Η Cisco παρουσιάζει τη νέα διαφημιστική της καμπάνια “Internet of Everything” η οποία θεωρεί ότι το Internet καθίσταται πιο πολύτιμο από ποτέ.


cisco logo correctΤο διαδίκτυο μετρά μόλις 8.000 μέρες ζωής και μέχρι το 2020 αναμένεται να συνδεθούν περίπου 2,5 δισεκατομμύρια ακόμα άνθρωποι και 37 δισεκατομμύρια δραστηριότητες και αντικείμενα. Η Cisco πιστεύει ότι αυτό είναι μόνο η αρχή, αφού το 99% των αντικειμένων στον κόσμο δεν έχουν ακόμα διαδικτυακή παρουσία, είναι όμως έτοιμα για την αλλαγή.


Η καμπάνια που θα προσδώσει διαδικτυακή οντότητα στα πάντα
Η νέα καμπάνια παρουσιάζει τις εκπληκτικές δυνατότητες που προσφέρει η Cisco όταν όλοι και όλα ανεξαιρέτως αποκτήσουν διαδικτυακή παρουσία και σηματοδοτεί τη δημιουργία πρωτόγνωρων ευκαιριών στην επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, των διαδικασιών, των δεδομένων και των αντικειμένων που θα ενταχθούν στο ‘Internet of Everything’. Αντικείμενα, όπως ιατρικές συσκευές, κτίρια ή ακόμα και αυτοκινητόδρομοι.


Το διαδίκτυο μεταμορφώνεται. Ξανά.
«Όταν πρωτοεμφανίστηκε το internet, πριν από περίπου 20 χρόνια, άλλαξε τα πάντα. Όμως αυτό που πρόκειται να δούμε δε συγκρίνεται με ότι έχουμε ζήσει στο παρελθόν” δήλωσε ο John Chambers, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Cisco. «Η καμπάνια ‘Internet of Everything’ θα ανατρέψει τα δεδομένα σε πολλούς κλάδους και αυτό σημαίνει νέες ευκαιρίες, επιχειρήσεις, εμπειρίες και υπηρεσίες. Αλλά σημαίνει ταυτόχρονα και μεγάλες ευκαιρίες για τον κόσμο, τις εταιρείες και τις χώρες. Το ‘Internet of Everything’ απαιτεί μία εφαρμογοκεντρική, δικτυακή, υπολογιστική και αποθηκευτική πλατφόρμα που θα συνδέει τα πάντα με τρόπους που στο παρελθόν όχι μόνο δεν ήταν εφικτοί, αλλά και που κανείς δεν φανταζόταν. Αυτός ο πολυεπίπεδος τρόπος σύνδεσης στηρίζεται σε συσκευές IP και απαιτεί διευρυμένη ευρυζωνική πρόσβαση και IPv6. Το δίκτυό μας προσφέρει μία έξυπνη, εύχρηστη, επεκτάσιμη και υψηλής ασφάλειας υποδομή ώστε να υποστηρίζει δισεκατομμύρια συνδεδεμένες συσκευές».


Η Cisco στο επίκεντρο
«Μας αρέσει να υλοποιούμε αλλαγές», δήλωσε η Blair Christie, Αντιπρόεδρος και Γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Cisco. «Είναι στο DNA μας. Οι σημερινοί ηγέτες θέλουν συνεργάτες που να μπορούν να τους καθοδηγούν μέσα από τις εξελίξεις και να προετοιμάζουν κατάλληλα τις επιχειρήσεις τους για τις μελλοντικές αλλαγές. Ρωτούν με ποιον τρόπο αυτή η συνδεσιμότητα θα τους βοηθήσει να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες και εμπειρίες, αλλά και να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που θα τους παρουσιαστούν. Η Cisco έχει τις απαντήσεις. Το ‘Internet of Everything’ θα μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο ζούμε, εργαζόμαστε, παίζουμε και μαθαίνουμε. Και εμείς είμαστε εκεί, στο επίκεντρο των εξελίξεων. Πιστεύω ότι η νέα αυτή εταιρική μας στρατηγική αποτυπώνει την αισιοδοξία και την ευκαιρία που θα γίνει πραγματικότητα από τη Cisco, αλλά και από τον κόσμο».