Το ορόσημο των 4 εκατομμυρίων μοναδικών επισκεπτών κατέκτησε το Skroutz τον περασμένο μήνα, οι οποίοι αναζήτησαν 12 εκατομμύρια προϊόντα.


Skroutz_LogoΌσον αφορά το είδος των προϊόντων που ελκύουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, τα θερμαντικά μέσα και τα Χριστουγεννιάτικα εποχικά είδη συμπεριλαμβάνονται στις ανερχόμενες κατηγορίες του μήνα.


Πιο συγκεκριμένα, οι 5 κατηγορίες με τη σημαντικότερη αύξηση σε clicks τον τελευταίο μήνα είναι οι εξής:
– Ξυλόσομπες
– Ηλεκτρικές Κουβέρτες & Υποστρώματα
– Χριστουγεννιάτικα Δέντρα
– Πέδιλα Σκι
– Θερμοστάτες


Επιπλέον, τα πλέον αξιοσημείωτα στοιχεία της κίνησης του Skroutz (βάσει Google Analytics) για τον Οκτώβριο είναι τα ακόλουθα:
– 4.120.481 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα (αύξηση 65,8% YoY), σημειώνοντας 113,7 εκ. pageviews
– Η ιστοσελίδα κατέγραψε πάνω από 3,6 εκατομμύρια επισκέψεις από φορητές συσκευές, αύξηση της τάξης του 140% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι
– Το Moulinex Masterchef QA405 ήταν το πιο “Αγαπημένο” προϊόν του μήνα
– Οι επισκέπτες του Skroutz πραγματοποίησαν 12,4 εκατομμύρια αναζητήσεις (+29,1% YoY)