Η Qualisys Software εγκατέστησε το λογισμικό SugarCRM Enterprise, ενώ υλοποίησε «γέφυρες» ενοποίησης με τα υπάρχοντα συστήματα.


qualisysΤα στελέχη της ασφαλιστικής εταιρείας Generali Hellas, πιστεύουν έντονα ότι η άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες και η απάντηση στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών τους, είναι επιτακτική. Καθιερώνοντας μια μεγάλη βάση πελατών, των ασφαλιστικών αντιπροσωπειών και των γραφείων σε όλη την Ελλάδα, το τμήμα πωλήσεων της επιχείρησης έπρεπε να ακολουθήσει και να διαχειριστεί τον μεγάλο όγκο των στοιχείων σχετικά με τις συνεδριάσεις, την διαχείριση εγγράφων, τις τηλεφωνικές κλήσεις, τις προβλέψεις πωλήσεων, το τμήμα marketing.


“Η λύση SugarCRM, έχει βελτιώσει την αποδοτικότητα των πωλήσεων, τον χρόνο απόκρισης στα αιτήματα και τις πληροφορίες των πελατών. Έχουμε τώρα την διαχείριση και τον έλεγχο όλων των δραστηριοτήτων σχετικά με τις πωλήσεις και τους πελάτες μας” είπε ο κ. Μελεξόπουλος Δημήτρης, Διευθυντής Πωλήσεων Γενικών Ασφαλίσεων της Generali Hellas.


Το SugarCRM είναι σύστημα διαχείρισης πελατών που αποτελεί τον οδηγό για την παρακολούθηση και επίτευξη οριακών πωλήσεων, την υποστήριξη και το marketing, δημιουργώντας αποτελεσματικές επαγγελματικές σχέσεις. Προσαρμόζεται εύκολα σε οποιοδήποτε επιχειρησιακό περιβάλλον, προσφέροντας μια από τις πιο αξιόπιστες, οικονομικές και αποδοτικές λύσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.


H Qualisys Software είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της SugarCRM στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Πρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να αναζητήσετε στην ιστοσελίδα της Qualisys Software στο Διαδίκτυο στη διεύθυνση (http://www.qualisys.gr) και στο τηλέφωνο 210 7647305.