Στη CES 2014 θα παρουσιαστούν οι νέες έξυπνες οικιακές συσκευές με LG Chat που θα αλληλεπιδρούν με τους χρήστες μέσω του mobile messenger.


lg homechatΗ LG παρουσίασε την επόμενη γενιά έξυπνων καινοτομιών και τεχνολογιών, στις οποίες με το Natural Language Processing (ΝLP), οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν, να ελέγχουν, να παρακολουθούν και να μοιράζονται περιεχόμενο με τις LG οικιακές συσκευές τους μέσω του δημοφιλούς mobile messenger LINE και της υπηρεσίας LG HomeChat™.


Η λειτουργία του HomeChat είναι πάρα πολύ εύκολη και πρακτική, καθώς έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιείται μέσω του LINE, του πιο δημοφιλούς και δωρεάν mobile messenger. Με 310 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο, το LINE είναι διαθέσιμο σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες smartphone, όπως το Android, iPhone, Windows Phone, BlackBerry και Nokia Asha, καθώς και σε desktop και φορητούς υπολογιστές με Microsoft Windows και Mac OS X. Με το HomeChat, δεν είναι απαραίτητο οι χρήστες να μάθουν νέες εντολές ή να έχουν κάποιο τηλεχειριστήριο, καθώς έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με τις LG smart συσκευές τους μέσω των smartphones ή των υπολογιστών τους.


«Πάντα στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, η LG έχει στόχο να συνεχίζει να εμπνέει τους καταναλωτές για έναν έξυπνο και ουσιαστικό τρόπο ζωής», δήλωσε ο κ. Seong-jin Jo, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics Home Appliance Company. «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που έχουμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε στην CES τις έξυπνες συσκευές μας με τις πιο πρόσφατες και έξυπνες δυνατότητες επικοινωνίας».


Το 2014, οι ιδιοκτήτες των έξυπνων συσκευών της LG θα είναι σε θέση να ελέγχουν όλες τις συμβατές συσκευές τους χρησιμοποιώντας το HomeChat, απολαμβάνοντας για πρώτη φορά μία ξεχωριστή εμπειρία άνεσης. Για παράδειγμα, αν ο χρήστης πληκτρολογήσει το μήνυμα «Φεύγω για διακοπές» στο HomeChat θα λάβει αυτόματα ως απάντηση, «Θα θέλατε να μπουν οι συσκευές στο vacation mode;» στο οποίο αν η απάντηση είναι καταφατική, θα ενεργοποιηθεί η λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας του ψυγείου, η ρομποτική ηλεκτρική σκούπα θα καθαρίζει το πάτωμα στις 09:00 κάθε μέρα, καθώς και το πλυντήριο θα εκτελέσει μία πλύση μία ημέρα πριν την επιστροφή του χρήστη. Το HomeChat είναι αρχικά διαθέσιμο στα αγγλικά και στα κορεάτικα ενώ αναμένεται σύντομα και σε περισσότερες γλώσσες.


Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης τροφίμων
Χάρη στις μοναδικές δυνατότητες του HomeChat, οι χρήστες των νέων οικιακών συσκευών της LG θα μπορούν να ενημερώνονται απευθείας για το περιεχόμενο των ψυγείων τους, όπου και αν βρίσκονται. Μέσω του LINE, τα μέλη της οικογένειας θα μπορούν να ανεβάζουν φωτογραφίες στο ψυγείο μέσω των smartphones τους, οι οποίες θα φαίνονται στην οθόνη του ψυγείου.


Επιπλέον, το Smart Manager θα μετατρέπει το ψυγείο σ’ ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης τροφίμων. Μέσω της εφαρμογής LG Smart Refrigerator, οι χρήστες θα χρησιμοποιούν το LCD panel ή τα smartphones τους, ώστε να ελέγχουν το περιεχόμενο του, χωρίς να χρειάζεται ν’ ανοίξουν την πόρτα. Με την επιλογή Freshness Tracker της λειτουργίας Smart Manager, οι χρήστες μπορούν να ελέγξουν την ημερομηνία λήξης των τροφίμων τους, ενώ το Smart Manager έχει τη δυνατότητα να προτείνει συνταγές με βάση τα συστατικά που είναι διαθέσιμα μέσα στο ψυγείο.


Πολύ περισσότερο από μια ηλεκτρική σκούπα
Η σκούπα HOM-BOT SQUARE μπορεί να προγραμματιστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να καθαρίσει με βάση τις ανάγκες και τις προσωπικές προτιμήσεις του χρήστη. Επιπλέον, με το HomeChat, οι χρήστες μπορούν να δουν πότε η σκούπα καθάρισε τελευταία φορά το σπίτι. Για παράδειγμα, στη συγκεκριμένη εντολή, η σκούπα μπορεί να απαντήσει ότι «στις 10:50 ξεκίνησε ο καθαρισμός, ενώ στις 11:30 ολοκληρώθηκε η διαδικασία καθαρισμού». Ακόμα, ο έλεγχος της κίνησης του HOM-BOT SQUARE μπορεί να γίνει μέσω του HomeChat.


Ένα πλυντήριο ρούχων που σκέφτεται για σένα
Με το HomeChat, οι χρήστες μπορούν να αναβαθμίσουν τους κύκλους πλύσης του πλυντηρίου, ώστε να ταυτίζονται με τις προσωπικές τους ανάγκες, ενώ μπορεί ακόμα να ξεκινήσει τη λειτουργία του πλυντηρίου, να παρακολουθεί την πλύση, καθώς και να ενημερώνει μέσω του smartphone ή της LG Smart TV, όταν η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί.


Προτάσεις για συνταγές με το LG Smart Oven
Με το HomeChat™ και τη λειτουργία Recipe Search, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με τον έξυπνο φούρνο τους, ώστε να τους προτείνει συγκεκριμένες συνταγές, με βάση τα υλικά που απαιτούνται. Ο φούρνος θα πραγματοποιήσει άνετα και αυτόματα τις απαραίτητες ρυθμίσεις, ώστε να βοηθήσει τους χρήστες να αποφύγουν την ταλαιπωρία από την χειροκίνητη ρύθμιση της λειτουργίας μαγειρέματος. Επιπλέον, η εφαρμογή LG Smart Oven ειδοποιεί όταν υπάρχουν διαθέσιμες ενημερώσεις για επιπλέον συνταγές, βοηθώντας τα μέλη της οικογένειας να δοκιμάσουν νέα και ενδιαφέροντα γεύματα.


Μεγάλη άνεση με την τεχνολογία NFC
Με τις τεχνολογίες NFC Tagging και Smart Diagnosis™, οι χρήστες μπορούν να αντιμετωπίσουν μικρά ζητήματα που αφορούν τεχνικά θέματα των συσκευών τους, χωρίς να υπάρχουν οικονομικά έξοδα και επισκέψεις από τεχνικούς στο σπίτι. Με το NFC Tagging, οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν νέους κύκλους πλύσης για τα πλυντήρια της LG.