Κατά 18% αυξήθηκαν τα συνολικά έσοδα του Ομίλου της Entersoft στη χρήση 2013, ως αποτέλεσμα των πρόσφατων επενδύσεων.


entersoft logoΣτην αύξηση των εσόδων συνέβαλλαν αποφασιστικά οι θυγατρικές σε Βουλγαρία και Ρουμανία, που συνολικά υπερδιπλασίασαν τα έσοδά τους, καθώς και η πρόσφατη δραστηριοποίηση της μητρικής σε Κατάρ και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Τα έσοδα από ξένες αγορές ανήλθαν στο 13% των συνολικών εσόδων του Ομίλου, δικαιώνοντας τη συνεπή πολιτική της Διοίκησης για εξωστρεφή προσανατολισμό.


Τα καθαρά έσοδα του Ομίλου ανήλθαν στα 8,04 εκ. Ευρώ καταγράφοντας αύξηση 18,28% σε σχέση με την περυσινή χρήση, ενώ η κερδοφορία προ φόρων ανέκαμψε στα επίπεδα του 1 εκ. Ευρώ, σημειώνοντας μεγάλη άνοδο σε σχέση με το 2012. Τα καθαρά έσοδα της μητρικής ανήλθαν στα 6,22 εκ. Ευρώ καταγράφοντας αύξηση 10,44% σε σχέση με την περσινή χρήση. Τα κέρδη προ φόρων της μητρικής ανήλθαν στα 1,04 εκ. Ευρώ.


Για ακόμα μία χρονιά τόσο η μητρική όσο και οι θυγατρικές ενίσχυσαν σημαντικά το πελατολόγιό τους καθώς και το ανεκτέλεστο έργων που υλοποιούν, προσβλέποντας σε ένα ακόμα πιο δυναμικό 2014. Η μητρική Entersoft κατάφερε να υπογράψει σημαντικά νέα έργα σε πελάτες όπως ASTRAZENECA ΑΕ, L’OREAL ΑΕ, PHARMASWISS ΑΕ, GAP ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΕ, FREZYDERM, LAVIPHARM ΑΕ, ΟΡΦΕΑΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ ΑΕ, MODA BAGNO ΑΕ, ΜΕΓΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΑΕ, GOLDENBRANDS, FRIGO FOOD,