Σύμφωνα με την IDC, η Lenovo αυξάνει το μερίδιο της στην αγορά Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Ασίας και αναρριχάται στη 2η θέση ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές της.


Lenovo Ideapad S12

Lenovo Ideapad S12

Τα τελευταία αποτελέσματα από την IDC για το τέταρτο τρίμηνο του 2012 δείχνουν πως η Lenovo έχει ανέλθει στη 2η θέση της αγοράς υπολογιστών στην γεωγραφική περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία) με ένα μερίδιο της τάξεως του 11,1%. H άνοδος της εταιρίας στην κατάταξη πυροδοτήθηκε από την ενίσχυση των μεριδίων της εταιρείας στη Ρωσία, τη Γερμανία, τη Δανία και το Λίβανο, χώρες στις οποίες κατέχει πλέον την πρώτη θέση.


Όταν η Lenovo εισήλθε στην αγορά του ΕΜΕΑ τον Απρίλιο του 2012, ο πρόεδρος της εταιρίας στο ΕΜΕΑ, Gianfranco Lanci, δήλωσε τη φιλοδοξία του αλλά ταυτόχρονα και το πλάνο του για να αναδειχθεί η εταιρία σε μια από τις τρεις μεγαλύτερες εταιρείας ηλεκτρονικών υπολογιστών του ΕΜΕΑ μέχρι το 2013. Τη στιγμή που παρουσιαζόταν αυτό το φιλόδοξο σχέδιο η Lenovo κατείχε την πέμπτη θέση της αγοράς ενώ σ’ αυτή τη φάση η Lenovo εξακολουθεί να αναπτύσσεται θετικά, ξεπερνώντας σημαντικά την αγορά με έτος προς έτος ανάπτυξη, της τάξεως του 41,7%, σε μια αγορά η οποία συνολικά μειώθηκε κατά 1,6%.


Ο Gianfranco Lanci δήλωσε σχετικά: «Τον Απρίλιο του 2012 θέσαμε ένα σαφή στόχο – να γίνουμε μια από τις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής Η/Υ στην αγορά του ΕΜΕΑ και να κερδίσουμε περισσότερο από το 10% του μεριδίου της αγοράς μέχρι το 2013 – και καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε αυτό το στόχο πολύ πριν από τη λήξη του deadline που είχαμε θέσει. Τον επόμενο χρόνο, η αγορά θα δει τη Lenovo να παρουσιάζει ακόμα πιο καινοτόμα προϊόντα, να κυριαρχεί στο χώρο των καταναλωτικών προϊόντων περισσότερο από όσο μέχρι σήμερα και να χτίζει την εταιρική της στρατηγική ως μία PC+ εταιρεία, σχεδιάζοντας για παράδειγμα προϊόντα τα οποία έχουν επιπλέον παροχές, εξαρτήματα και λειτουργίες που επιζητούν οι καταναλωτές, όπως το Yoga το οποίο είναι ένα laptop που μετατρέπεται σε tablet ή το table PC των 27 ιντσών, Horizon, που παρουσιάσαμε κατά τη διάρκεια της CES».


Η φιλοδοξία της Lenovo σαν μια εταιρεία PC+ εκτείνεται πέρα από τους υπολογιστές στα κινητά τηλέφωνα και τα tablet. Πέρυσι διατέθηκαν smartphones της Lenovo στη Ρωσία με το στόχο να γίνει η εταιρία ένας από τους 5 μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς μέσα στην πρώτη τριετία.


Η αγορά του ΕΜΕΑ έχει συνεισφέρει σημαντικά την τελευταία τριετία στην ανάδειξη της Lenovo ως η ταχύτερα αυξανόμενη εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικών υπολογιστών, ενώ για 15 συνεχόμενα τρίμηνα η άνοδος της εταιρείας ήταν μεγαλύτερη από τη συνολική άνοδο της αγοράς. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν μια σαφή θετική τάση και ισχυρή ώθηση για τη Lenovo καθώς στρέφει τις προσπάθειες της προς μια κερδοφόρα, βιώσιμη ανάπτυξη στο PC + εποχή.