Τον Ιούλιο εγκαινιάστηκε στο skroutz.gr η ανανεωμένη λειτουργία της σύγκρισης, που δίνει τη δυνατότητα αντιπαραβολής των προϊόντων.


Skroutz_LogoΕπιπλέον, η ομάδα περιεχομένου του Skroutz ταξινόμησε νέες κατηγορίες προϊόντων με “καλοκαιρινό” χαρακτήρα, όπως η αντιηλιακή προστασία & μαύρισμα, τα ψαροντούφεκα, τα έπιπλα camping & θαλάσσης και τα υποστρώματα & sleeping bags, βελτιώνοντας τις αναζητήσεις των σχετικών προϊόντων με τα αντίστοιχα φίλτρα.


Τα πιο αξιοσημείωτα στοιχεία της επισκεψιμότητας για τον Ιούλιο είναι τα εξής:
– 2.221.417 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα πραγματοποιώντας 6,6 εκατομμύρια αναζητήσεις και 57.753.000 προβολές σελίδων
– οι επισκέψεις από φορητές συσκευές ανέρχονται πλέον κοντά στο 1 εκατομμύριο καθώς αυτόν το μήνα έφτασαν τις 961.198