Μέσα στον Ιούνιο, στην υπηρεσία Αγγελίες Χρηστών του www.skroutz.gr ενσωματώθηκαν νέα χαρακτηριστικά, με σκοπό την πιο άμεση ενημέρωση των χρηστών και την καλύτερη αξιοποίηση των αγγελιών.


Skroutz Responsive New_1Συγκεκριμένα, η ομάδα του Skroutz εξέλιξε το σύστημα ειδοποιήσεων για τα αγαπημένα προϊόντα, ώστε να περιλαμβάνει πλέον και ειδοποιήσεις δημοσίευσης Αγγελιών Χρηστών σε πραγματικό χρόνο. Κατά αυτόν τον τρόπο οι χρήστες έχουν πιο άμεση εικόνα για αγγελίες που ενδεχομένως να τους ενδιαφέρουν. Επιπλέον, δημιουργήθηκε η σελίδα www.skroutz.gr/ads, όπου αναρτώνται συγκεντρωτικά όλες οι ενεργές αγγελίες χρηστών, ανεξαρτήτως κατηγορίας.


Παράλληλα, η μηχανή αναζήτησης του Skroutz πλέον κάνει αντιστοίχηση ξένης λέξης γραμμένης με ελληνικούς χαρακτήρες (π.χ. «αιρψονδιτιον» σε aircondition) με τον σωστό όρο, εξασφαλίζοντας πιο ακριβή αποτελέσματα. Επίσης, η ομάδα περιεχομένου εμπλούτισε τα φίλτρα των εποχιακών προϊόντων για το καλοκαίρι, όπως τα είδη θαλάσσης-παραλίας, τα βοηθήματα κολύμβησης, τα προϊόντα αλιείας και ψαρέματος, τα μαγιό, τα αντιηλιακά και τις φουσκωτές βάρκες, βελτιστοποιώντας τις στοχευμένες αναζητήσεις σε αυτές τις κατηγορίες.


Επιπλέον, τα πιο αξιοσημείωτα στοιχεία του Ιουνίου είναι τα εξής:
– 2.137.000 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα πραγματοποιώντας 5,8 εκατομμύρια αναζητήσεις και 55.000.000 προβολές σελίδων
– οι επισκέψεις από φορητές συσκευές έφτασαν τους 827.000 χρήστες, σκιαγραφώντας την ανοδική τάση της συμπεριφοράς των χρηστών
– το Skroutz.gr στήριξε ως μεγάλος χορηγός το κορυφαίο πανευρωπαϊκό συνέδριο EuRuKo 2013 (European Ruby Conference), το οποίο παρακολούθησαν 600 προγραμματιστές από όλο τον κόσμο με τις καλύτερες εντυπώσεις για το υψηλό επίπεδο και την άριστη διοργάνωσή από την ελληνική ομάδα, μέλη της οποίας ήταν κι αρκετοί προγραμματιστές του Skroutz