Επιτυχής διοργάνωση της 3ης Ημερίδας Mobile Marketing στην Ελλάδα από την Warply με τίτλο «Mobile moments: be where your customers are».


warplyΗ Ημερίδα πραγµατοποιήθηκε την Πέµπτη 24 Απριλίου στo Microsoft Innovation Center Greece, το οποίο ήταν κατάµεστο από τους καλεσµένους, στελέχη και επαγγελµατίες από τις µεγαλύτερες µπράντες και εταιρείες της αγοράς.


Οµιλητές ήταν οι:
– Γιάννης Δοξαράς, Founder & CEO, Warply
– Νάνσυ Παπαχαραλάµπους, Digital Director, ZenithOptimedia
– Χρήστος Βαρέλογλου, Market Manager Greece, Travelplanet24
– Nicola Perobelli, Market Manager Italy, Travelplanet24
-Κωνσταντίνος Τυλιπάκης, Mobile Applications Product Manager, WIND Telecommunications Hellas
-Δηµήτρης Χατζηγεωργίου, Business Development, Mobile B2B & B2C and Customer Relationship Management, SAP Hellas & Cyprus


οι οποίοι παρουσίασαν όλες τις ευκαιρίες που ανοίγονται για διαφηµιζόµενους και διαφηµιστές µέσω του mobile marketing και advertising, που διαρκώς ανεβαίνει και στην ελληνική αγορά.


O Γιάννης Δοξαράς δήλωσε κατά τη διάρκεια της οµιλίας του πως “το 2017, 4.2 δισεκατοµµύρια κάτοικοι του πλανήτη θα είναι online χρησιµοποιώντας κάποια φορητή συσκευή”, τονίζοντας έτσι την ανάγκη για καινοτόµες και αποτελεσµατικές mobile marketing πρακτικές, και γενικότερα για ένταξη των mobile καναλιών στην επιχειρηµατική στρατηγική.


Η Digital Director της ZenithOptimedia στην Ελλάδα, Νάνσυ Παπαχαραλάµπους, οδήγησε το κοινό σε χρήσιµα συµπεράσµατα σχετικά µε την αξία της στόχευσης. Μέσα από πραγµατικά παραδείγµατα, µας παρουσίασε πώς µεγάλες µπράντες αξιοποίησαν µε επιτυχία τεχνολογία mobile marketing και τον αντίκτυπο από αυτές τις δράσεις.


Στη συνέχεια, οι Market Managers Ελλάδας και Ιταλίας της Travelplanet24, Χρήστος Βαρέλογλου και Nicola Perobelli αντίστοιχα, µας παρουσίασαν τη δηµιουρwγία και υλοποίηση της mobile στρατηγική τους, καθώς και τα αποτελέσµατα από τη χρήση πρακτικών mobile marketing στην εφαρµογή της Travelplanet24.


Η ηµερίδα συνεχίστηκε µε τον Κωνσταντίνο Τυλιπάκη, Mobile Applications Product Manager στη WIND Telecommunications Hellas, ο οποίος παρουσίασε τις mobile εφαρµογές, Free2Go και MyQ, την εξέλιξη τους µέχρι σήµερα, και τα εντυπωσιακά αποτελέσµατα από τη χρήση πρακτικών mobile marketing. Χαρακτηριστικό παράδειγµα πως το ποσοστό των ενεργών χρηστών της εφαρµογής “Free2Go” σε σχέση µε τα bundle activations αγγίζει το 97%.


Τελευταίος οµιλητής ήταν ο Δηµήτρης Χατζηγεωργίου, υπεύθυνος για το Business Development, Mobile B2B & B2C and Customer Relationship Management, SAP Hellas & Cyprus. Προσέφερε στο κοινό µοναδικά insights πάνω στο Mobile Marketing, και ειδικότερα στο Precision Marketing, µέσα από ενδιαφέροντα case studies του εξωτερικού.