Για την Mellon το 2014 σηματοδοτεί περαιτέρω εδραίωση χρήσης τεχνολογίας στις συναλλαγές των καταναλωτών, γεγονός που θα οδηγήσει σε πιο οικονομικές και επικερδείς λύσεις.


mellon_groupΤα σχέδια των επιχειρήσεων προκειμένου να αυξήσουν την κερδοφορία τους, αναδιαμορφώνοντας τις λειτουργίες τους και δημιουργώντας πιο ενεργή σχέση με τους πελάτες τους, περιγράφει η Mellon μέσω των τάσεων που θα επικρατήσουν το 2014 στις συναλλαγές.


Εξατομικευμένη “έξυπνη” εμπειρία
Με την αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών καναλιών, οι καταναλωτές παράγουν περισσότερη πληροφορία, αφήνοντας ένα ίχνος δεδομένων το οποίο καταγράφει τις κινήσεις και τις ενέργειές τους. Τα δεδομένα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση και εξατομίκευση της εμπειρίας στον τομέα της κινητής επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, δύναται να βελτιστοποιήσουν εφαρμογές για mobile banking, ticketing, parking και loyalty. Αν μάλιστα οι εν λόγω εφαρμογές συνδυαστούν με στοιχεία τοποθεσίας (location) θα αναδυθούν υπέρ-τοπικές εφαρμογές πραγματικού χρόνου, εξέλιξη που θα οδηγήσει τη συναλλαγή και την επικοινωνία με τον πελάτη σε νέα επίπεδα.


“Μικρές” κάρτες, μεγάλες ευκαιρίες
Η τεχνολογία Micro SD επιτρέπει απόλυτο έλεγχο τόσο της ασφάλειας (Secure Element) όσο και της λύσης για πληρωμές μέσω κινητού (mobile payments). Έτσι, μπορεί να αποτελέσει μια επεκτάσιμη και ισχυρή λύση, η οποία τοποθετεί τις καινοτόμες τράπεζες μπροστά από τον ανταγωνισμό, καθώς τις βοηθά να δραστηριοποιηθούν στην αγορά των mobile payments. Εκτός αυτού, εξασφαλίζουν ότι η υφιστάμενη συσκευή των πελατών τους είναι έτοιμη για να πραγματοποιήσει ανέπαφες πληρωμές μέσα σε λίγα λεπτά, χωρίς να χρειάζεται η κατοχή συσκευής με ενσωματωμένη τεχνολογία NFC.


Συναλλαγές χωρίς κάρτα στα ATM
Οι καταναλωτές θα είναι πολύ σύντομα σε θέση να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους στο ATM χωρίς κάρτα μέσω του smartphone τους. Ειδικότερα, οι καταναλωτές θα επιλέγουν “Συναλλαγή χωρίς κάρτα” από το μενού του ATM και θα εισάγουν τον αριθμό του κινητού τους. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα θα λαμβάνουν ένα μοναδικό κωδικό (one-time password) μέσω μηνύματος sms ή μέσω της εφαρμογής της τράπεζας, τον οποίο στη συνέχεια θα εισάγουν στο ATM μαζί με το Pin τους. Η όλη διαδικασία διαρκεί όσο μια συναλλαγή με κάρτα, ενώ είναι πολύ σημαντικό ότι οι συγκεκριμένες λύσεις λειτουργούν σε οποιοδήποτε ΑΤΜ ανεξαρτήτως κατασκευαστή.


Εφαρμογή για “έξυπνες” συσκευές
Η εφαρμογή card companion θα συνδέει την τραπεζική κάρτα με το smartphone του χρήστη, μετατρέποντας πρακτικά την κάρτα σε ολοκληρωμένο εργαλείο. Τα οφέλη για τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς είναι αρκετά καθώς η κάρτα γίνεται πιο ελκυστική, οι πελάτες τους παρακολουθούν τις κινήσεις της κάρτας ευκολότερα, ενώ οι οργανισμοί μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσα από τις επιπρόσθετες υπηρεσίες που επιτρέπει η εφαρμογή.


Αυτόματη εξυπηρέτηση παντού
Όποια και αν είναι η εφαρμογή ή το περιβάλλον δραστηριοποίσης, τα ‘unattended’ τερματικά αυτόματης εξυπηρέτησης, μπορούν να μειώσουν το κόστος και να αυξήσουν την παραγωγικότητα καθώς λειτουργούν 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο. Με αρθρωτό σχεδιασμό, μπορούν να προσαρμοστούν σε οποιοδήποτε τύπο μηχανήματος αυτόματης εξυπηρέτησης και να χρησιμοποιηθούν τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους.


Ευέλικτες πληρωμές
Τα ασύρματα τερματικά φέρνουν καινοτομία και ασφάλεια στην εξυπηρέτηση των πελατών αλλά ταυτόχρονα δίνουν τη δυνατότητα σε εμπόρους και επιχειρηματίες να παραμένουν συνδεδεμένοι και να δέχονται πληρωμές με κάρτα οπουδήποτε, ακόμα και εν κινήσει, δυνατότητα κρίσιμης σημασίας για την παραγωγικότητα και την αύξηση των εσόδων μιας επιχείρησης.