Η Sun Microsystems ανακοίνωσε μοντέλο περιφερειακής ανάπτυξης τηλεπωλήσεων για να ενισχύσει την πελατειακή της βάση στις αναδυόμενες αγορές.

SunMicrosystemsΣε μία προσπάθεια να ενισχύσει και να διευρύνει την πελατειακή της βάση στην περιοχή των αναδυόμενων αγορών, η Sun Microsystems ανακοίνωσε ότι πρόκειται να παρουσιάσει ένα μοντέλο περιφερειακής ανάπτυξης τηλεπωλήσεων. Το εν λόγω μοντέλο απευθύνεται σε αναπτυσσόμενες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, σε νέες επιχειρήσεις, καθώς και σε εταιρείες Web 2.0 σε αναπτυγμένες οικονομίες, ωθώντας τη Sun προς μία κερδοφόρο ανάπτυξη.

Το συγκεκριμένο μοντέλο θα παρουσιαστεί σε όλη την περιοχή των αναδυόμενων αγορών και θα υλοποιηθεί από τις τοπικές εταιρείες, με τις οποίες η Sun συνεργάζεται σε αυτές τις αγορές.

Η περιοχή των Αναδυόμενων Αγορών (Emerging Markets) καλύπτει 139 χώρες στη Λατινική Αμερική, Νότια και Ανατολική Ευρώπη, Ινδία και Κίνα, ανάμεσα στις οποίες και την Ελλάδα.

Για την πρωτοβουλία ο Peter Ryan, Executive Vice President, Global Sales and Services της Sun Microsystems δήλωσε: «Οι αναδυόμενες αγορές αλλάζουν το παγκόσμιο επιχειρηματικό τοπίο, προσφέροντας απίστευτες ευκαιρίες σε εταιρείες όπως η Sun. Θέλοντας να αξιοποιήσουμε αυτές τις ευκαιρίες και να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας σε αυτή την περιοχή, ανακοινώσαμε τη δημιουργία του τμήματος Emerging Markets Sales region στις αρχές του οικονομικού μας έτους. Η σημερινή παρουσίαση του μοντέλου τηλεπωλήσεων είναι η πρώτη σημαντική πρωτοβουλία της Sun για την περιοχή. Αυτό το νέο επιχειρηματικό εργαλείο υποστηρίζει τις προσπάθειές μας στον τομέα των πωλήσεων και αυξάνει τον μέσο αριθμό ευκαιριών πώλησης, συμβάλλει στη μετατροπή τους σε πραγματικές παραγγελίες, καθώς και στην απόκτηση νέων πελατών. Το συγκεκριμένο μοντέλο υλοποιείται μέσω των τοπικών μας συνεργατών σε κάθε περιοχή.».

Το μοντέλο τηλεπωλήσεων υλοποιήθηκε πρώτα στην Ινδία και θεωρείται πολύ επιτυχημένο τα τελευταία 6 χρόνια. Η συμβολή του στην αύξηση των τοπικών εσόδων της Sun θεωρείται ζωτικής σημασίας.

Σύμφωνα με την κα Χαρίτα Φραγκούλη, Channel Manager για την Ελλάδα: «Η παρουσίαση του μοντέλου τηλεπωλήσεων στην Ελλάδα και την περιοχή των αναδυόμενων αγορών θα ενισχύσει τις πωλήσεις της Sun σε τομείς και περιοχές, στους οποίους η διείσδυση σε αντίθετη περίπτωση θα ήταν δύσκολη. Αυτή η σημαντική πρωτοβουλία αναμένεται να προωθήσει τα προϊόντα και τις λύσεις μας σε νέες αγορές και κατηγορίες πελατών. Για το σκοπό αυτό, η Sun θα συνεχίζει να συνεργάζεται πολύ στενά και αποτελεσματικά με τους συνεργάτες της στην Ελληνική αγορά, ώστε και αυτή η πρωτοβουλία να στεφθεί από απόλυτη επιτυχία.»

Το μοντέλο τηλεπωλήσεων θα ενισχύσει περαιτέρω τη σχέση της Sun με την κοινότητα συνεργατών της, συμβάλλοντας στη επέκταση των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων σε νέους τομείς, στη διεύρυνση της πελατειακής βάσης της Sun και στην αύξηση της κερδοφορίας.

Η Emerging Markets sales region της Sun δημιουργήθηκε για να επιταχύνει την επέκταση και τις πωλήσεις στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ινδίας, της Κίνας, της Λατινικής Αμερικής και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, περιλαμβάνοντας την Ελλάδα καθώς και τα Βαλκάνια και την Αδριατική. Δημιουργήθηκε τον Ιούλιο του 2008 και περιλαμβάνει όλες τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες οικονομίες που υποστηρίζουν την προσέγγιση της Sun για λογισμικό ανοιχτού κώδικα και μία βιώσιμη, αποδοτική και οικολογική πληροφορική. Η Emerging Markets sales region προσφέρει στη Sun τη δυνατότητα να αξιοποιήσει καλύτερα τους πόρους της και να δώσει έμφαση στη δημιουργία νέων ευκαιριών με τη βοήθεια των κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και προγραμματιστών στις παραπάνω ταχύτατα αναπτυσσόμενες οικονομίες.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του δημοσιονομικού έτους 2009 της Sun Microsystems, η περιοχή που καλύπτει το τμήμα των Emerging Markets σημείωσε αύξηση 12% σε ετήσια βάση, με την Ινδία, τη Λατινική Αμερική, τη Ρωσία, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική να καταγράφουν διψήφια ποσοστά ετήσιας ανάπτυξης.