Τάσεις και εποχικότητα στο ελληνικό Ηλεκτρονικό εμπόριο όπως καταγράφονται από τους 3,1 εκ. επισκέπτες του Skroutz.


Skroutz_LogoΤον Απρίλιο 3,1 εκατομμύρια επισκέπτες του www.skroutz.gr αναζήτησαν και σύγκριναν πάνω από 9,3 εκατομμύρια προϊόντα, παρέχοντας στην ομάδα ανάλυσης δεδομένων του Skroutz ενδεικτικά στοιχεία των εποχιακών τάσεων της αγοράς και των συνηθειών του Έλληνα καταναλωτή.


Χωρίς ιδιαίτερες διακυμάνσεις στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες του μήνα, τα Κινητά Τηλέφωνα και τα Αθλητικά Παπούτσια διατηρήθηκαν υψηλά στις προτιμήσεις του κοινού, ενώ τα Ποδήλατα κερδίζουν σταδιακά θέσεις στην πρώτη δεκάδα.


Πιο Δημοφιλείς Κατηγορίες Απριλίου:
– Κινητά Τηλέφωνα
– Αθλητικά Παπούτσια
– Tablets
– Θήκες Κινητών Τηλεφώνων
– Τηλεοράσεις
– Επώνυμα Ρολόγια Χειρός
– Laptops
– Γυαλιά Ηλίου
– Ψηφιακές Φωτογραφικές Μηχανές
– Ποδήλατα


Ωστόσο, ενδιαφέρον παρουσιάζουν ορισμένες κατηγορίες προϊόντων σχετικών με την εποχικότητα, αντικατοπτρίζοντας τη στροφή των χρηστών του Skroutz στα αντίστοιχα είδη. Χαρακτηριστικά, 5 κατηγορίες με σημαντική αύξηση σε clicks τον τελευταίο μήνα ήταν οι εξής:
– Καρέκλες Κήπου & Βεράντας (+137%)
– Τραπέζια Κήπου & Βεράντας (+48%)
– Γυναικείες Εσπαντρίγιες (+115%)
– Σαγιονάρες (+66%)
– Χλοοκοπτικά / Χορτοκοπτικά (+43%)
– Γυναικεία Μαγιό (+42%)


Όσον αφορά τα πλέον αξιοσημείωτα στοιχεία της κίνησης του Skroutz (βάσει Google Analytics) για το μήνα Απρίλιο είναι τα ακόλουθα:
– 3.166.153 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα (αύξηση 45,6% YoY)
– Το Samsung Galaxy S5 (16GB) παρέμενε ως το πιο “Αγαπημένο” προϊόν για τον Απρίλιο, συγκεντρώνοντας εκ νέου τα περισσότερα favorites των επισκεπτών του Skroutz
– Οι επισκέπτες του Skroutz πραγματοποίησαν πάνω 9,3 εκατομμύρια αναζητήσεις προϊόντων, σημειώνοντας 85,1 εκατομμύρια pageviews