Η έμφαση στο «quietly» από το moto «quietly brilliant» της HTC μάλλον ευθύνεται για το δύσκολο 2012 που πέρασε!
Του Βαγγέλη Αλευρίτη
Η απάντηση είναι απλή και δεδομένη, αλλά να την ακούς από τα χείλη του CEO της HTC έχει διαφορετικό βάρος. Δεν αρκεί να λανσάρεις εκπληκτικές συσκευές, πρέπει να το φωνάζεις κιόλας!
Σύμφωνα με τον Peter Chou, οι ανταγωνιστές τους – ιδιαίτερα η Samsung – κινήθηκαν επιθετικά και με εφευρετικότητα, δαπανώντας τεράστια ποσά στο marketing. «Δεν κάναμε αρκετά στο μέτωπο του marketing», παραδέχτηκε ο Chou, καθώς η HTC δεν μπορούσε να ακολουθήσει λόγω περιορισμένων πόρων σε αυτόν τον ξέφρενο αγώνα δρόμου διαφήμισης, με αποτέλεσμα να στρέφει το βάρος της στο ίδιο το προϊόν, ελπίζοντας πως οι πρωτοποριακές συσκευές θα βρουν μόνες τους το δρόμο τους προς τον τελικό καταναλωτή. «Τα χειρότερα για την HTC πιθανότατα έχουν περάσει και το 2013 δεν θα είναι τόσο άσχημο», δήλωσε με συγκρατημένη αισιοδοξία ο επικεφαλής της ταϊβανέζικης εταιρείας. Τόσο συγκρατημένη που θυμίζει τις εκτιμήσεις για την ελληνική οικονομία…
Ελλείψει μεγάλου marketing budget, λαγούς από το καπέλο του καλείται να βγάλει εδώ και λίγους μήνες ο νέος επικεφαλής marketing της HTC, Benjamin Ho, προερχόμενος από τη Motorola Asia Pacific. Ο Benjamin Ho αντικατέστησε τον John Wang, ο οποίος παρά τους περιορισμένους πόρους που του είχαν διαθέσει, μάλλον χρεώθηκε μερίδιο της κακής εικόνας της εταιρείας.