Eξειδικευμένα εργαστήρια Social Media για επαγγελματίες, με τίτλο “From Social Media to Social Business”, διοργανώνονται στο εκπαιδευτικό κέντρο της ΟΤΕAcademy.


logo_OTEAcademyΤα εργαστήρια είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της OTEAcademy, μέλους του Ομίλου ΟΤΕ, και της XPLAIN, κορυφαίας εταιρείας στο χώρο του Content Marketing με εξειδίκευση στα Social Media και το Word of Mouth.


Λαμβάνοντας υπόψη την ταχύτητα διείσδυσης των Social Media στις επιχειρήσεις, τα εργαστήρια σχεδιάστηκαν ώστε να καλύπτουν τις εξειδικευμένες ανάγκες διαφορετικών κλάδων.


Τα εργαστήρια “From Social Media to Social Business” εστιάζουν περισσότερο σε πρακτική γνώση και λιγότερο σε θεωρητικές πληροφορίες. Στόχος είναι οι συμμετέχοντες, μέσα από συγκεκριμένα και εξειδικευμένα case studies και πρακτικές συμβουλές, να αποκομίσουν ιδέες και εφόδια για να μπορούν να δρομολογήσουν σωστά τη συνολική social media στρατηγική της εταιρείας ή προϊόντος τους.


Έως το τέλος του 2013, θα πραγματοποιηθούν συνολικά πέντε εργαστήρια στις εγκαταστάσεις της OTEAcademy, για πέντε διαφορετικές αγορές. Το πρώτο workshop, το οποίο απευθύνεται στους επαγγελματίες της αγοράς των Fast Moving Consumer Goods (FMCG), θα ξεκινήσει στις 28 Μαΐου, ενώ το δεύτερο, για επαγγελματίες της αγοράς αυτοκινήτου, θα ξεκινήσει στις 25 Ιουνίου.


Ο κ. Δημήτρης Λώλης, Διευθύνων Σύμβουλος της OTEAcademy, ανέφερε: «Αναγνωρίζοντας τη διαρκώς αυξανόμενη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την επιτυχή προώθηση εταιρειών και προϊόντων και αξιοποιώντας την εξειδίκευση της ΟΤΕAcademy στην εκπαίδευση στελεχών και τις νέες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, δημιουργήσαμε τα εργαστήρια “From Social Media to Social Business”. Με τη νέα μας αυτή πρωτοβουλία, αποδεικνύουμε ότι είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση για να προσφέρουμε στους πελάτες μας υπηρεσίες εκπαίδευσης που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σήμερα.»


«Στα εργαστήρια “From Social Media to Social Business”, συνδυάζονται τεχνικές, εργαλεία και εφαρμοσμένη γνώση, που δοκιμασμένα δουλεύουν ήδη σε 8 χώρες και πάνω από 100 brands, όπως έχουμε διαπιστώσει μέσα από τη δουλειά που έχουμε κάνει για τους πελάτες μας στην XPLAIN. Αναγνωρίζουμε τις επιμέρους ιδιαιτερότητες του κάθε business sector, και γι’ αυτό το κάθε workshop είναι στοχευμένο σε συγκεκριμένη επαγγελματική κατηγορία, με παραδείγματα και εξειδικευμένες συμβουλές, ώστε να μεγιστοποιείται το όφελος για τους συμμετέχοντες» τόνισε ο κ. Στέφανος Καράγκος, ιδρυτής της XPLAIN.


Πληροφορίες και φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος θα βρείτε στη σελίδα του Workshop στο Facebook, www.facebook.com/FromSocialMedia2SocialBusiness.