Η Mellon Poland έχει καταξιωθεί ως πάροχος υπηρεσιών outsourcing, συνεργαζόμενη με κάποια από τα μεγαλύτερα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της Πολωνίας.


mellontechΓια πρώτη φορά στην Πολωνία μια διεθνής επιτροπή αποτελούμενη από 21 ειδικούς στον τομέα του outsourcing, αξιολόγησαν 125 διαγωνιζόμενες εταιρίες, πόλεις και ανθρώπους. Σκοπός των βραβείων ήταν να παρουσιάσει τις τελευταίες επενδύσεις στον κλάδο των business και shared services. Με παρουσία στην αγορά της Πολωνίας από το 2006, η Mellon Poland προτάθηκε για τη συνεισφορά της στον Πολωνικό κλάδο των business services για το 2012, και σε μία από της σημαντικότερες κατηγορίες των βραβείων, αυτή της “Best BPO Firm of the Year”.


«Το να είσαι προτεινόμενος για βράβευση σε αυτή την κύρια κατηγορία από κορυφαίους επαγγελματίες από την Ευρώπη, την Βόρεια Αμερική και την Ασία, είναι μια πολύ σημαντική διάκριση» είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mellon Poland, Γρηγόρης Κοτούλας. «Το να συναγωνίζεσαι με εταιρίες που έχουν μακρά παράδοση στο χώρο αυτό, όπως είναι η Accenture, η Capgemini, η Citi Service Center, η IBM Global Services Delivery Center και η Alexander Mann η οποία ήταν και η νικήτρια στη συγκεκριμένη κατηγορία, επιβεβαιώνει την ισχυρή θέση που κατέχει η εταιρία μας στην Πολωνική αγορά των υπηρεσιών outsourcing».


Τα βραβεία τέλεσαν υπό την αιγίδα τεσσάρων εμπορικών επιμελητηρίων, της Βρετανίας, του Καναδά, της Σκανδιναβίας και της Αμερικής, καθώς επίσης και ξένων ειδικών συνεργατών από σον τομέα του Business Process Outsourcing, όπως η World BPO από τις Η.Π.Α, η Outsourcing Verband από τη Γερμανία, ο Βρετανικός Επαγγελματικός Σύλλογος Υπηρεσιών Outsourcing και ο Γάλλο-Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Υπηρεσιών Outsourcing.


Η Mellon Poland έχει καταξιωθεί ως πάροχος υπηρεσιών outsourcing, συνεργαζόμενη με κάποια από τα μεγαλύτερα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της Πολωνίας, και έχοντας επιδείξει πολύ καλά αποτελέσματα. Η εταιρία κατάφερε για λογαριασμό των πελατών της να πουλήσει προϊόντα και υπηρεσίες αξίας άνω των 2,4 εκατομμυρίων ευρώ το μήνα. Αυτό μεταφράζεται σε μία αύξηση της τάξεως του 40% σε σχέση με το 2011. Επίσης, η Mellon Poland κατάφερε για λογαριασμό των πελατών της να διευρύνει το πελατολόγιο τους αποκτώντας περίπου χίλιους νέους πελάτες το μήνα (μία αύξηση της τάξεως του 30%).