Η καινοτόμος υπηρεσία HomeChat δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να επικοινωνούν με τις οικιακές συσκευές της σειράς Premium Smart προσωποποιημένα και με άνεση.


lg homechatΗ LG Electronics (LG) παρουσίασε στην κορεατική αγορά μια σειρά από premium οικιακές συσκευές, εξοπλισμένες με την επαναστατική υπηρεσία HomeChat™ messaging. Χάρη στην τεχνολογία Natural Language Processing (NLP) και την εφαρμογή LINE, μια πολύ δημοφιλή εφαρμογή για ανταλλαγή μηνυμάτων με πάνω από 300 εκατομμύρια χρήστες, η υπηρεσία HomeChat™ δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επικοινωνούν και να ελέγχουν από το κινητό ή το tablet τους τις νέες «έξυπνες» οικιακές συσκευές της LG. Προσφέροντας υψηλού επιπέδου ευκολία και άνεση, η premium αυτή σειρά περιλαμβάνει έναν ψυγειοκαταψύκτη εξοπλισμένο με ειδική κάμερα, ένα πλυντήριο που επιτρέπει στον χρήστη να ξεκινά έναν κύκλο πλυσίματος μέσω του HomeChat™ ακόμη κι όταν βρίσκεται εκτός σπιτιού και ένα φούρνο Lightwave που υποστηρίζει επικοινωνία NFC και WiFi, για εύκολο έλεγχο από οποιοδήποτε σημείο.


Το LG HomeChat™ ενσωματώνει τη δημοφιλή εφαρμογή LINE, προκειμένου οι χρήστες να μπορούν να παρακολουθούν και να ελέγχουν τη λειτουργία και τις ρυθμίσεις των συσκευών τους ακόμη κι όταν βρίσκονται εκτός σπιτιού. Το εύχρηστο περιβάλλον του HomeChat™ κάνει την επικοινωνία με το νέο «έξυπνο» ψυγείο ή το πλυντήριο της LG να θυμίζει τον τρόπο με τον οποίο ανταλλάσσουμε μηνύματα με τους φίλους μας. Για ακόμη μεγαλύτερη άνεση, το πλήκτρο Quick Button δίνει τη δυνατότητα για άμεση και γρήγορη πρόσβαση στις λειτουργίες της συσκευής που χρησιμοποιούνται πιο συχνά. Το HomeChat™ δίνει επιπλέον στον χρήστη τη δυνατότητα να επιλέξει έναν από τους τρεις διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας – Vacation, Away και Return-home – ενώ χάρη στα 40 μοναδικά LINE stickers ο διάλογος με τις συσκευές γίνεται πιο προσωπικός και πραγματικά διασκεδαστικός.


«Στην εποχή μας οι «έξυπνες» οικιακές συσκευές διαθέτουν μια σειρά από χρήσιμες λειτουργίες, όμως πολλοί καταναλωτές πιστεύουν ακόμη ότι η διαδικασία της αρχικής εγκατάστασης είναι εξαιρετικά δύσκολη», δήλωσε ο κ. Seong-jin Jo, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics Home Appliance Company. «Η τεχνολογία LG HomeChat όχι μόνο μας βοηθά να απλοποιήσουμε και να βελτιώσουμε τα προϊόντα μας, αλλά προσφέρει και μια μοναδική εμπειρία χρήσης των συσκευών αυτών, προσθέτοντας ακόμη περισσότερη αξία στην καθημερινή ζωή των καταναλωτών».


«Έξυπνο» ψυγείο της LG
Ο πιο προηγμένος έξυπνος ψυγειοκαταψύκτης της LG ενσωματώνει μια σειρά από πρωτοποριακές λειτουργίες, όπως η λειτουργία Smart View. Για πρώτη φορά στην πάνω πλευρά του θαλάμου ψύξης υπάρχει ενσωματωμένη κάμερα, η οποία επιτρέπει στο χρήστη να βλέπει τι υπάρχει στο εσωτερικό του ψυγείου του χρησιμοποιώντας το tablet ή το smartphone του. Εξοπλισμένη με ευρυγώνιο φακό, η κάμερα μπορεί να δείξει όχι μόνο τι υπάρχει στο επάνω, αλλά ακόμη και στο πιο χαμηλό ράφι του ψυγείου. Η ενσωματωμένη κάμερα διαθέτει αισθητήρα που ανιχνεύει τις κινήσεις της πόρτας του θαλάμου και φωτογραφίζει το περιεχόμενο του θαλάμου μετά το πιο πρόσφατο άνοιγμά της. Έτσι, χάρη στην τεχνολογία HomeChat™, οι καταναλωτές μπορούν να βλέπουν αμέσως τι ακριβώς χρειάζεται να αγοράσουν, τη στιγμή που βρίσκονται στο σούπερ μάρκετ.


Επιπλέον, η λειτουργία LG Smart Manager μεταμορφώνει το ψυγείο σε ένα πραγματικό σύστημα διαχείρισης των τροφίμων του σπιτιού. Μέσω της ενσωματωμένης οθόνης LCD ή της εφαρμογής για smartphone ‘LG Smart Refrigerator’, οι χρήστες μπορούν να ελέγχουν το περιεχόμενο του ψυγείου τους χωρίς να χρειάζεται να ανοίξουν την πόρτα. Η λειτουργία Freshness Tracker του Smart Manager επιτρέπει την εισαγωγή της ημερομηνίας λήξης μιας μεγάλης σειράς προϊόντων και αναψυκτικών, ώστε να παρακολουθεί ο χρήστης τις ημερομηνίες λήξης των προϊόντων. Επιπρόσθετα, μέσω του Smart Manager ο χρήστης μπορεί να βρει ακόμη και συνταγές που βασίζονται στο τι υπάρχει διαθέσιμο στο ψυγείο του.


Τέλος, η αποκλειστική λειτουργία LG Health Manager μπορεί να προτείνει συνταγές αλλά και ημερήσιο ή εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής με βάση το προσωπικό προφίλ του κάθε χρήστη. Στοιχεία όπως η ηλικία, το φύλο, το βάρος και το ύψος χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό του Δείκτη Μάζας του Σώματος (BMI) του χρήστη, με βάση τον οποίο καθορίζεται στη συνέχεια το κατάλληλο πλάνο διατροφής για τον συγκεκριμένο χρήστη.


«Έξυπνο» πλυντήριο της LG
Χάρη στην υπηρεσία HomeChat™, οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν και να ελέγχουν το «έξυπνο» πλυντήριό τους ακόμα και όταν βρίσκονται εκτός σπιτιού. Μπορούν μάλιστα να στείλουν μήνυμα, ώστε να ξεκινήσει ένας κύκλος πλύσης και να σημειώσουν την ώρα που υπολογίζουν να επιστρέψουν, με σκοπό το πλυντήριο να διασφαλίσει ότι η πλύση θα έχει τελειώσει μέχρι τότε. Επιπλέον, στέλνοντας το απλό μήνυμα «Τι κάνεις;», οι χρήστες ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για την πρόοδο του κύκλου πλύσης, ενώ η οθόνη αφής που διαθέτει επιτρέπει την επιλογή και τη λήψη νέων προγραμμάτων πλύσης μέσω σύνδεσης WiFi.


«Έξυπνος» φούρνος Lightwave της LG
Με την υπηρεσία HomeChat™ και την λειτουργία αναζήτησης συνταγών, οι χρήστες μπορούν να «συνομιλούν» με τον «έξυπνο» φούρνο τους για να τους προτείνει συνταγές για συγκεκριμένα φαγητά. Επιλέγοντας «Επιστροφή στο σπίτι» χρησιμοποιώντας HomeChat™, ο φούρνος θα ρωτήσει αμέσως «Τι φαγητό θα ήθελες να μαγειρέψεις σήμερα;» και ταυτόχρονα θα ανοίξει τη λειτουργία της αναζήτησης συνταγών. Τέλος, όταν ο φούρνος θα είναι έτοιμος να μαγειρέψει, αυτόματα θα θέσει τη σωστή θερμοκρασία και χρόνο για το συγκεκριμένο φαγητό. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις στο smartphone τους όταν είναι διαθέσιμες νέες συνταγές, ώστε να μπορούν να δοκιμάζουν νέα και διαφορετικά είδη φαγητών.


Μετά την επιτυχημένη διάθεση των νέων «έξυπνων» οικιακών συσκευών στην Κορέα, η LG σχεδιάζει τη διάθεση της υπηρεσίας HomeChat™, συμβατής με ψυγείο, πλυντήριο και φούρνο, σε ακόμα περισσότερες αγορές συμπεριλαμβανομένων και των Ηνωμένων Πολιτειών (Η.Π.Α.).