Η MasterCard παρουσίασε κατά τη διάρκεια του Mobile World Congress στη Βαρκελώνη το MasterPass, το οποίο υπόσχεται να γίνει το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών.


MasterPass LogoΤο MasterPass προσφέρει στον καταναλωτή έναν καλύτερο τρόπο να ολοκληρώνει τις ηλεκτρονικές του πληρωμές, απλοποιώντας και βελτιώνοντας την εμπειρία που αποκομίζει από τις αγορές σε φυσικά και online καταστήματα


Το MasterPass επιτρέπει στον καταναλωτή να χρησιμοποιεί οποιαδήποτε κάρτα πληρωμών ή άλλη κατάλληλη συσκευή, ανακαλύπτοντας ένα νέο τρόπο πραγματοποίησης των αγορών, online ή σε κατάστημα, τόσο απλό όσο και ένα κλικ ή ένα άγγιγμα στην οθόνη ή το τερματικό.


“Κάθε συσκευή γίνεται συσκευή αγορών,” ανέφερε ο κ. Ed Mc Laughlin, γενικός διευθυντής του τμήματος emerging payments στη MasterCard. “Το MasterPass συνδυάζει όλους τους τρόπους που χρησιμοποιούμε για την πληρωμή των αγορών μας, από τις κλασικές πλαστικές κάρτες μέχρι το ψηφιακό πορτοφόλι, δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να κάνει τις πληρωμές του απ’ όπου κι αν βρίσκεται, με μια απλή διαδικασία.”


Το MasterPass αποτελεί εξέλιξη της υπηρεσίας PayPass Wallet Services, η οποία είχε παρουσιαστεί την άνοιξη του 2012 και βρίσκεται πλέον σε φάση δοκιμαστικής λειτουργίας, σε συνεργασία με επιλεγμένες τράπεζες και εμπορικά καταστήματα. Οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο θα μπορούν πλέον να εγγράφονται στην υπηρεσία μέσω των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Πιο συγκεκριμένα, μέχρι το τέλος Μαρτίου η υπηρεσία θα αρχίσει να προσφέρεται στην Αυστραλία και τον Καναδά, και αργότερα, στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Μ. Βρετανία την άνοιξη και το καλοκαίρι αντίστοιχα. Επίσης, μέσα στο 2013 το MasterPass θα επεκταθεί και σε άλλες αγορές, όπως το Βέλγιο, η Βραζιλία, η Κίνα, η Γαλλία,, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Σιγκαπούρη, η Ισπανία και η Σουηδία.


Το πακέτο υπηρεσιών MasterPass περιλαμβάνει τα εξής:
Υπηρεσία MasterPass checkout –προσφέρει στις εμπορικές επιχειρήσεις έναν συστηματικό τρόπο για την αποδοχή ηλεκτρονικών πληρωμών, ανεξαρτήτως του σημείου στο οποίο μπορεί να βρίσκεται ο καταναλωτής. Για τις αγορές στο κατάστημα (in-store),όπου η πληρωμή μπορεί να γίνεται είτε στα ταμεία, είτε στο διάδρομο των προϊόντων, το MasterPass υποστηρίζει τη χρήση NFC, QR codes, ψηφιακών tags και κινητού τηλεφώνου . Για τις online αγορές, το MasterPass προσφέρει στον καταναλωτή μια απλή διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς, χωρίς να είναι απαραίτητη η συμπλήρωση των στοιχείων της κάρτας ή της διεύθυνσης αποστολής των προϊόντων σε κάθε αγορά.
Ψηφιακό πορτοφόλι MasterPass– δίνει τη δυνατότητα σε τράπεζες, εμπορικές ή άλλες επιχειρήσεις να προσφέρουν στον καταναλωτή το δικό τους ψηφιακό πορτοφόλι. Οι καταναλωτές μπορούν να αποθηκεύουν με ασφάλεια τις πληροφορίες των καρτών τους, το ευρετήριο των τηλεφώνων ή άλλες πληροφορίες σε ένα προστατευμένο cloud, το οποίο φιλοξενεί κάποιος οργανισμός της εμπιστοσύνης τους. Το πορτοφόλι είναι μια ανοικτή υπηρεσία, πράγμα που σημαίνει ότι, μαζί με τις κάρτες MasterCard, οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και άλλες πιστωτικές, χρεωστικές ή προπληρωμένες κάρτες.
Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας MasterPass –εμπλουτίζουν την εμπειρία αγοράς, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Μεταξύ των υπηρεσιών περιλαμβάνεται η παροχή πληροφοριών σχετικά με το υπόλοιπο του τραπεζικού λογαριασμού, η αποστολή ειδοποιήσεων σε πραγματικό χρόνο, τα προγράμματα ανταμοιβής, καθώς και πολλές Ανεκτίμητες εμπειρίες και προσφορές.


«Το πιο επιτυχημένο προϊόν πληρωμών νέας γενιάς θα σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξυπηρετεί ένα ευρύτερο φάσμα κοινών/εμπλεκόμενων φορέων, επιτρέποντάς τους να επηρεάσουν την εμπειρία του χρήστη, σύμφωνα με τις επιχειρηματικές τους ανάγκες, αλλά και τις εξελισσόμενες δυναμικές του κλάδου τους. Το MasterPass αντανακλά τη σύγχρονη αυτή ευαισθησία αναφορικά με το Agnostic μοντέλο σχεδιασμού και ανάπτυξης, αλλά αξιοποιεί και το μοχλό εκείνο που μόνο ένα παγκόσμιο δίκτυο μπορεί να προσφέρει», δήλωσε η Patricia Hewitt, Διευθύντρια στο Συμβουλευτικό Τμήμα για Χρεωστικές κάρτες της Mercator Advisory Group.


Έμποροι και Τράπεζες αγκαλιάζουν το MasterPass
Από τον Μάιο του 2012, οπότε και παρουσιάστηκε η υπηρεσία PayPass Wallet Services, εμπορικές επιχειρήσεις και τραπεζικοί οργανισμοί σε ολόκληρο τον κόσμο στηρίζουν διαρκώς τη MasterCard και τη στρατηγική της στον τομέα των ψηφιακών πληρωμών. Με τη σημερινή ανακοίνωση, η λίστα με τους εμπόρους, τις εκδότριες τράπεζες και του άλλους συνεργάτες που υποστηρίζουν τις ψηφιακές υπηρεσίες της MasterCard, εμπλουτίζεται με την προσθήκη νέων παικτών:


Τραπεζικά Ιδρύματα: BBVA Bank, BMO, BNLPOSitivity, BNL Italy, BNP Paribas Fortis Belgium, Banco Sabadell, Banco Santander, Banca Sella, Citi, Commonwealth Bank, Deutsche Bank Italy, EnterCard, EURO 6000, European Merchant Services, Fifth Third Bank, Handelsbanken, International Card Services Netherlands, Intesa San paolo, Lake Trust Credit Union, ME Bank, NAB, SEB Kort, SIA, Swedbank, TMG Financial Services, UniCredit και Westpac.


Εμπορικές Επιχειρήσεις: AHL, American Airlines, Argos, Boots, Grocery Gateway, Harvey Norman, Hikingboots.com, JB Hi-Fi, LogiTRAVEL, Mediamarket Spa Italy, MLB Advanced Media, Park Avenue Coffee, Roses Only Group, Runningshoes.com, Vodafone Italy και Wintercheck Factory. Εκτός από τις παραπάνω επιχειρήσεις, και χάρη στη συνεργασία της MasterCard με παρόχους ηλεκτρονικών πληρωμών (PSPs) και payment gateways από ολόκληρο τον κόσμο, το MasterPass θα είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 5.900 εμπορικές επιχειρήσεις.


Τεχνολογικοί Συνεργάτες: Adyen, Buckaroo, CQR, Cardinal Commerce, Cart32, CO-OP Financial Services, DataCash, Demandware, ICBA Bancard inc., Merchant Warrior, mFoundry, Moneris, OPENTECH.com, Paycorp Holdings, PSCU, Reply, SagePay, SIA, The Members Group, Usablenet, και VeriFone Systems Inc.


• “Κατανοούμε τη στρατηγική σημασία που έχει η επίτευξη ουσιαστικής σύγκλισης σε επίπεδο αποδοχής, ασφάλειας και απλότητας της νέας υπηρεσίας, για όλα τα κανάλια πώλησης, συμπεριλαμβανομένων και των ψηφιακών. Το MasterPass μας επιτρέπει να προσφέρουμε αμέσως στους πελάτες μας, κατόχους καρτών και εμπορικές επιχειρήσεις, μια ανταγωνιστική λύση e-commerce, που ταυτόχρονα θεμελιώνει και μια εντελώς νέα αγοραστική εμπειρία. Η Santander έχει κοινό όραμα με τη MasterCard όσον αφορά στο μέλλον των ψηφιακών πληρωμών και έναν κόσμο πέρα από μετρητά και γι’ αυτό ανυπομονούμε να προσφέρουμε τα πλεονεκτήματα του MasterPass σε ακόμη περισσότερες αγορές που δραστηριοποιούμαστε, ενώ στο κοντινό μέλλον σχεδιάζουμε την εισαγωγή της υπηρεσίας σε παγκόσμια κλίμακα.” Javier Herraiz, Γενικός Διευθυντής Καινοτομίας στη Santander Cards.


• “Ως ηγέτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, θέλουμε πολύ να είμαστε πρωτοπόροι όσον αφορά στους τρόπους με τους οποίους οι πελάτες μας μπορούν να αγοράζουν από εμάς. Καθώς οι πελάτες αλλάζουν ταχύτατα στις αγοραστικές τους συνήθειες, αξιοποιώντας το διαδίκτυο, το κινητό τους τηλέφωνο, αλλά και τα φυσικά καταστήματα, το Master Pass θα μας δώσει σε εύλογο διάστημα τη δυνατότητα να τους προσφέρουμε έναν απλούστερο, ταχύτερο και πιο ασφαλή τρόπο να κάνουν τις αγορές τους.” John Walden, Διευθύνων Σύμβουλος στην Argos.