Η Wedia, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες λύσεων ψηφιακής επικοινωνίας και υλοποίησης web sites, media portals και e-shops, δημιούργησε για την Amita την Facebook εφαρμογή «Αν ήταν…».


wediaΣε συνέχεια του αντίστοιχου τηλεοπτικού spot «Αν ήταν…», η εφαρμογή που φιλοξενείται στην επίσημη σελίδα της Amita στο Facebook, καλεί τους fans να δημιουργήσουν το δικό τους βίντεο και να μπουν στην κλήρωση για μεγάλα δώρα. Έτσι, με το μήνυμα «Η Amita είναι οι ξεχωριστές στιγμές της ζωής μας και όταν τις μοιραζόμαστε τις βλέπουμε πιο όμορφες, πιο έντονες, πιο συγκινητικές. Αν έφτιαχνες τη δική σου ταινία για όλα όσα είναι η Amita, ποιες στιγμές θα διάλεγες;», το brand καλεί όλους τους καταναλωτές να ενώσουν σε μία ιστορία τις δικές τους μοναδικές στιγμές.


Πιο συγκεκριμένα, μέσα από την εφαρμογή αυτή, ο χρήστης που έχει κάνει like στη σελίδα της Amita μπορεί να επιλέξει το θέμα της ιστορίας του, να ανεβάσει μέχρι και 10 σχετικές φωτογραφίες και να δημιουργήσει το δικό του βίντεο, το οποίο μπορεί να επενδύσει μουσικά επιλέγοντας ένα από τα 5 προτεινόμενα τραγούδια της μουσικής βιβλιοθήκης. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να το διορθώσει και να το αποθηκεύσει με την τελική μορφή που επιθυμεί, είτε να το κάνει “share” για να το μοιραστεί με τους φίλους του.


Παράλληλα, ο χρήστης καλείται να συμπληρώσει μία φόρμα ώστε να λάβει μέρος στην κλήρωση για τα δώρα. Κάθε μέρα κληρώνεται ένας νικητής με δώρο 2 κιβώτια Amita ενώ κατά τη λήξη της εφαρμογής, στις 05/05, θα πραγματοποιηθεί μία μεγάλη κλήρωση με 6 νικητές. Ο μεγάλος νικητής θα κερδίσει 1 ταξίδι στην Ελλάδα για 2 άτομα καθώς και 2 Prepaid Gift Cards των 150€, προσφορά της Τράπεζας Πειραιώς. Οι υπόλοιποι 5 νικητές θα κερδίσουν από μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή Sony DSCTX30.


Η εφαρμογή «Αν ήταν…» είχε απαιτήσεις τόσο σε λειτουργικότητα όσο και σε design. Η Wedia μπόρεσε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του project αυτού, χάρη στην εμπειρία και την τεχνογνωσία που διαθέτει, παραδίδοντας για την Amita ένα έργο ποιοτικά άρτιο, φιλικό στο χρήστη και αντιπροσωπευτικό της ταυτότητας του brand.