Σε περίοπτη θέση στο σαλόνι μας, η τηλεόραση είναι το Μέσο που κυριαρχεί στην καθημερινότητα του Έλληνα.


smart tv lgΜέσα από αυτήν ενημερώνεται, διασκεδάζει, ονειρεύεται, ταξιδεύει, διαμορφώνει άποψη, παίζει παιχνίδια ακόμα και «αθλείται». Όμως σε μία εποχή που η απόλυτη εμπειρία θέασης αποτελεί το Νο1 ζητούμενο για τους κατασκευαστές τηλεοράσεων, πόσο ενημερωμένοι και εξοικειωμένοι με τα χαρακτηριστικά τους είναι οι χρήστες ώστε να απολαμβάνουν στο μέγιστο τις κορυφαίες επιδόσεις που προσφέρουν;


«Στην LG μέσα από διαφορετικές έρευνες διαπιστώσαμε ότι πολλοί καταναλωτές δεν είναι σε θέση να ρυθμίσουν κατάλληλα τις έξυπνες τηλεοράσεις τους ώστε να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες που θα ήθελαν, ενώ συχνά βλέπουμε ότι οι Smart TVs δεν χρησιμοποιούνται με τέτοιο τρόπο ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να αξιοποιήσουν πλήρως τις λειτουργίες τους» αναφέρει ο Άρης Κουτελός, Consumer Electronics Director της LG Electronics Hellas. «Και επειδή για τις τηλεοράσεις LG στόχος είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απλότητα στην χρήση ώστε να δημιουργήσουμε νέα standards για τις έξυπνες» τηλεοράσεις, η LG αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ένα χαρακτήρα καρτούν για να βοηθήσει τους καταναλωτές να ολοκληρώσουν εύκολα την εγκατάσταση της νέας τους τηλεόρασης, και να τη ρυθμίσουν ώστε να μπορούν αξιοποιήσουν χωρίς δυσκολία τις πλούσιες δυνατότητες που τους προσφέρει».


Κι έτσι γεννήθηκε ο BeanBird. «Αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι νέο και πραγματικά καινοτόμο. Ως μορφή και ως χαρακτήρας ο BeanBird είναι φιλικός, διασκεδαστικός και εξαιρετικά αποτελεσματικός, πράγμα που εξηγεί ως ένα βαθμό και το γιατί έχει τόσο καλά αποτελέσματα με χρήστες κάθε κατηγορίας», αναφέρει ο Seon-pil Baek, υπεύθυνος σχεδιασμού στο τμήμα τηλεοράσεων LG.


«Παράλληλα το νέο UX που σχεδίασε η LG για την πλατφόρμα webOS Smart TV πετυχαίνει να κάνει και πάλι τη χρήση της τηλεόρασης μια απλή, καθημερινή υπόθεση. Οι LG Smart TVs με webOS προσφέρουν στο χρήστη ακόμη μεγαλύτερο βαθμό ελευθερίας επιτρέποντας, για παράδειγμα, την εύκολη αναζήτηση περιεχομένου στο YouTube ή το διαδίκτυο παράλληλα με την παρακολούθηση ενός τηλεοπτικού σταθμού – και όλα αυτά πατώντας ένα ή δύο πλήκτρα στο Magic Remote. Επιπλέον, η διαδικασία των αρχικών ρυθμίσεων γίνεται πλέον εύκολη και διασκεδαστική, καθώς έχει απαλλαγεί από οποιοδήποτε σύνθετη και περίεργη επιλογή. Θέλουμε να επιστρέψουμε στην ουσία της TV: εύκολη ρύθμιση, εύκολη αλλαγή καναλιών, εύκολη ανεύρεση τηλεοπτικού υλικού από διαφορετικές πηγές», καταλήγει.


Connected TVs, streaming & απαράμιλλη ποιότητα εικόνας αποτελούν το μέλλον στην οικιακή ψυχαγωγία
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Digital TV Research, μέχρι το 2018 ο αριθμός των τηλεοράσεων που θα είναι συνδεδεμένες στο διαδίκτυο θα πλησιάσει τα 760 εκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο, διπλάσιος σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2013. Οι connected TVs θα βρεθούν στο κέντρο της τηλεοπτικής μας πραγματικότητας. Συσκευές όπως τα μοντέλα που παρουσίασε η LG για το 2014 καταφέρνουν να χρησιμοποιούν τα έξυπνα χαρακτηριστικά τους για να κάνουν καλύτερο τον τρόπο που οργανώνουμε και παρακολουθούμε καθημερινά τα αγαπημένα μας τηλεοπτικά προγράμματα, τις ταινίες που αγοράζουμε ή αποκτούμε από το διαδίκτυο, τις φωτογραφίες ή τη μουσική μας.


Όμως για την LG ο πραγματικός ανταγωνισμός μετατοπίζεται πλέον στο θέμα της οθόνης που θα προσφέρει υψηλή ευκρίνειας και την πιο ζωντανή και ρεαλιστική εικόνα. Έτσι, οι νέες τηλεοράσεις υπέρ-υψηλής ανάλυσης ULTRA HD, οι οποίες προσφέρουν 4 φορές μεγαλύτερη ανάλυση από τις τηλεοράσεις HD, με ανάλυση 3840 x 2160 pixels αντί των 1920 x 1080 των τηλεοράσεων HD, και οι πολλά υποσχόμενες OLED οι οποίες χρησιμοποιούν οργανικές διόδους για την εκπομπή φωτός, ώστε να φωτίζουν το κάθε στοιχείο της οθόνης ξεχωριστά, κερδίζουν συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις του κοινού. Τέλος φέτος στην CES 2014 η LG παρουσίασε επίσης τις κυρτές τηλεοράσεις ULTRA HD OLED 65 και 77 ιντσών και την Flexible OLED TV, τη πρώτη τηλεόραση OLED με δυνατότητα ελέγχου της καμπυλότητας της οθόνης, αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά ότι είναι πρωτοπόρος και στις τηλεοράσεις της επερχόμενης γενιάς.