Μια νέα τεχνολογικά πρωτοποριακή λύση για τον κλάδο των ασφαλειών παρουσίασαν η SingularLogic και η εταιρία Upgrade – SingularLogic Business Center.


singular-logicΗ νέα λύση με βασικό πυρήνα την πλατφόρμα Galaxy της SingularLogic και με εφαρμογή πλήθους καινοτομιών από την Upgrade, απευθύνεται σε Ασφαλιστικές Εταιρείες, Ασφαλιστικά Πρακτορεία, Πραγματογνώμονες, Εταιρείες Οδικής Βοήθειας και, Νοσοκομειακές Μονάδες καλύπτοντας λειτουργικότητες που έχουν σκοπό την αύξηση της αποδοτικότητάς τους και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.


Ειδικότερα, οι λειτουργικότητες που η νέα λύση καλύπτει είναι: η Διαχείριση Ασφαλιστηρίων (Insurance), η Διαχείριση Περιστατικών όπως φροντίδα ατυχήματος, θραύση κρυστάλλων, ιατρικών περιστατικών, βλάβες οχημάτων κ.α. (Claims Management), η Διαχείριση Εταιρικών Πόρων όπως ανθρώπινου δυναμικού, οχημάτων και εξοπλισμού (Resource Management) και η Διαχείριση Στόλου (Fleet Management). Επιπλέον, τα παραπάνω υποσυστήματα συμπληρώνονται από web εφαρμογές, όπως: B2B/B2C Insurance Portal για την έκδοση ασφαλιστηρίων από τελικούς πελάτες ή από συνεργάτες και Claims Portal για τη διαχείριση περιστατικών ανά group χρηστών.


Τέλος, για την κάλυψη των υπαλλήλων των ασφαλιστικών εταιρειών που βρίσκονται σε συνεχή μετακίνηση και για να εξυπηρετούνται οι ανάγκες άμεσης ενημέρωσης χωρίς λάθη και καθυστερήσεις, υπάρχουν οι mobile εφαρμογές:
MyPolicies: Ειδική εφαρμογή για Mobile συσκευές για τη διαχείριση και έκδοση επί τόπου ασφαλιστηρίων από εκπρόσωπο ασφαλιστικής εταιρείας,
Assistance Resource Management: ειδική εφαρμογή σε tablet για την καλύτερη διαχείριση της χειρόγραφης δήλωσης φροντίδας ατυχήματος,
MyAssist: εφαρμογή για Mobile συσκευές όπου ο ασφαλισμένος μπορεί να καταχωρίζει μόνος του την αναγγελία του περιστατικού του.


Η νέα λύση αναβαθμίζει τον παραδοσιακό τρόπο εξυπηρέτησης, χρησιμοποιώντας tablets για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, καθώς και τεχνολογίες mobile internet για τη λήψη των απαραίτητων δικαιολογητικών μέσω του tablet. Έτσι, επιτυγχάνεται η on-line ενημέρωση των ασφαλιστικών εταιρειών μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας.


Ο γνωστός πολυεθνικός Ασφαλιστικός Όμιλος Mapfre Asistencia SA, με τη θυγατρική της εταιρεία Eurosos Assistance έχουν επιλέξει και λειτουργούν ήδη με μεγάλη επιτυχία τη συγκεκριμένη λύση.


Ο Γενικός Διευθυντής της Mapfre Asistencia στην Ελλάδα κ. Γ. Αθανασίου δήλωσε: «Η ασφαλιστική μας εταιρεία, αποκτά πλέον από την πρώτη κιόλας στιγμή τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στο φάκελο του περιστατικού καθώς όλες οι πληροφορίες για τις συνθήκες του ατυχήματος γνωστοποιούνται σε πραγματικό χρόνο. Επίσης βελτιώνεται σημαντικά το επίπεδο εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου, καθώς μειώνεται εντυπωσιακά ο χρόνος διαχείρισης της ζημιάς και αντίστοιχα ο χρόνος αποζημίωσής του. Με την επιλογή της νέας λύσης των SingularLogic και Upgrade, επιβεβαιώνουμε την προσήλωσή μας στην καινοτομία και την επένδυση σε νέες τεχνολογίες που δίνουν προστιθέμενη αξία στις συνεργασίες μας».