Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών οργάνωσε εκδηλώσεις για τον εορτασμό της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.


SKAG LogoΈνα μεγάλο μέρος της φετινής επιτυχίας οφείλεται στον ενθουσιασμό και τη δημιουργικότητα, των εταιριών-μελών στο φετινό εορτασμό κατά την διάρκεια του οποίου μοιράστηκαν με τα υπόλοιπα μέλη του Ινστιτούτου, γνώση και βέλτιστες πρακτικές γύρω από την εξυπηρέτηση των πελατών στον τόπο μας.


Η SKAG, παρουσίασε, την Παρασκευή 28.02.14, κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής επίσκεψης (Study tour) στην έδρα της, στο Κρυονέρι Αττικής, το θέμα «Personalization and Customization–The ultimate tool in client service», στα μέλη-εταιρίες του Ινστιτούτου.


Οι παρευρισκόμενοι είχαν την δυνατότητα να ζήσουν την εμπειρία της κατασκευής προσωποποιημένου προϊόντος, από την σχεδίαση, την εκτύπωσή μέχρι την τελική παραγωγή του, κατεβάζοντας από το κινητό τους μια δική τους φωτογραφία η εικόνα. Επιπρόσθετα, εξετάστηκε και αναπτύχτηκε το θέμα της επίδρασης που έχει η προσωποποιημένη επικοινωνία στην εμπειρία του πελάτη (case studies), ενθουσιάζοντας και ικανοποιώντας όλα τα παρευρισκόμενα μέλη του ΕΙΕΠ.