Την Κάρτα Δεξιοτήτων αριθμός 9.000.000 απένειμε το Ίδρυμα ECDL στον Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Jose Manuel Barroso.

Από αριστερά: Ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Χοσέ Μανουέλ Μπαρόζο και ο Πρόεδρος του Ομίλου εταιρειών ECDL Ελλάς, Βύρων Νικολαΐδης.

Από αριστερά: Ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Χοσέ Μανουέλ Μπαρόζο και ο Πρόεδρος του Ομίλου εταιρειών ECDL Ελλάς, Βύρων Νικολαΐδης.

Σε ειδική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου στις Βρυξέλες, ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Χοσέ Μανουέλ Μπαρόζο παρέλαβε, από το Ίδρυμα ECDL, την κάρτα δεξιοτήτων που συμβολίζει τη συμπλήρωση 9.000.000 υποψηφίων του προγράμματος παγκοσμίως.
Την απονομή έκαναν ο Πρόεδρος του Ιδρύματος ECDL κ. Jim Friars και ο κύριος Βύρων Νικολαΐδης, Πρόεδρος του Ομίλου εταιρειών ECDL Ελλάς ως μέλος του Δ.Σ. του Ιδρύματος.

Ο κύριος Jose Manuel Barroso, απέδωσε συγχαρητήρια στο Ίδρυμα ECDL «που θέσπισε ένα Ευρωπαϊκό πρότυπο το οποίο σήμερα έχει εδραιωθεί σε όλο τον κόσμο» και τόνισε ότι «στην δύσκολη αυτή οικονομική κατάσταση, υπάρχουν πολλοί εργαζόμενοι που θα νιώσουν την ανάγκη να μετεκπαιδευθούν και είμαι βέβαιος ότι οι ψηφιακές δεξιότητες θα τους βοηθήσουν να βρουν νέες ευκαιρίες στον χώρο εργασίας για μια καλύτερη ζωή.»

«Είναι πολύ σημαντικό, όλοι μας, οι Ευρωπαϊκοί Οργανισμοί, οι Κυβερνήσεις, η Ακαδημαϊκή κοινότητα και η κοινότητα των Επιχειρηματιών, και όχι μόνο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να δώσουμε την πρέπουσα σημασία στην επένδυση στο Ανθρώπινο Κεφάλαιο, ώστε να συνεχίσουμε να είμαστε μπροστά, στην Κοινωνία της Γνώσης», τόνισε ο κύριος Βύρων Νικολαΐδης.

Ο κ. Jim Friars, υπενθύμισε ότι «το εναρκτήριο λάκτισμα για την υλοποίηση της ιδέας του European Computer Driving License (ECDL) δόθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πριν από 12 χρόνια.»

Το διεθνές Ίδρυμα ECDL και οι τοπικοί φορείς του Προγράμματος ECDL, όπως ο Όμιλος εταιρειών ECDL Ελλάς, εργάζονται μεθοδικά την τελευταία δεκαετία με στόχο να ελαττωθεί το ψηφιακό χάσμα σε όλο τον κόσμο. Σε αυτό το πλαίσιο, συνεργάζονται με τις τοπικές κοινωνίες, τις κυβερνήσεις και τους διεθνείς οργανισμούς, με δράσεις που επεκτείνονται έως τα εθνικά συστήματα εκπαίδευσης.