Ένα νέο έργο ανέλαβε η SingularLogic για τον οργανισμό ING Ελλάδος, που αφορά στην υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Πελατοκεντρικής Διαχείρισης (CRM).


singular-logicΣτόχος του έργου είναι η βελτίωση και ο εμπλουτισμός των υπηρεσιών που παρέχονται απευθείας από την Εταιρεία στους ασφαλισμένους της (Direct Services).


Το έργο περιλαμβάνει υπηρεσίες εγκατάστασης, προσαρμογής, παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, δοκιμαστικής λειτουργίας και υποστήριξης του συστήματος Oracle Siebel CRM, το οποίο έχουν προτιμήσει και αναδείξει αναρίθμητες εταιρείες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Η ολοκληρωμένη λύση της SingularLogic, προβλέπεται να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχονται από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και το Customer Portal της ING Ελλάδος απευθείας στον ασφαλισμένο. Το Oracle Siebel CRM, μέσω του ευρέως φάσματος λειτουργικότητάς του, θα προσφέρει στην ING καινοτόμα πλεονεκτήματα, όπως: την αποτύπωση της ολοκληρωμένης εικόνας του πελάτη της, με πληροφορίες που θα προκύπτουν από τη διασύνδεση των ετερογενών υποσυστημάτων της εταιρείας, την ενοποίηση και διαχείριση των επιχειρησιακών διαδικασιών, αλλά και τη διενέργεια ενημερωτικών ενεργειών για τους πελάτες της. Η διάρκεια της πρώτης φάσης υλοποίησης του έργου, αναμένεται να διαρκέσει 4 μήνες.


Σήμερα, οι μεγάλοι Οργανισμοί εμπιστεύονται και αναγνωρίζουν τη SingularLogic ως έναν από τους πιο αξιόπιστους συνεργάτες υλοποίησης, λειτουργίας και υποστήριξης μεγάλων έργων πληροφορικής. Η μεγάλη τεχνογνωσία και εμπειρία που έχει αποκομίσει η SingularLogic, το άριστα καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, η εφαρμογή δοκιμασμένων μεθοδολογιών και διαδικασιών, η υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και η αρτιότητα και η συνέπεια εξασφαλίζουν την επιτυχή διεκπεραίωση των συμβάσεων που αναλαμβάνει, καθώς και την περαιτέρω λειτουργική τους υποστήριξη.