Η Ericsson αναβαθμίζει την ποιότητα διανομής περιεχομένου της Premier League για την IMG συνδυάζοντας την υψηλή ποιότητα με την αποδοτικότητα στη μετάδοση και την προστασία από την πειρατεία.


ERICSSON LOGO_cmyk-01Η αγγλική Premier League εισήλθε στην εικοστή δεύτερη σεζόν της το 2013 και είναι το πιο δημοφιλές πρωτάθλημα ποδοσφαίρου στον κόσμο, μεταδιδόμενο σε 212 χώρες από 80 διαφορετικούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς. Με ένα τηλεοπτικό κοινό της τάξης των 4,7 δισ. θεατών, τα δικαιώματα μετάδοσης της Premier League είναι από τα πιο περιζήτητα παγκοσμίως.* Για να διατηρηθεί η αξία αυτού του εξαιρετικά ποιοτικού περιεχομένου, η IMG Premier League Productions προχωράει σε αναβάθμιση το υπάρχοντος συστήματος μετάδοσης, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα διανομής περιεχομένου της Ericsson (NASDAQ: ERIC). Σημείο κλειδί αυτής της αναβάθμισης αποτελεί η δυνατότητα διανομής περιεχομένου στην ίδια μορφή χρώματος με την πηγή προέλευσής του (4:2:2 chroma), η οποία εξασφαλίζει την υψηλότερη ποιότητα σήματος για όλα τα μετέπειτα στάδια ζωντανής παραγωγής και αναμετάδοσης, επιτρέποντας σε διαχειριστές δικτύων και ραδιοτηλεοπτικούς φορείς να παρέχουν στους καταναλωτές αγώνες της Premier League στην υψηλότερη ποιότητα.


Η IMG είναι η μεγαλύτερη ανεξάρτητη εταιρεία διανομής αθλητικών προγραμμάτων στον κόσμο, διανέμοντας πάνω από 20.000 ώρες περιεχομένου ετησίως στους μεγαλύτερους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και σε όλες τις μορφές των μέσων μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων ραδιοφωνικών σταθμών, σταθερών μέσων, μεταδόσεων εν πτήσει και κλειστού κυκλώματος, ευρυζωνικών μέσων και κινητών συσκευών. Τα τελευταία εννέα χρόνια, η IMG χρησιμοποιεί την πλατφόρμα διανομής περιεχομένου της Ericsson για την πλειοψηφία των αθλητικών παραγωγών της, συμπεριλαμβανομένης της κάλυψης της Premier League και του τουρνουά τένις του Wimbledon. Περισσότεροι από 1.100 αποκωδικοποιητές της Ericsson σε όλο τον κόσμο είναι αυτή τη στιγμή συνδεδεμένοι στην πλατφόρμα της Premier League.


«Η Premier League είναι από τα συναρπαστικότερα πρωταθλήματα στον κόσμο και οι θεατές γοητεύονται από τις συνεχείς ανακατατάξεις στη βαθμολογία και την κατάσταση των 20 ομάδων που την αποτελούν, για αυτό και οι πελάτες μας απαιτούν μια υψηλής ποιότητας, αξιόπιστη υπηρεσία που εξασφαλίζει ότι οι φίλαθλοι δεν θα χάνουν ούτε δευτερόλεπτο από την εμπειρία παρακολούθησης ενός αγώνα», δήλωσε ο Ollie Scott, Director Of Business Development, Technical Services στην IMG. «Επίσης, η δημοτικότητα αυτού του περιεχομένου σημαίνει ότι είναι επιτακτική η ανάγκη να προστατεύεται από την πειρατεία. Για αυτό και δεν διστάσαμε ούτε στιγμή να επενδύσουμε στην αναβάθμιση του συστήματος μας: Η λύση της Ericsson προσφέρει μια ισχυρή, ποιοτική υπηρεσία που διασφαλίζει την προστασία από κλοπές και μη εξουσιοδοτημένες προβολές ενώ παράλληλα παρέχει όλα τα εργαλεία για τις μελλοντικές μας ανάγκες για διανομής περιεχομένου».


Η λύση διανομής περιεχομένου της Ericsson έχει σχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει στους ιδιοκτήτες περιεχομένου και τους παρόχους υπηρεσιών να μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα του δικτύου διανομής τους, διατηρώντας παράλληλα την αξία του περιεχομένου. Αυτή η λύση επιτρέπει στην IMG να παρέχει προγράμματα υψηλής ποιότητας και αξίας με τον πιο αποδοτικό τρόπο ενώ ταυτόχρονα προστατεύει την αξία του περιεχομένου μέσω μιας ισχυρής μονάδας κρυπτογράφησης. Το σύστημα υποστηρίζει επίσης υφιστάμενες και παλαιότερες υποδομές, επιτρέποντας την κωδικοποίηση του περιεχομένου από MPEG-4 AVC σε MPEG-2.


Η λύση της Ericsson περιλαμβάνει τον AVP 4000 System Encoder και τον RX8200 Advanced Modular Receiver, προσφέροντας βίντεο σε όλες τις μορφές (από MPEG-2 σε MPEG-4 AVC και από SD σε HD) και συνδεσιμότητα με όλα τα μέσα μετάδοσης (συμπεριλαμβανομένων IP και δορυφορικών). Ο κεντρικός έλεγχος γίνεται από τον nCompass Director, ιδανική λύση για τη διαχείριση ενός μεγάλου πλήθους δεκτών, διαφορετικών βαθμών δικαιωμάτων περιεχομένου και δυνατότητες πρόσβασης υπό όρους (CA).


«Είμαστε οι κορυφαίοι της αγοράς σε λύσεις απόκτησης, ανταλλαγής και διανομής περιεχομένου και έχουμε μια σημαντική παράδοση στη μετάδοση κορυφαίων αθλητικών γεγονότων, όπως η Premier League», είπε ο Δρ Giles Wilson, Head of TV compression στην Ericsson. «Με αυτή την αναβάθμιση, η IMG θα είναι σε θέση να διατηρεί την αρχική υψηλή ποιότητα του βίντεο καθ’ όλη τη διαδικασία παραγωγής, ενισχύοντας παράλληλα την ευκρίνεια και το χρώμα των εικόνων που στέλνει μέσω των παρόχων υπηρεσιών σε εκατομμύρια ποδοσφαιρόφιλους σε όλο τον κόσμο».