Η Ericsson παρουσίασε την εμπειρία της «Ζωής στη Διασυνδεδεμένη Κοινωνία» στην έκθεση 2014 International Consumer Electronic Show στο Las Vegas των ΗΠΑ.


ericsson connectedΟι επισκέπτες του περιπτέρου της Ericsson είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πώς οι διαφορετικές πτυχές της διασυνδεδεμένης καθημερινής ζωής συνδέονται άρρηκτα μεταξύ τους, για να επιτρέπουν σε καθέναν από εμάς να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους μας – ανεξαρτήτως του πού βρισκόμαστε και του πώς είμαστε συνδεδεμένοι.


Ο Hans Vestberg, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ericsson συμμετείχε στο πάνελ συζήτησης “FutureCast Global Innovation of Mobile”, στις 7 Ιανουαρίου. Συντονιστής της συζήτησης ήταν ο Andrew Keen, παρουσιαστής του “Keen On” στο TechCrunch TV.


Αντικείμενο του πάνελ ήταν να διερευνήσει τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας γίνεται κινητήρια δύναμη αλλαγής σε κρίσιμους τομείς όπως η διασπαστική καινοτομία, οι έξυπνες πόλεις, οι μεταφορές, η υγειονομική περίθαλψη και το εργασιακό περιβάλλον. Στη συζήτηση συμμετείχαν ακόμη ο John Donovan, Ανώτερος Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Τεχνολογίας και Διαχείρισης Δικτύου στην AT&T, και ο Dr. Paul E. Jacobs, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Qualcomm.


Επίσης, η Ericsson και η Volvo Cars διοργάνωσαν από κοινού την Τρίτη 7 Ιανουαρίου μια εκδήλωση για τα μέσα ενημέρωσης στην οποία θα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά παγκοσμίως το “Volvo Cars’ Sensus Connect”, δημιουργημένο με το Connected Vehicle Cloud της Ericsson. Το Sensus Connect θα ενσωματωθεί στα οχήματα της Volvo για να παρέχει πρόσβαση σε διασυνδεδεμένες υπηρεσίες, ενημέρωση και ψυχαγωγία, πλοήγηση και ήχο. Επίσης θα προσφέρει το “Park & Pay”, την πρώτη λύση επικοινωνίας μεταξύ αυτοκινήτου και αστικών υποδομών στον κόσμο και την έναρξη λειτουργίας στις ΗΠΑ του “Volvo on Call”, μία από τις πιο ολοκληρωμένες λύσεις τηλεματικής που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να παραμένει συνδεδεμένο.


Στελέχη της Ericsson συμμετείχαν ως ομιλητές σε άλλες δύο συνεδρίες της CES:
– Per Borgklint, Senior Vice President & Head of Business Unit Support Solution στο πάνελ “Fierce Wireless Executive Breakfast: Who Will Pay for the Connected Car?”
– Arun Bhikshesvaran, Chief Marketing Officer στη συνεδρία “WiFi to NFC: What’s Next for Wireless Technology”


Τα σημαντικότερα νέα προϊόντα από το περίπτερο της Ericsson περιλαμβάνουν:
– Παγκόσμια πρεμιέρα του Volvo Sensus Connect σε ένα Volvo XC60 και χρήση του Connected Vehicle Cloud της Ericsson
– Το Connected Paper το οποίο καθορίζει μια μοναδική ταυτότητα για τυπωμένα ηλεκτρονικά έγγραφα και χρησιμοποιεί το ανθρώπινο σώμα ως «καλώδιο» για να τα μεταφέρει σε άλλες υπηρεσίες μέσω ενός συνδεδεμένου smartphone
– Τα Toll Free Data, με χρήση του Ericsson’s Multi Service Proxy (MSP), επιτρέπει χαμηλότερα κόστη, γι απαράδειγμα σε παρόχους περιεχομένου. Αυτό θα οδηγήσει σε ευρύτερη πρόσβαση για τις κινητές συσκευές και, τελικά, σε πλουσιότερες εμπειρίες για περισσότερους χρήστες
– Νέα μέθοδος παραγγελιών, που αξιοποιεί μια κοινή υπηρεσία της Ziosk και της Ericsson, για να διευκολύνει την αγορά και την παράδοση τροφίμων, ποτών και εμπορεύματος σε πολυτελείς σουίτες γηπέδων.
– Ericsson Experience Zones. Στη CES, η Ericsson παρουσιάσε πέντε βασικές ζώνες εμπειρίας, που τους επιτρέπουν να βιώσουν τη «Ζωή στη Διασυνδεδεμένη Κοινωνία».


Mobile Life
Οι επισκέπτες της ζώνης Mobile Life εξερέυνησαν το συνδεδεμένο όχημα, την τηλεματική και μια εξατομικευμένη μέθοδο παράδοσης πακέτων που βασίζεται στην τοποθεσία και την ταυτοποίηση στοιχείων. Παρουσιάζονται επίσης λύσεις δικτύου κινητής τηλεφωνίας για το αστικό περιβάλλον, LTE Broadcast, επικοινωνίας μέσω VοLTE και διαδραστικές διαφημιστικές πινακίδες.


Working Life
Ακριβώς όπως η κινητή τηλεφωνία άλλαξε την αντίληψη ότι ένας αριθμός τηλεφώνου ήταν ένα μέρος, η ζώνη Working Life φιλοδοξεί να αναδείξει πως οι χρήστες αντιλαμβάνονται ότι το νέο εργασιακό περιβάλλον μπορεί να είναι οτιδήποτε από το γραφείο και το σπίτι, μέχρι μια καφετέρια ή ένα παγκάκι. Η παραγωγικότητα δεν συνδέεται πλέον με ένα γραφείο σε ένα χώρο εργασίας, αλλά είναι πλέον εφικτή σε κάθε συνδεδεμένο μέρος. Λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτή τη ζώνη περιλαμβάνουν συνεργασία μέσω WebRTC, εργαλεία cloud, δυνατότητες επικοινωνίας μέσω VoLTE, συστήματα διαχείρισης M2M, in-building CPE και νέες λύσεις διαχείρισης δικτύων.


Game Life
Η ζώνη Game Life είναι αναπαραγωγή ενός γηπέδου μπάσκετ, με κερκίδες, μεγάλες οθόνες βίντεο και το δικό του παρκέ. Οι λύσεις στη ζώνη αυτή περιλαμβάνουν δυνατότητες επικοινωνίας VoLTE, υπηρεσίες για φαγητό, εισιτήρια και προϊόντα μπουτίκ που βασίζονται σε τεχνολογία νέφους, λύσεις παράδοσης μέσω WiFi-LTE, διαφημιστικές υπηρεσίες και νέες συσκευές υποδομής για κάλυψη δικτύου σε χώρους μεγάλης χωρητικότητας.


Home Life
Η τεχνολογία δημιουργεί νέες ευκαιρίες για να μείνετε συνδεδεμένοι. Συνδεθείτε και να επικοινωνήστε με το σπίτι σας – τις οικιακές συσκευές, άλλες συσκευές και εργαλεία – για να εμπλουτίσετε την καθημερινότητά σας. Εξατομικευμένο περιεχόμενο – μουσική, βίντεο, βιβλία, παιχνίδια, τηλεόραση, μέσα κοινωνικής δικτύωσης – που σας ακολουθούν όπου κι αν βρίσκεστε, προσφερόμενα στην καλύτερη ποιότητα. Η ζώνη Home Life, θα παρουσιάσει την εμπειρία της επόμενης γενιάς τηλεόρασης, μια πύλη εικονικού σπιτιού, εργαλεία συνεργασίας Volte, cloud gaming, διαχείριση των μέσων ενημέρωσης και λύσεις ευεξίας.


Imagine Life
Η ζώνη Imagine Life, θα επικεντρωθεί σε ιδεαλιστικές λύσεις που σύντομα θα επηρεάσουν τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τις πλατφόρμες επικοινωνίας και πώς θα αλληλεπιδρούμε μαζί τους. Οι λύσεις θα περιλαμβάνουν διαδραστικά μέσα επικοινωνίας που βασίζονται στο άγγιγμα, window based λύσεις, και έννοιες για την χρησιμοποίηση των υφιστάμενων συστημάτων επικοινωνίας με σκοπό την έγκαιρη πρόγνωση του καιρού.