Για λόγους εταιρικής πολιτικής και όχι τεχνικών προβλημάτων, εγκαταλείπεται (για την ώρα) το φιλόδοξο project του PSP – κινητού.

Είναι προφανές πως αν η Sony δημιουργούσε μόνη της ένα κινητό-παιχνιδομηχανή θα ερχόταν σε σύγκρουση συμφερόντων με την κοινοπραξία Sony Ericsson. Παράλληλα, σε καμία περίπτωση ο ιαπωνικός κολοσσός δεν θα δεχόταν να παραχωρήσει την τεχνολογία και την μπράντα του PSP στην Sony Ericsson ώστε να μετατραπεί σε ακόμα μια σειρά κινητών. Το τελευταίο διάστημα, άλλωστε, φήμες θέλουν τη Sony να επεξεργάζεται σχέδιο εξαγοράς του μεριδίου της Ericsson στο joint venture Sony Ericsson. Μάλλον, μόνο σε αυτήν την περίπτωση θα μπορέσουμε να δούμε λειτουργικότητα κινητού τηλεφώνου σε κάποια νέα έκδοση PSP…
