Άνοδο σε καλοκαιρινή μόδα, προϊόντα περιποίησης και εποχιακά αξεσουάρ καταγράφουν οι αναζητήσεις του Skroutz.


Skroutz_LogoΤο www.skroutz.gr παραμένει σταθερά στην 1η θέση του ελληνικού Web και για τον Μάϊου με 3,2 εκατομμύρια επισκέπτες να συγκρίνουν σχεδόν 10 εκατομμύρια προϊόντα, αύξηση κατά 67,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι περισσότερες αναζητήσεις επικεντρώνονται σε καλοκαιρινή μόδα, προϊόντα φροντίδας & περιποίησης και εποχιακά αξεσουάρ, που επανέρχονται στο προσκήνιο λόγω εποχικότητας.


Πιο συγκεκριμένα οι 7 κατηγορίες που παρουσιάζουν σημαντική αύξηση σε clicks από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας τον τελευταίο μήνα είναι οι εξής:
– Κλιματιστικά – Air Condition (127%)
– Αντιηλιακή Προστασία & Μαύρισμα (108%)
– Ανεμιστήρες (335%)
– Ανδρικά Μαγιό (189%)
– Σίτες (183%)
– Εντομοαπωθητικά & Παγίδες (115%)
– Σκηνές Camping (129%)


Όσον αφορά τα πλέον αξιοσημείωτα στοιχεία της κίνησης του Skroutz (βάσει Google Analytics) για το Μάιο είναι τα ακόλουθα:
– 3.256.754 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα (αύξηση 51,6% YoY), σημειώνοντας 88,3 εκατομμύρια pageviews
– Το LG G3 (16GB) συνεχίζει την επιτυχία του προκατόχου του και με το λανσάρισμά του έγινε το πιο “Αγαπημένο” προϊόν του μήνα
– Οι επισκέπτες του Skroutz πραγματοποίησαν 9,9 εκατομμύρια αναζητήσεις (+67,7% YoY).