4: Στην αγορά των ΗΠΑ, την περιοχή πωλήσεων για τη SEL.
*5: SBC (328kbps, 44,1 kHz)
*6: Συσκευές συμβατές με ήχο υψηλής ανάλυσης, όπως ασύρματα ηχεία, συστήματα οικιακού κινηματογράφου και ενσωματωμένοι πολυκάναλοι ενισχυτές.

Τα βασικά προϊόντα και τα πρωτότυπα που παρουσιάζονται στην έκθεση


4K
Η Sony παρουσιάζει δώδεκα LCD τηλεοράσεις 4K BRAVIA Ultra HD, σε τέσσερις σειρές, οι οποίες, έπειτα από την υιοθέτηση του Επεξεργαστή 4K X1 της Sony, προσφέρουν μια οπτική εμπειρία – μέσω εκπληκτικής σαφήνειας, μεγάλου χρωματικού
εύρους, υψηλής φωτεινότητας και υψηλής αντίθεσης
– που είναι καλύτερη από ποτέ. Η Sony θα επιδείξει τη σειρά X9000C, με το νέο σχεδιαστικό στυλ «Floating Style», που της χάρισε τον τίτλο της λεπτότερης στον κόσμο*1 (περίπου 4,9 χλστ. στο πιο λεπτό της σημείο). Η Sony πρόκειται να παρουσιάσει, επίσης, τη σειρά X9300C, την πρώτη τηλεόραση στον κόσμο*2 που υποστηρίζει ήχο υψηλής ανάλυσης, η οποία διαθέτει ηχεία συμβατά με ήχο υψηλής ανάλυσης και την τεχνολογία DSEE HXTM, που ανήκει στη Sony, και αναβαθμίζει τον συμπιεσμένο ήχο, από τηλεοπτικές αναμεταδόσεις και άλλες πηγές, σε επίπεδο που αγγίζει τον ήχο υψηλής ανάλυσης*7.

Τα νέα προϊόντα της Sony υποστηρίζουν τα πρότυπα συμπίεσης βίντεο H.265/HEVC (High Efficiency Video Coding) και WebM VP9, τα οποία είναι συμβατά με 4K και δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να απολαμβάνουν πάρα πολλές πλατφόρμες 4Κ. Δεδομένου ότι το YouTubeTM χρησιμοποιεί το φορμά VP9 παγκοσμίως, οι καταναλωτές μπορούν να βλέπουν περιεχόμενο 4K, που έχει δημιουργηθεί από τους χρήστες, όπως βίντεο που γυρίστηκαν με Action Cam 4K και ανέβηκαν στο YouTube, στις ολοκαίνουργιες τηλεοράσεις τους BRAVIA.

Η FDR-X1000VR, η πρώτη Action Cam συμβατή με 4K *8 θα υποστηρίζει εγγραφή βίντεο υψηλής ανάλυσης και ταχύτητας στα 4K/30p (100 Mbps). Διαθέτει την προηγμένη τεχνολογία SteadyShot*9 και είναι η πρώτη από τη σειρά της με τεχνολογία μείωσης θορύβου από τον άνεμο. Με τη νέα Action Cam η
λήψη σκηνών 4K είναι ευκρινής, πεντακάθαρη και ρεαλιστική, όπως τη στιγμή που διαδραματίζονται.

Η νέα βιντεοκάμερα Handycam FDR-AX33 4K*8 της Sony είναι περίπου 30% μικρότερη και 20% ελαφρύτερη από το μοντέλο που κυκλοφορεί ήδη*3 και είναι η πρώτη 4K Handycam που διαθέτει τεχνολογία Balanced Optical SteadyShot, η οποία μειώνει το θόλωμα κατά τη διάρκεια των λήψεων, από ευρυγώνιο φακό έως τηλεφακό. Με το σύστημα αυτόματης σταθεροποίησης εικόνας, η εγγραφή βίντεο 4K υψηλής ανάλυσης γίνεται πιο εύκολη από ποτέ για τους καταναλωτές.
*7: Μέχρι το ισοδύναμο των 192 kHz/24 bit.
*8: QFHD (3940 x 2160)
*9: Μόνο για λήψεις σε HD.


Ήχος υψηλής ανάλυσης
Η Sony προσφέρει μια ανώτερη ακουστική εμπειρία είτε βρίσκεστε μέσα στο σπίτι, είτε μετακινήστε, μέσα από μια μεγάλη ποικιλία συσκευών ήχου. Με τα νέα της προϊόντα, οι καταναλωτές μπορούν να αναπαράγουν ασύρματα, μέσω Bluetooth, ήχο υψηλότερης από ποτέ ποιότητας, ενώ μέσω του SongPal Link, μπορούν να αναπαράγουν μουσική σε πολλές συνδεδεμένες συσκευές, ταυτόχρονα*6.

Το Walkman® NW-ZX2, που είναι συμβατό με ήχο υψηλής ανάλυσης, είναι ένα νέο μοντέλο της εξαιρετικής σειράς ZX και ακολουθεί την πετυχημένη πορεία του Walkman® NW-ZX1, του μοντέλου ναυαρχίδα της σειράς που κυκλοφόρησε το φθινόπωρο του 2013. Το καινούργιο μοντέλο εκτοξεύει την ποιότητα ήχου του ZX1 σε ένα υψηλότερο επίπεδο, με το νέο ανθεκτικό σασί που σχεδιάστηκε για να χαρίζει ακόμα καλύτερη ποιότητα ήχου. Προσφέρει, επίσης, δυνατότητα αναπαραγωγής μέχρι 33 ώρες σε ήχο υψηλής ανάλυσης (στα 192 kHz/24 bit) και αναπαραγωγή μέσω σύνδεσης Bluetooth εξαιρετικά υψηλής ποιότητας, όταν η συσκευή συνδέεται με τα νέα ακουστικά MDR-1ABT της Sony.

Κατά τη διάρκεια της CES, η Sony θα επιδείξει και μια πρωτότυπη συσκευή αναπαραγωγής ήχου υψηλής ανάλυσης για το αυτοκίνητο.


SmartWear
Μεταξύ των πρωτοτύπων της σειράς SmartWear, η Sony παρουσίασε το Smart B-Trainer, μια «όλα σε ένα», ελαφριά συσκευή κεφαλής που δημιουργήθηκε, ειδικά για δρομείς και η οποία διαθέτει τους απαραίτητους αισθητήρες για τρέξιμο και δυνατότητες αναπαραγωγής μουσικής. Αυτή η συσκευή ενθαρρύνει μια βιώσιμη ρουτίνα τρεξίματος και διευκολύνει την πρόοδο του αθλητή, επιλέγοντας αυτόματα τραγούδια με ρυθμό που ταιριάζει στους χτύπους της καρδιάς του και προσφέροντας ηχητική καθοδήγηση για μια σειρά από προγράμματα εκγύμνασης.

Στο περίπτερο της Sony παρουσιάστηκε επίσης, για πρώτη φορά δημοσίως, το μοντέλο SmartEyeglass Attach! που προορίζεται για σπορ, ένα Single Lens Display Module που ανακοινώθηκε τον Δεκέμβριο του 2014. Αυτά τα γυαλιά υψηλής ανάλυσης με τη μοναδική τεχνολογία OLED της Sony μπορούν να προσαρμοστούν σε σετ γυαλιών συνεργαζόμενων εταιρειών, βελτιώνοντας την εμπειρία χρήστη και παρέχοντάς του τις απαραίτητες πληροφορίες μέσω μιας έγχρωμης οθόνης υψηλής ανάλυσης. Προορίζεται για χρήση σε κλειστό αλλά και ανοιχτό χώρο και ανήκει στη σειρά έξυπνων γυαλιών SmartEyeglass – που σχεδιάστηκαν για developers και πρόκειται να κυκλοφορήσουν αυτό το οικονομικό έτος. Η Sony μπαίνει στον κόσμο των έξυπνων συσκευών που μπορούν να φορεθούν και θα συνεχίσει να επεκτείνει τη σειρά SmartWear προϊόντων της με νέες ιδέες και καινοτόμες φόρμες, που θα ακολουθούν τις λειτουργίες τους.


Life Space UX

Στη Διεθνή έκθεση CES 2014, η Sony παρουσίασε τη νέα ιδέα της, Life Space UX, με την οποία φανταζόταν εκ νέου τρόπους εμπειρίας και εκμετάλλευσης των χώρων διαμονής. Η Sony προχωράει μπροστά με την εμπορευματοποίηση κάποιων πρωτοτύπων Life Space UX, μετά το πρώτο προϊόν της σειράς, το βιντεοπροβολέα 4K Ultra Short Throw. Αυτός ο βιντεοπροβολέας, όταν τοποθετείται στη βάση του τοίχου, μετατρέπει ολόκληρο τον τοίχο σε ένα παράθυρο προς έναν άλλο κόσμο με μεγάλες εικόνες 147 ιντσών, που προσφέρουν τέσσερις φορές μεγαλύτερη καθαρότητα από τη Full HD. Αυτή η συσκευή κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Φέτος, πρόκειται να κυκλοφορήσουν και άλλα καινοτόμα προϊόντα Life Space UX, όπως το ηχείο LED Bulb, ένα ηχείο σε σχήμα λάμπας που λειτουργεί και ως λάμπα. Ταιριάζει απόλυτα σε οποιοδήποτε χώρο και του δίνει ζωή με μουσική μέσω μιας ασύρματης σύνδεσης. Έχει, επίσης, προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει ο φορητός βιντεοπροβολέας Ultra Short Throw, ένας βιντεοπροβολέας μικρού μεγέθους, μόλις 10 εκ. η κάθε του πλευρά, σε σχήμα κύβου. Προβάλει εικόνα έως 50 ιντσών, και ο χρήστης μπορεί να παρακολουθήσει ταινία όπου στήσει τη συσκευή, είτε στην κουζίνα του, είτε στην μπανιέρα του. Η Sony θα παρουσιάσει, για πρώτη φορά, τρία μοντέλα του Symphonic Light, άλλη μια συσκευή φωτός που εκπέμπει ήχο και η οποία μπορεί να γεμίζει το χώρο με κρυστάλλινο ήχο. Με αυτά και άλλα μοναδικά προϊόντα, η Sony θα συνεχίσει να δημιουργεί και να προσφέρει νέους τρόπους ζωής μέσα από το όραμά της, Life Space UX, που διαρκώς επεκτείνεται.