Η Sony Computer Entertainment παρουσίασε το PlayStation 4, ένα επόμενης γενιάς ψηφιακό σύστημα ψυχαγωγίας, το οποίο επαναπροσδιορίζει συναρπαστικό gameplay.


Camera_06Σε συνδυασμό με τις δυνατότητες του PlayStation®Network και της τεχνολογίας cloud, το PS4 προσφέρει ένα διαρκώς διευρυνόμενο gaming περιβάλλον, το οποίο επικεντρώνεται στους gamers, επιτρέποντάς τους να απολαμβάνουν το παιχνίδι όποτε, όπου και όπως αυτοί επιθυμούν. Το PS4 θα είναι διαθέσιμο την εορταστική περίοδο 2013.


Έμφαση στον gamer, εμπνευσμένο από τον developer
Το PS4 σχεδιάστηκε εξαρχής με στόχο να προσφέρει κορυφαία παιχνίδια και τις πιο συναρπαστικές ψυχαγωγικές εμπειρίες στους PlayStation gamers. Προκειμένου να το επιτύχει αυτό, το PS4 προσέφερε την ευκαιρία στους σημαντικότερους developers στον κόσμο να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητά τους και να φτάσουν στα όρια του παιχνιδιού, μέσω ενός συστήματος προσαρμοσμένου επακριβώς στις απαιτήσεις τους.


Το PS4 επιτρέπει, επίσης, τη διασύνδεση των παικτών σε έναν ευρύτερο κόσμο εμπειριών που προσφέρει το PlayStation, τόσο μέσω της κονσόλας όσο και σε περιβάλλον mobile, και φυσικά μέσω του PlayStation® Network (PSN).


Η αρχιτεκτονική συστήματος του PS4 διακρίνεται για τις υψηλές επιδόσεις της και την ευχέρεια που προσφέρει στην ανάπτυξη παιχνιδιών. Το PS4 βασίζεται σε έναν πανίσχυρο, ειδικά κατασκευασμένο επεξεργαστή, ο οποίος ενσωματώνει οκτώ x86-64 πυρήνες και ένα κορυφαίο κύκλωμα γραφικών.


Η μονάδα επεξεργασίας γραφικών (GPU) έχει βελτιωθεί ποικιλοτρόπως, κατ’ αρχάς για να επιτρέψει την ευκολότερη χρήση της ως GPU για γενική χρήση computing (GPGPU), όπως η προσομοίωση των physics. Η GPU ενσωματώνει μια συστοιχία 18 μονάδων, οι οποίες συνολικά προσφέρουν 1.84 Teraflops επεξεργαστικής ισχύος. Η ισχύς αυτή μπορεί ελεύθερα να αξιοποιηθεί στη διαχείριση των γραφικών, τις διαδικασίες προσομοίωσης ή για αμφότερες τις διαδικασίες, παράλληλα.


Το PS4 εξοπλίζεται με 8 GB μνήμη συστήματος (unified αρχιτεκτονικής), διευκολύνοντας την ανάπτυξη παιχνιδιών και διευρύνοντας το διαθέσιμο περιεχόμενο. Η μνήμη είναι τύπου GDDR5, προσφέροντας στο σύστημα bandwidth της τάξης των 176 GB/second και δίνοντας επιπλέον «ώθηση» στην απόδοση του επεξεργαστή γραφικών.


Το τελικό αποτέλεσμα για τους gamers είναι νέα παιχνίδια με πλούσια, υψηλής ευκρίνειας γραφικά και μοναδικές εμπειρίες, που ξεπερνούν κάθε προσδοκία.


Μοιράσου τις εμπειρίες παιχνιδιού
Η κοινωνική δικτύωση και διάδραση αποτελούν βασικούς άξονες της εμπειρίας του PS4, και ως εκ τούτου νέες λειτουργίες ενσωματώθηκαν στην κατασκευή και τη νέα αρχιτεκτονική του συστήματος. Το PS4 προσφέρει ειδικά, μονίμως ενεργά συστήματα συμπίεσης και αποσυμπίεσης βίντεο, με στόχο το γρήγορο και εύκολο upload του gameplay. Για πρώτη φορά οι gamers μπορούν να μοιράζονται τις επικές τους επιτυχίες με το πάτημα ενός πλήκτρου. Οι παίκτες δεν έχουν παρά να πατήσουν το “SHARE” στο χειριστήριό τους, να παρακολουθήσουν τα τελευταία λεπτά του gameplay, να κάνουν tag στο σημείο που θέλουν και να επιστρέψουν στο παιχνίδι — το upload του βίντεο γίνεται ενώ συνεχίζουν να παίζουν. Οι gamers μπορούν εξάλλου να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο με τους φίλους τους μέσω υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook.


Το PS4 επιτρέπει στους gamers να προβάλλουν το gameplay τους σε πραγματικό χρόνο και να το μοιράζονται με φίλους, αξιοποιώντας υπηρεσίες ζωντανού streaming μέσω Ιnternet. Κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης οι φίλοι τους μπορούν να κάνουν σχόλια πάνω στο gameplay και εφόσον ένας gamer «κολλήσει» σε ένα δύσκολο επίπεδο, οι φίλοι του μπορούν να τον βοηθήσουν και να πάρουν μέρος στο παιχνίδι με εντελώς καινούριους τρόπους. Για παράδειγμα, οι φίλοι μπορούν να του προσφέρουν επιπλέον «υγεία» ή ειδικά όπλα όταν ο παίκτης τα χρειάζεται περισσότερο κατά τη διάρκεια του gameplay.


Επιπρόσθετα, οι χρήστες μπορούν να συνδέσουν το λογαριασμό τους στο Facebook με το λογαριασμό τους στο Sony Entertainment Network. Μέσω του PS4 οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν περισσότερο τη σχέση τους μέσω συνεργατικού (co-op) παιχνιδιού ή συζήτησης κατά τη διάρκειά του (“cross-game chat”).


Ο «δεύτερες» οθόνες του PS4
Το PS4 ενσωματώνει τη δυνατότητα παιχνιδιού σε συμπληρωματικές «δεύτερες» οθόνες, συμπεριλαμβανομένου του PlayStation®Vita (PS Vita), των smartphones και των tablets, επιτρέποντας στους gamers να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο όπου κι αν βρίσκονται. Μια βασική λειτουργία που γίνεται εφικτή μέσω των συμπληρωματικών οθονών είναι το «απομακρυσμένο» παιχνίδι, «Remote Play», και το PS4 «ξεκλειδώνει» πλήρως τη δυνατότητα αυτή, μετατρέποντας το PS Vita στην απόλυτη «συνοδευτική» συσκευή. Με το PS Vita οι gamers θα έχουν τη δυνατότητα να συνεχίζουν το παιχνίδι τους με τους τίτλους του PS4 από την τηλεόραση του σαλονιού στην εκπληκτική οθόνη 5 ιντσών του PS Vita με τους αναλογικούς μοχλούς, μέσω Wi-Fi δικτύων. Το όραμα της SCEI είναι να καταστήσει τους περισσότερους τίτλους του PS4 συμβατούς και με το PS Vita.


Controller_06Η νέα εφαρμογή της SCE «PlayStation®App» θα επιτρέψει στα iPhone, τα iPad και τα smartphones και tablets με λειτουργικό Android να λειτουργήσουν ως «συμπληρωματικές» οθόνες. Εφόσον, η εφαρμογή εγκατασταθεί στις συσκευές αυτές, οι χρήστες μπορούν για παράδειγμα να βλέπουν χάρτες στη «δεύτερη» οθόνη ενώ παίζουν ένα adventure game, να αγοράζουν παιχνίδια του PS4 ενώ βρίσκονται εκτός σπιτιού και να τα «κατεβάζουν» απευθείας στην κονσόλα τους ή να παρακολουθούν από απόσταση άλλους gamers να παίζουν στις δικές τους συσκευές.


Άμεσο Gameplay
Το PS4 μειώνει εντυπωσιακά τη χρονική απόσταση που χωρίζει τους παίκτες από το περιεχόμενο. Η νέα λειτουργία του PS4 «suspend mode» κρατά το σύστημα σε κατάσταση μειωμένης κατανάλωσης, διατηρώντας παράλληλα το παιχνίδι στο σημείο που το διακόψατε. Ο χρόνος που απαιτείται, σήμερα, για να ενεργοποιήσετε την κονσόλα και να φορτώσετε ένα παιχνίδι θα φαντάζει ως μακρινή ανάμνηση. Με το PS4 οι gamers θα πατούν απλώς το πλήκτρο ενεργοποίησης και θα ξεκινούν ξανά το παιχνίδι τους ακριβώς από το σημείο που το είχαν αφήσει. Επιπρόσθετα, οι χρήστες θα μπορούν να «φορτώνουν» μια ευρεία γκάμα εφαρμογών όπως τον web browser ενώ απολαμβάνουν ένα παιχνίδι στο PS4.


Το PS4 επιτρέπει, επίσης, το download και την αναβάθμιση περιεχομένου ενώ παίζετε, ή ακόμη και σε κατάσταση αναμονής. Το σύστημα, μάλιστα, πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα επιτρέποντας στους χρήστες να ξεκινήσουν να παίζουν έναν ψηφιακό τίτλο πριν ακόμη ολοκληρωθεί το download του. Όταν ένας παίκτης αγοράζει ένα game, το PS4 κατεβάζει μόνο ένα τμήμα των δεδομένων του τίτλου, προκειμένου να επιτρέψει την άμεση έναρξή του, ενώ το download των υπολειπόμενων δεδομένων να γίνεται στο background κι ενώ ο χρήστης παίζει κανονικά.


Προσωποποιημένο, ειδικά σχεδιασμένο περιεχόμενο
Στην ανανεωμένη κεντρική οθόνη του περιβάλλοντος χρήσης του PS4, οι παίκτες μπορούν να ανατρέχουν σε πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι που έχουν μοιραστεί φίλοι τους, να παρακολουθήσουν με ευκολία το παιχνίδι φίλων ή να αναζητήσουν πληροφορίες προτεινόμενου περιεχομένου, όπως για παιχνίδια, τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες. Ο μακροπρόθεσμος στόχος του PS4 είναι να εκμηδενίσει το χρόνο download ψηφιακών τίτλων: εφόσον το σύστημα «γνωρίζει» αρκετά για έναν παίκτη ώστε να προβλέψει το επόμενο παιχνίδι που θα αγοράσει, τότε το παιχνίδι αυτό μπορεί να έχει φορτωθεί και να είναι έτοιμο για download προτού καν ο χρήστης πατήσει το κουμπί «αγορά». Το PS4 θα εμπλουτίσει περαιτέρω τις ψυχαγωγικές εμπειρίες των χρηστών, ανταποκρινόμενο στις δυνητικές ανάγκες τους.


Gaming στο Cloud
Το PlayStation Network παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2006, ως μια δικτυακή υπηρεσία για τους χρήστες του PlayStation και πλέον λειτουργεί σε 67 χώρες και περιοχές ανά την υφήλιο με το συνολικό αριθμό κατεβασμένου περιεχομένου να ανέρχεται σε περισσότερο από 2.8 δισεκατομμύρια.


Εκτός από μία μεγάλη ποικιλία διαθέσιμων παιχνιδιών στο PlayStation®Store, οι χρήστες του PS4 θα μπορούν να απολαμβάνουν πληθώρα παρεχόμενων από το PSN υπηρεσιών.


Συνδυάζοντας το PlayStation Network με την cloud τεχνολογία της Gaikai Inc, η SCE στοχεύει να καταστήσει δυνατή τη δωρεάν «εξερεύνηση» και δοκιμή πολυάριθμων τίτλων. Στο μέλλον, όταν ένας gamer θα βλέπει κάποιον τίτλο που τον ενδιαφέρει στο PlayStation Store, θα έχει τη δυνατότητα να παίξει άμεσα ένα τμήμα του πραγματικού παιχνιδιού και όχι μιας περιορισμένη εκδοχή του. Με το Gaikai και το PlayStation Store, οι gamers θα μπορούν να δοκιμάζουν τα παιχνίδια που τους ενδιαφέρουν αλλά να πληρώνουν μόνο για εκείνα που στην πραγματικότητα αγαπούν. Το PlayStation Network και η τεχνολογία cloud θα προσφέρουν πρόσθετη αξία στους gamers του PlayStation. Η SCE εξερευνά τις μοναδικές δυνατότητες της cloud τεχνολογίας με μακροπρόθεσμο όραμα τη δημιουργία βιβλιοθήκης με αρχεία τίτλων του PlayStation, στις οποίες θα περιλαμβάνονται περισσότεροι από 3.000 PS3 τίτλοι*6, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους θα γίνουν προσβάσιμοι μέσω του PS4.


Η SCE θα ανακοινώσει νέες λεπτομέρειες για το PS4 και την εκπληκτική συλλογή τίτλων από συνεργαζόμενες εταιρείες που αναπτύσσουν και εκδίδουν παιχνίδια, την κοινότητα των ανεξάρτητων developers και τα SCE Worldwide Studios, καθώς και περαιτέρω βελτιώσεις σε ολόκληρο το περιβάλλον του PlayStation έως το λανσάρισμα του, το οποίο αναμένεται κατά την εορταστική περίοδο του 2013.


 

Βασικός Επεξεργαστής Ειδική επεξεργαστική μονάδα (Single-chip)

CPU :  x86-64 AMD “Jaguar”,  8 πυρήνων

GPU : 1.84 TFLOPS,  επεξεργαστής γραφικών βασισμένος σε AMD next-generation Radeon™

Μνήμη GDDR5 8GB
Σκληρός Δίσκος Ενσωματωμένος
Οπτικός δίσκος

(μόνο ανάγνωση)

BD 6xCAV

DVD 8xCAV

I/O Super-Speed USB (USB 3.0) 、AUX
Συνδεσιμότητα Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T)

IEEE 802.11 b/g/n

Bluetooth® 2.1 (EDR)

Έξοδοι HDMI

Αναλογική εικόνας (Analog-AV out)

Ψηφιακή ήχου (οπτική)


Το κοινό στο Hammerstein Ballroom στη Νέα Υόρκη μαζί με εκατομμύρια φανατικούς παγκοσμίως που παρακολούθησαν ζωντανά την παρουσίαση μέσω streaming, είχε τη δυνατότητα να γνωρίσει ορισμένα από τα παιχνίδια που θα διαμορφώσουν σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία του PS4.


Ο Andrew House, Πρόεδρος και Group CEO, της Sony Computer Entertainment Inc. ανακοίνωσε επισήμως το PS4 και παρουσίασε το ευρύτερο όραμα της εξέλιξης του PlayStation® από μια απλή κονσόλα στο καθιστικό, σε πλατφόρμα παιχνιδιού οπουδήποτε κι αν βρίσκονται οι gamers: «Το όραμά μας για το μέλλον επικεντρώνεται στον καταναλωτή, εμπνέεται από τον developer και χαρακτηρίζεται από μια αταλάντευτη δέσμευση για εξωπραγματικές εμπειρίες παιχνιδιού», επεσήμανε ο House. «Σήμερα αποκαλύπτουμε τη γέννηση μίας διευρυμένης ‘ιδέας’ για το μέλλον του παιχνιδιού – μίας ιδέας με πολλές δυνατότητες προκειμένου να ικανοποιήσουμε την ακόρεστη δίψα της δημιουργικής κοινότητας των developers αλλά και των gamers.»


Στη συνέχεια στη σκηνή ανέβηκε ο διακεκριμένος σχεδιαστής παιχνιδιών και βετεράνος της βιομηχανίας Mark Cerny για να παρουσιάσει πιο αναλυτικά το PS4, αναφερόμενος στα δυνατότερα χαρακτηριστικά του συστήματος, που θα προσφέρουν στις εταιρείες ανάπτυξης τη βάση για να εκφράσουν πλήρως τις δημιουργικές ιδέες τους και να ετοιμάσουν τα πιο συναρπαστικά παιχνίδια που θα ξεπεράσουν κάθε σύγχρονη προσδοκία. Ο Cerny, ο επικεφαλής σχεδιασμού (lead system architect) του PS4, αναφέρθηκε, επίσης, στις πέντε βασικές αρχές που οδηγούν στο σχεδιασμό μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τον καταναλωτή και θα χαρακτηρίζουν όλα τα παιχνίδια: απλότητα, αμεσότητα, κοινωνικότητα, ολοκλήρωση και προσωποποίηση.


«Θέλαμε να εξασφαλίσουμε ότι τίποτα δεν παρεμβαίνει ανάμεσα στην πλατφόρμα και την απόλαυση του παιχνιδιού», είπε ο Cerny. «Επιδιώξαμε επίσης να διασφαλίσουμε ότι η αρχιτεκτονική του συστήματος θα επιτρέπει την ομαλή σύνδεση του παίκτη με έναν ευρύτερο κόσμο εμπειριών και θα του παρέχει εύκολη πρόσβαση σε όλα όσα το PlayStation® έχει να προσφέρει – ως κονσόλα αλλά και σε περιβάλλον mobile, είτε μέσω του PlayStation®Network. Και με το PS4 καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα από δημιουργούς παιχνιδιών για δημιουργούς παιχνιδιών».


Ο David Perry, διακεκριμένος developer και CEO της Gaikai Inc., ο οποίος εντάχθηκε στον όμιλο της SCE την προηγούμενη χρονιά, ανακοίνωσε τις προοπτικές του PlayStation®Network και τον τρόπο που το PS4 θα αξιοποιήσει την τεχνολογία cloud της Gaikai, προκειμένου να φέρει μια ριζική αλλαγή στο πως οι καταναλωτές ανακαλύπτουν, αποκτούν πρόσβαση, μοιράζονται και απολαμβάνουν τα παιχνίδια. Η εμπειρία παιχνιδιού του PS4 βασίζεται στην κοινωνική διαδραστικότητα κι αυτό επιτυγχάνεται μέσω της «στενότερης» σύνδεσης του PSN με τα κοινωνικά δίκτυα, της μετάδοσης του παιχνιδιού του κάθε χρήστη σε πραγματικό χρόνο, ή και της «βοήθειας» από φίλους με νέους τρόπους. Ο Perry αναφέρθηκε, επίσης, στην επιδίωξη της εταιρείας να προσφέρει τη δωρεάν «εξερεύνηση» και δοκιμή διάφορων παιχνιδιών, μία ιδέα την οποία περιέγραψε ως εξής: «Δοκιμάστε το δωρεάν, μοιραστείτε το αν σας αρέσει, αλλά πληρώστε μόνο για τα παιχνίδια τα οποία θα λατρέψετε».


Το PS4 ενσωματώνει τη λειτουργία «δεύτερης – συμπληρωματικής οθόνης», μέσω συσκευών όπως το PS Vita, τα smartphones και τα tablets, προκειμένου να προσφέρει στους gamers το αγαπημένο τους περιεχόμενο, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται. Ο μακροπρόθεσμος στόχος της SCE είναι να καταστήσει τους περισσότερους τίτλους του PS4 συμβατούς και με το PS Vita (Remote Play μέσω Wi-Fi δικτύων). «Το PS Vita είναι η απόλυτη συνοδευτική συσκευή για το PS4, καθιστώντας δυνατή τη μεταφορά του παιχνιδιού τους από την HD τηλεόρασή τους στην εκπληκτική 5 ιντσών οθόνη του PS Vita», σημείωσε ο Perry.


Στο επίκεντρο βρέθηκαν και ορισμένες από τις πλέον δημιουργικές προσωπικότητες από τους χώρους της ανάπτυξης και έκδοσης παιχνιδιών, δίνοντας έμφαση στον τρόπο που το PS4 ανανεώνει τη συνέργεια μεταξύ του hardware και του λογισμικού προκειμένου να καταστήσει δυνατές νέες πρωτόγνωρες εμπειρίες παιχνιδιού. «Το μέλλον του PlayStation προσβλέπει σε μεγαλειώδους έμπνευσης παιχνίδια και νέες εμπειρίες που θα ξεπηδήσουν από τη φαντασία των κορυφαίων δημιουργών του κόσμου», τόνισε ο Michael Denny, SVP των Sony Computer Entertainment Worldwide Studios.


Ο Denny παρουσίασε τους developers που αναπτύσσουν ορισμένους από τους πρώτους τίτλους για τη νέα πλατφόρμα, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται ο Hermen Hulst της Guerrilla Games, ο Nate Fox της Sucker Punch Productions, και ο Matt Southern των Evolution Studios.


«Η Επόμενη Γενιά δεν συνεπάγεται πλέον μόνο πιο ισχυρό hardware», είπε ο Southern. «Είμαστε η επόμενη γενιά gamers, θέλουμε να παίξουμε εκπληκτικά παιχνίδια αλλά με νέους τρόπους ώστε να ενσωματώνονται στον «διαρκώς συνδεδεμένο» τρόπο ζωής μας. Για εμάς αυτό σημαίνει να συνεργαστούμε ως ομάδα. Αποτελεί μοναδική πρόσκληση για ένα studio η συμμετοχή στη διαμόρφωση της νέας τεχνολογίας του PlayStation, και η δυνατότητα να υλοποιήσουμε το όραμά μας».


Ο αναγνωρισμένος ανεξάρτητος developer Jonathan Blow αποκάλυψε στη συνέχεια το πρώτο επίσημο trailer του The Witness, το οποίο θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για το PS4, υπογραμμίζοντας την υποστήριξη του PlayStation σε εταιρείες ανάπτυξης που φιλοδοξούν να διευρύνουν τα όρια του παιχνιδιού.


Στο PlayStation®Meeting 2013 συμμετείχαν, επίσης, δύο από τους πλέον ταλαντούχους δημιουργούς της βιομηχανίας του gaming, που προσέφεραν μία ματιά στο μέλλον των δυνατοτήτων του PS4. Ο David Cage από την Quantic Dream εξερεύνησε το «αφηγηματικό» gaming και τον τρόπο που η ισχύς του PS4 επιτρέπει στους developers να ξεχάσουν την τεχνολογία και να εστιάσουν στη δημιουργία εμπειριών που πυροδοτούν έντονα συναισθήματα. «Μπορούμε να συγκεντρωθούμε στις εκπληκτικές ιστορίες που θέλουμε να πούμε και τους φοβερούς κόσμους που σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε», είπε ο Cage. «Έχουμε τη δυνατότητα να σας μεταφέρουμε σε μέρη που δεν έχετε ξαναπάει και να σας δημιουργήσουμε συναισθήματα χωρίς προηγούμενο στην πραγματική ζωή, χωρίς να αναρωτιόμαστε αν έχουμε την τεχνική δυνατότητα να τα υλοποιήσουμε. Πλέον το μοναδικό όριο είναι η φαντασία μας».


Στη συνέχεια, ο Alex Evans από τη Media Molecule επαναπροσδιόρισε την ιδέα του περιεχομένου που παράγεται από χρήστες και της δημιουργικότητας. Με ένα χειριστήριο PlayStation®Move ανέδειξε την ελευθερία έκφρασης που προσφέρει το PS4 στους δημιουργούς, είτε πρόκειται για επαγγελματίες developers είτε για gamers όλων των επιπέδων. Ο Evans επεσήμανε: «Το PS4 στα μάτια μας δεν θα έπρεπε να είναι «η δημιουργική κονσόλα». Αποτελεί το χώρο από τον οποίο αντλούμε έμπνευση. Είναι ο χώρος όπου θα νιώσουμε τα όνειρα των άλλων ή θα φτιάξουμε τα δικά μας, είναι ο χώρος που θα πάμε για να δημιουργήσουμε. Με το PS4, με τη δημιουργική κονσόλα, θέλουμε να μεταμορφώσουμε τη δημιουργία κάθε είδους: από τη μουσική και το gaming μέχρι την αφήγηση».


Επενδύοντας περαιτέρω στη μακρά ιστορία του PlayStation με συνεργαζόμενες εταιρείες, το PS4 θα υποστηριχθεί με λογισμικό από την πλειονότητα των μεγάλων developer και εκδοτών στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ιαπωνία. Στο PlayStation Meeting 2013 παρουσιάστηκαν αναπτυσσόμενοι τίτλοι και demos από συνεργαζόμενες εταιρείες όπως οι: Activision Publishing, Inc., Blizzard Entertainment, Inc., Bungie, Inc., CAPCOM, Epic Games, Inc., Havok, SQUARE ENIX Co., Ltd., Ubisoft Entertainment, αποδεικνύοντας ότι η κοινότητα των developers έχει ήδη εκτιμήσει τις δυνατότητες που τους προσφέρει το PS3 να υλοποιήσουν όσα φαντάζονταν.


Ο συνιδρυτής και CEO της Ubisoft Entertainment Yves Guillemot ανακοίνωσε ότι το Watch_Dogs, του οποίου η πρώτη παρουσίαση απέσπασε διθυράμβους στην E3 2012, θα λανσαριστεί με το PS4. «Σήμερα με το PS4, η Sony Computer Entertainment εγκαινιάζει μία καταπληκτική νέα πλατφόρμα», είπε ο Guillemot. «Θα επιτρέψει σε developers όπως οι δικοί μας, να δημιουργήσουν παιχνίδια που θα ξεπερνούν οτιδήποτε ήταν δυνατό μέχρι σήμερα σε μία οικιακή κονσόλα. Το PS4 θα μας βοηθήσει επίσης να προχωρήσουμε σε αυτό που πιστεύουμε ότι θα είναι το μέλλον του gaming».


Ο Chris Metzen, Senior Vice President στον τομέα Σεναρίου και Ανάπτυξης της Blizzard Entertainment, Inc., αποκάλυψε ότι η βραβευμένη σειρά Diablo θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της σε κονσόλα με το PlayStation 4. Το Diablo III θα αναπτυχθεί για PS4 με ένα ειδικά σχεδιασμένο περιβάλλον χρήσης, ούτως ώστε να συνεργάζεται αρμονικά με τα χειριστήρια.


Ο Eric Hirshberg, CEO της Activision Publishing, Inc., ανακοίνωσε την πλήρη υποστήριξη του PS4 από την εταιρεία του. Στη συνέχεια ο Hirshberg παρουσίασε τη Bungie, Inc., η οποία προετοιμάζει τη νέα μεγαλειώδη σειρά video game, Destiny.


Ο Harold Ryan, Πρόεδρος της Bungie, Inc., ανακοίνωσε ότι το Destiny θα περιλαμβάνει αποκλειστικό περιεχόμενο για τους gamers του PlayStation. Ο Ryan σημείωσε: «Όπως και το PS4, το Destiny αποτελεί μία μοναδική online εμπειρία. Όπως και το PS4, το Destiny σας προσφέρει πρόσβαση στο αγαπημένο σας περιεχόμενο από πολλαπλές συσκευές. Και όπως το PS4, το Destiny έχει σχεδιαστεί ώστε να σας ψυχαγωγεί για πολλά χρόνια».


Στη συλλογή των παιχνιδιών για PS4 που παρουσιάστηκαν στο PlayStation Meeting 2013 περιλαμβάνονται τα:
– Driveclub (WWS Evolution Studios)
– inFAMOUS Second Son (WWS Sucker Punch Productions)
– Killzone: Shadow Fall (WWS Guerrilla Games)
– Knack (WWS Japan Studio)
– Deep Down (working title) (CAPCOM)
– Destiny (Activision Publishing, Inc./ Bungie, Inc.)
– Diablo III (Blizzard Entertainment, Inc.)
– The Witness (Jonathan Blow)
– Watch_Dogs (Ubisoft Entertainment)


Πρόσθετοι τίτλοι, οι οποίοι θα είναι διαθέσιμοι για το PS4, θα συνεχίσουν να ανακοινώνονται, αποδεικνύοντας την πλήρη υποστήριξη των SCE Worldwide Studios, των συνεργαζόμενων εταιρειών ανάπτυξης και έκδοσης παιχνιδιών και της κοινότητας των ανεξάρτητων developers.


«Η παρουσίαση του PS4 αποτελεί μία μοναδική πρωτοβουλία, η οποία προσφέρει μια τεράστια ευκαιρία εντυπωσιακής εξέλιξης της εμπειρίας του παιχνιδιού σε κάτι πολύ μεγαλύτερο από ότι είχαμε ποτέ φανταστεί», σημείωσε ο House, ολοκληρώνοντας την εκδήλωση. «Από τις ενισχυμένες δυνατότητες κοινωνικής δικτύωσης και την ανακάλυψη ευρύτερων, καλύτερων και πιο ολοκληρωμένων τρόπων παιχνιδιού, μέχρι την εξέλιξη του οικοσυστήματός μας, προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός απλούστερου και πιο ευέλικτου περιβάλλοντος χρήσης, θεωρούμε ότι το PS4 αποδεικνύει ότι έχουμε να προσφέρουμε πολλά περισσότερα από ποτέ».