Μία νέα υπηρεσία experiential marketing παρουσίασε η 3D MEDIA στο πρόσφατο Mobile World Congress της Βαρκελώνης.


3d media logoΤο 3D hologram desktop επιτρέπει την προβολή 3D video με ήχο παρουσιάζοντας αντικείμενα, λογότυπα, τίτλους ή ανθρώπους με τη μορφή της ολογραφικής απεικόνισης, μίας γοργά διαδιδόμενης τάσης στην τεχνολογία της επικοινωνίας. Καθώς το μήνυμα που προβάλλεται είναι ορατό σε γωνία 360o μοιρών, ο αντίκτυπος λειτουργεί πολλαπλασιαστικά δίνοντας επιπλέον αξία και μετατρέποντας το γνωστό ‘digital out-of-home’ σε μία νέα μορφή experiential marketing.


Στο πλαίσιο της χορηγίας τεχνολογίας, η 3D MEDIA παρείχε το συγκεκριμένο σύστημα αλλά δημιουργησε και το τρισδιάστατο δημιουργικό για τον ΣΕΚΕΕ που, πλην του λογοτύπου του Συνδέσμου, απεικόνιζε διάφορα ελληνικά σύμβολα και ορισμένες ελληνικές λέξεις που αφορούν την τεχνολογία ενώ σε παρένθεση υπήρχε ο αντίστοιχος όρος στα αγγλικά, με σκοπό να προβληθεί η ελληνική τους ρίζα.


“Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι τόσο για την χορηγία μας και συμμετοχή στο ελληνικό περίπτερο όσο και για την εντυπωσιακή ανταπόκριση των ξένων επισκεπτών στις τεχνολογίες μας, κάτι που μας επιβεβαιώνει και εδραιώνει την πεποίθηση πως το experiential marketing θα έχει αξιοσημείωτη ανάπτυξη τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα όπου marketers αναζητούν καινοτόμες ιδέες για να ενισχύσουν το μήνυμα τους” δήλωσε ο Χάρης Λαούδης, Διευθύνων Σύμβουλος της 3D MEDIA