Το δεύτερο τρίμηνο ήταν ισχυρό για την Xiaomi, η οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία της ανεξάρτητης εταιρείας ερευνών Xiaomi, κατάφερε να κερδίσει το 14% του μεριδίου της αγοράς smartphones στην Κίνα.


xiaomiΗ Samsung, η Lenovo και η Yulong έμειναν στο 12% η καθεμία, ενώ η Huawei κατέκτησε το 11%. Το υπόλοιπο 39% ανήκει σε διάφορους κατασκευαστές, μέσα στους οποίους συγκαταλέγεται και η Apple.


Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι τα στοιχεία αυτά προέρχονται από τις αποστολές συσκευών και όχι τις καθαρές πωλήσεις, αλλά και πάλι είναι ενδεικτικά της κατάστασης και των τάσεων που επικρατούν σε μία αγορά.


Σε απόλυτα νούμερα, η Xiaomi κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου 2014 απέστειλε 15 εκατομμύρια συσκευές στην Κίνα, τη στιγμή που την ίδια περίοδο πέρυσι είχε στείλει 4,4 εκατομμύρια συσκευές. Η Samsung απέστειλε 13,2 εκατομμύρια συσκευές, ενώ πέρσι είχε αποστείλει 15,5 εκατομμύρια smartphones.