Η Ericsson και ο super DJ και παραγωγός Avicii ανακοίνωσαν ότι συνεργάζονται, προκειμένου να δημιουργήσουν το πρώτο crowd-sourced hit στον κόσμο.


ERICSSON LOGO_cmyk-01Σχετικές μελέτες δείχνουν ότι η μουσική βιομηχανία πρωτοπορεί όσον αφορά στην υιοθέτηση των νέων επιχειρηματικών μοντέλων και του συνεργατικού περιβάλλοντος που συνοδεύουν το μοντέλο της Διαδικτυωμένης Κοινωνίας.


Η Ericsson ξεκινά συνεργασία με τον παγκοσμίου φήμης DJ και παραγωγό Avicii, με σκοπό να δείξει πώς μια Διαδικτυωμένη Κοινωνία επιτρέπει την καινοτομία και το μετασχηματισμό των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.


Με τον όρο ‘Διαδικτυωμένη Κοινωνία’ η Ericsson περιγράφει έναν κόσμο, όπου η διασύνδεση ανθρώπων, εγκαταστάσεων και αντικειμένων γίνεται σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να αναπτυχθούν νέοι τρόποι επιχειρηματικής δραστηριότητας και ψυχαγωγίας. Η βιομηχανία της ψυχαγωγίας έχει αποδείξει ότι ξέρει να αγκαλιάζει νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως φάνηκε με τα ψηφιακά κανάλια διανομής. Το συγκεκριμένο project αποτελεί πρώτης τάξης παράδειγμα ότι η εταιρεία κάνει τώρα ένα ακόμη βήμα προς την κατεύθυνση της παραγωγής και της δημιουργίας. Κατά τις συζητήσεις της με άλλους κλάδους της οικονομίας, η Ericsson θα χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο project ως ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει την ορθότητα του οράματός της.


Ο Avicii είναι ένας νέος, προοδευτικός καλλιτέχνης, o οποίος έχει ήδη πειραματιστεί με νέους δρόμους μουσικής δημιουργίας και επεξεργασίας. Χάρη στα κοινωνικά δίκτυα και μόνο, ο αριθμός των φαν του έφτασε από το μηδέν σε μερικές δεκάδες εκατομμύρια, όπως φάνηκε στα δύο τελευταία του σινγκλ με την εταιρεία Universal Music Sweden. Πρόσφατα, το περιοδικό Forbes τον χαρακτήρισε ως τον δεύτερο πιο επιδραστικό μουσικό ηλικίας κάτω των 30.


Tο project ξεκινά απευθύνοντας πρόσκληση στους φαν και τους παραγωγούς του Avicii σε ολόκληρο τον κόσμο να στείλουν ηλεκτρονικά τα δικά τους ηχητικά αρχεία. Το project ‘Avicii x You’ ξεκινά επίσημα στις 9 Ιανουαρίου σε ολόκληρο τον κόσμο. Στο πλαίσιο αυτό ο Avicii θα έχει το ρόλο του παραγωγού, επιλέγοντας ρυθμικές βάσεις, μελωδίες, φωνητικά και εφέ, τα οποία έχουν σταλεί από όσους συμμετέχουν στο project. Στη συνέχεια θα δημιουργήσει το πρώτο “crowdsourced” hit παγκοσμίως, το οποίο και θα παρουσιάσει στις 26 Φεβρουαρίου του 2013.


Ο Avicii δήλωσε σχετικά: «Έχω ενθουσιαστεί με την ιδέα να ζητήσω από τους φαν μου να αποτελέσουν κομμάτι της δημιουργικής διαδικασίας. Μέσα από αυτό το project, η παραγωγή, η διανομή, και πιθανότατα και η εκτέλεση της μουσικής αλλάζουν επίπεδο».


Η Ash, μάνατζερ και συνεργάτης του Avicii, δήλωσε: «Με το ‘Avicii x You’ προσπαθούμε για άλλη μια φορά να δημιουργήσουμε ένα εντελώς νέο πρότυπο, αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία της κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να κάνουμε κάτι πρωτοπόρο. Ως συνήθως, ελπίζουμε να βοηθήσουμε τον κόσμο να καταλάβει όχι μόνον πόσο σπουδαίος παραγωγός είναι ο Avicii, αλλά και ότι η σκηνή της ηλεκτρονικής χορευτικής μουσικής μπορεί να συμπεριλάβει ακόμη και όσους δεν διαθέτουν την κλασική μουσική παιδεία. Είναι μια διασκεδαστική ιδέα που βάζει στο παιχνίδι της μουσικής δημιουργίας τους φαν του Avicii από ολόκληρο τον κόσμο».


Ο κ. Per Sundin, Διευθύνων Σύμβουλος στη Universal Music Sweden, δήλωσε: «Οι τεχνολογίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών έχουν επιφέρει πολύ μεγάλες αλλαγές στη μουσική βιομηχανία. Σήμερα, το θέμα είναι να αγκαλιάζουμε τις καινούριες ευκαιρίες και τους νέους τρόπους παραγωγής, προώθησης και διανομής της μουσικής. Βρίσκω το συγκεκριμένο project πολύ ενδιαφέρον, καθώς φέρνει τους φαν πιο κοντά στον αγαπημένο τους καλλιτέχνη. Συνδυάζοντας το ταλέντο του Avicii και των φαν του, η Ericsson και η Universal Music οδηγούν μέσα από το συγκεκριμένο project την αλλαγή στη μουσική βιομηχανία».


«Η εμπειρία μας στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας, των ευρυζωνικών δικτύων και των cloud-based υπηρεσιών ταιριάζει με τις θεμελιώδεις ανάγκες ενός τέτοιου εγχειρήματος», δήλωσε ο κ. Arun Bhikshesvaran, Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ στην Ericsson. «Μέχρι το 2018, πιστεύουμε ότι η κίνηση mobile data θα μεγαλώσει περίπου 12 φορές σε σχέση με τα τωρινά επίπεδα, κυρίως μέσα από εφαρμογές ψυχαγωγικού χαρακτήρα. Επίσης, σύμφωνα με τη μελέτη της Ericsson ‘10 Hot Consumer Trends for 2013’, το social entertainment, η συνεργασία και η δημιουργικότητα όσων μετέχουν στη σύγχρονη αστική ζωή, αποτελούν, μαζί με τις cloud-based υπηρεσίες, βασικά συστατικά μιας Διαδικτυωμένης Κοινωνίας σε εξέλιξη.


«Το project χαρακτηρίζεται από τη συναρπαστική ευκαιρία συνεργασίας στο δημιουργικό κομμάτι με τον Avicii και την Ash από την At Night Management και την Universal Music Sweden, αλλά και από τn δυνατότητα που μας δίνει να δείξουμε στους πελάτες μας πώς να αγκαλιάζουν τη ριζική αλλαγή σε έναν τομέα. Προσμένουμε με ανυπομονησία την επικοινωνία και τη συνεργασία με τους πελάτες μας και άλλους βασικούς stakeholders, ώστε να υλοποιήσουμε το όραμα της Ericsson για τη Διαδικτυωμένη Κοινωνία», καταλήγει ο κ. Bhikshesvaran.