Ασιατικό και πιο συγκεκριμένα κινέζικο χρώμα είχε η φετινή έκθεση τεχνολογίας CES, χάρη στο επιβλητικό «παρών» εταιρειών όπως οι Huawei, Lenovo, HiSense, ZTE κ.α.

Του Βαγγέλη Αλευρίτη

vaggelis@onlinemagazine.gr

CES2013_HiSenseBoothΠινελιές… Chinatown απέκτησε το Λας Βέγκας κατά τη διάρκεια της πρόσφατης έκθεσης CES (Consumer Entertainment Show). Κινέζικοι κολοσσοί άγνωστοι στην πλειονότητά τους στο αμερικανικό κοινό (με εξαίρεση ίσως τη Lenovo) έκαναν παραπάνω από αισθητή την παρουσία τους στους χώρους της έκθεσης, τόσο με τα εντυπωσιακά περίπτερά τους όσο και με τα ίδια τα προϊόντα που παρουσίασαν. Όλα δείχνουν πως η εποχή της… απομίμησης έχει αρχίσει να δίνει τη θέση της στην περίοδο της καινοτομίας για τα κινέζικα brands, τα οποία πλέον διεκδικούν μερίδιο αγοράς και στην high-end κατηγορία. Παίρνοντας τη σκυτάλη από τους ταλαιπωρημένους Ιάπωνες και ακολουθώντας ως trailer το μαινόμενο νοτιοκορεάτικο «ταύρο» που ακούει στο όνομα Samsung, οι κινέζοι είναι καταδικασμένοι να επιτύχουν. Μετά από μια δειλή, διερευνητική περίοδο διείσδυσης στην ευρωπαϊκή και αμερικανική αγορά, αναμένεται να ακολουθήσει μια τακτική εξαγοράς μεριδίων, με επιθετικό marketing και συσκευές που δεν διστάζουν να κονταροχτυπηθούν με τις «παραδοσιακές» δυνάμεις του χώρου για τον τίτλο της τεχνολογικής κορυφής.

Δεν είναι τυχαία, άλλωστε, η δεύτερη επίσκεψη του  CEO τ