Η Electronet είναι από τις ελάχιστες επιχειρήσεις του κλάδου που εμφανίζουν κέρδη για την χρήση του 2013.


electronetKάτι ανάλογο είχε συμβεί και για την χρήση του 2012. Σύμφωνα με τα πρώτα διαθέσιμα στοιχεία από την αγορά, η Electronet διατήρησε την 3η θέση μεταξύ των αλυσίδων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και την 1η μεταξύ των αμιγώς ελληνικών επιχειρήσεων.


Παράλληλα βελτίωσε τα μερίδια αγοράς της στις περισσότερες προϊοντικές κατηγορίες. Η Electronet αντιμετωπίζει το 2014 με συγκρατημένη αισιοδοξία, λαμβάνοντας υπόψη ότι η περσινή χρονιά απέδειξε πως ακόμη και στις πλέον δύσκολες οικονομικές συνθήκες η επιχείρηση όχι μόνο άντεξε στο σκληρό ανταγωνισμό, αλλά κατόρθωσε να βελτιώσει τα μερίδιά της και το κυριότερο να διατηρήσει την κερδοφορία της και την υγιή της χρηματοοικονομική διάρθρωση.


Αξιοσημείωτο είναι ότι σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των ανταγωνιστών, εγχώριων και διεθνών, η Electronet διαθέτει μηδενικό δανεισμό, κάτι που της επιτρέπει να διατηρεί χαμηλά επίπεδα χρηματοοικονομικών εξόδων και πιο περιορισμένες υποχρεώσεις.


Για το 2014 η Electronet συνεχίζει την ίδια προσεκτική εμπορική πολιτική με μοναδικό της στόχο αφενός να βελτιώσει την παρουσία της στην αγορά και αφετέρου να μην εκτεθεί σε επισφάλειες που στην παρούσα φάση αποτελούν «βραδυφλεγή βόμβα» για όλες τις επιχειρήσεις σε όποιον κλάδο και αν ανήκουν.


Επίσης η εμπορική της πολιτική θα επικεντρωθεί στους εξής άξονες:
– Στην επίτευξη αμοιβαία ωφέλιμων εμπορικών συμφωνιών για τα μέλη και τους προμηθευτές της.
– Στην εξασφάλιση ελκυστικών και υψηλής προστιθέμενης αξίας προϊόντων για τον τελικό πελάτη.
– Στην αναβάθμιση του προϊόντικού της μείγματος με προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.
– Στην επιλεκτική ανάπτυξη του φορέα με την ένταξη μελών με ταυτόσημη εμπορική παράδοση και δυναμική.
– Στον περαιτέρω περιορισμό των δαπανών της.
– Στην αναβάθμιση και η περαιτέρω ανάπτυξη του www.electronet.gr.


Τέλος η Electronet θα επικεντρωθεί ακόμη περισσότερο και θα αναδείξει τα πλεονεκτήματά της, έναντι του ανταγωνισμού και αυτά είναι:
– Η σημαντική παρουσία και γνώση της τοπικής κοινωνίας από τις επιχειρήσεις-μέλη της.
– Η παροχή υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας στον τελικό καταναλωτή.
– Η διαθεσιμότητα προϊόντων από τους σημαντικότερους προμηθευτές ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
– Η συστηματική έντυπη, τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή της.