Αξιοποιώντας τη δύναμη της τεχνολογίας της κινητής τηλεφωνίας, η Nokia συνεργάζεται με την οργάνωση ONE υποστηρίζοντας την προσπάθεια εξάλειψης της ακραίας φτώχειας.


Nokia Lumia 920Η καινούργια καμπάνια της ONE, agit8, βασίζεται στη μουσική, λανσάρεται με σκοπό να αναδείξει την αξιοσημείωτη πρόοδο της μάχης εναντίον της φτώχειας και έχει στόχο να ενισχύσει τις φωνές που μας καλούν να δράσουμε. Τα τελευταία 20 χρόνια τα ποσοστά της φτώχειας σε ακραία επίπεδα έχουν μειωθεί στο μισό, ενώ τα στοιχεία δείχνουν ότι είναι δυνατό σχεδόν να απαλειφθούν μέχρι το 2030. Η καμπάνια περιλαμβάνει μια ψηφιακή μουσική πλατφόρμα που θα περιέχει νέες ηχογραφήσεις κλασσικών τραγουδιών διαμαρτυρίας, μια καινούργια ταινία που θα προβληθεί μέσω προβολέα στην εμβληματική πρόσοψη της πινακοθήκης Tate Modern στο Λονδίνο, καθώς και αυτοσχέδιες ζωντανές παραστάσεις. Σύμμαχος στη μοναδική παγκόσμια καμπάνια, η Nokia συμβάλλει στην εξάπλωση του μηνύματος με εικόνες από όλο τον κόσμο.


Επιβλητικές φωτογραφίες από διακεκριμένους φωτορεπόρτερ, bloggers, ερασιτέχνες φωτογράφους και διάσημα πρόσωπα από όλο τον κόσμο, τραβηγμένες από τα Νokia Lumia 920 του καθενός, παρουσιάζονται στο Tate Modern τις απογευματινές ώρες από τις 11 μέχρι 13 Ιουνίου. Επιπλέον, η Nokia ενθαρρύνει το κοινό της να κάνει τη φωνή του να ακουστεί αιχμαλωτίζοντας και μοιράζοντας εικόνες, ιστορίες και εμπειρίες που θα ενισχύσουν την πρωτοβουλία της ONE με τίτλο “Progress via Protest”. Οι χρήστες του Twitter θα μπορούν να μοιραστούν μέσω του επίσημου hashtag #nokiaxONECampaign φωτογραφίες που αντλούν την έμπνευση τους από τραγούδια διαμαρτυρίας ενώ οι χρήστες του Facebook θα μπορούν να τις ανεβάσουν στην επίσημη σελίδα της Νokia στο Facebook. (facebook.com/Nokia).
«Η κοινή μας επιθυμία να ενώσουμε τους ανθρώπους είναι το στοιχείο που διευκόλυνε αυτή την συναρπαστική και δυναμική συνεργασία», ανέφερε ο John Nichols, Global Brand Director της Nokia. «Με όπλο την κορυφαία τεχνολογία απεικόνισης της Nokia και την δύναμη των εικόνων, στοχεύουμε στην ευαισθητοποίηση σε θέματα παγκόσμιου ενδιαφέροντος ενώ παράλληλα δεσμευόμαστε να βοηθήσουμε να γίνει γνωστή η αποστολή αυτής της καταπληκτικής οργάνωσης».


Η ONE θα χρησιμοποιήσει τις καλύτερες φωτογραφίες που θα μοιραστούν οι χρήστες συσκευών Νokia για να εμπνεύσει εκατομμύρια ανθρώπους να υποστηρίξουν το σημαντικό έργο της στην καταπολέμηση της ακραίας φτώχειας και των ασθενειών που μπορούν να προληφθούν σε όλο τον κόσμο. Οι επισκέπτες του one.org/protestsongs μπορούν να βρουν όμορφες εικόνες από την Nokia, καθώς και μια μεγάλη συλλογή κλασσικών τραγουδιών διαμαρτυρίας διασκευασμένα από πληθώρα καλλιτεχνών. Στο site θα υπάρχουν video με ερμηνείες από διάσημους καλλιτέχνες μέχρι μουσικούς του δρόμου, ενώ οι χρήστες θα έχουν την δυνατότητα να προσθέσουν την δικιά τους φωνή στη μάχη εναντίον της ακραίας φτώχειας.


«Η υποστήριξη είναι μια εξόχως συλλογική εμπειρία, ένα κίνημα που στόχο έχει να μοιράζεται με άλλους ανθρώπους» σχολίασε o Jeff Davidoff, Chief Marketing Officer της ONE. «Οι άνθρωποι μοιράζονται τις εμπειρίες τους μέσω εικόνων, κάνοντας την Nokia τον ιδανικό συνεργάτη για την επικοινωνία μεταξύ των μελών μας καθώς επίσης και για την διεξαγωγή μιας καμπάνιας εναντίον της ακραίας φτώχειας».