Ενισχύει την παρουσία της στην Βουλγαρία η Multirama, με  καταστήματα στις σημαντικότερες πόλεις της χώρας, όπως Σόφια, Φιλιππούπολη, Μπουργκάς και Πλέβεν.

Multirama BulgariaΜε ένα δίκτυο πέντε συνολικά καταστημάτων δραστηριοποιείται πλέον η αλυσίδα καταστημάτων MULTIRAMA στην αγορά της Βουλγαρίας,  παρουσιάζοντας ενισχυμένη παρουσία στις σημαντικότερες πόλεις της χώρας, όπως τη Σόφια, τη Φιλιππούπολη,το Μπουργκάς και το Πλέβεν. Η εταιρία δεν εφησυχάζει και στοχεύει σε διευρυμένο πλάνο ανάπτυξης για το 2009.

Μέσα στο 2008 η Multirama Βουλγαρίας εγκαινίασε 3 νέα καταστήματα ικανοποιώντας τις ανάγκες των καταναλωτών που αναζητούν από μια αλυσίδα την μεγαλύτερη ποικιλία σε προϊόντα τεχνολογίας όπως εξοπλισμό ΙΤ, ψηφιακό εξοπλισμό, καταναλωτικά προϊόντα και εξοπλισμό gaming /παιχνίδια.

Η Multirama έκανε την είσοδό της στην αγορά της Βουλγαρίας πριν 3 χρόνια  με τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος στην καρδιά της πρωτεύουσας την Σόφια, συνολικού εμβαδού 800 τμ. Η μεγάλη ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού και η υψηλή επισκεψιμότητα του πρώτου καταστήματος, που ξεπερνάει τα 1000 άτομα την ημέρα, είχαν σαν επακόλουθο την λειτουργία ενός 2ου καταστήματος της Multirama 1 χρόνο μετά. Το 2008 αποτέλεσε μια χρονιά ισχυρής γεωγραφικής ανάπτυξης στην αγορά της Βουλγαρίας που διακρίνεται από το άνοιγμα τριών (3) νέων καταστημάτων σε Φιλιππούπολη, Μπουργκάς και Πλέβεν αντίστοιχα.

Για το 2009 η αλυσίδα καταστημάτων Multirama προβλέπει την περαιτέρω ισχυροποίησή της στη χώρα, όπως δήλωσε σχετικά και ο κ. Αριστοτέλης Φωτήλας, Γενικός Διευθυντής της Multirama Βουλγαρίας : “Η επένδυση που κάνει όλα αυτά τα χρόνια η εταιρία στην αγορά της Βουλγαρίας στηρίζεται στην έρευνα, μελέτη, ανάπτυξη και υλοποίηση ενός ιδιαίτερα δυναμικού business plan. Λάβαμε υπόψη μας όλους τους κοινωνικό οικονομικούς παράγοντες που χαρακτηρίζουν την αγορά της Βουλγαρίας για την ανάπτυξη της περαιτέρω στρατηγικής μας. Παράμετροι όπως η οικονομική ανάπτυξη και έντονη επιχειρηματική δραστηριότητα στην περιοχή, η μεταβολή του καταναλωτικού προτύπου που ευνοεί τις λιανικές πωλήσεις, οι κυβερνητικές πολιτικές ανάπτυξης για την τεχνολογία και η αύξηση διείσδυσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών και ευρυζωνικών συνδέσεων, δικαιώνουν τις αποφάσεις μας και διαγράφουν ευνοϊκές πολιτικές ανάπτυξης για το 2009”.