Η LG παρουσιάζει στη CES τη νέα σειρά Digital Signage με πρωταγωνιστές το 3D Video Wall και την Ultra HD Multi-Touch 84’’.


LG B2B Signage 01Στο πλαίσιο της διεθνής έκθεσης Consumer Electronics Show (CES), που διοργανώνεται στο Λας Βέγκας μεταξύ 8-11 Ιανουαρίου 2013, η LG Electronics (LG) θα παρουσιάσει τη νέα προηγμένη σειρά προϊόντων ψηφιακής σήμανσης, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται το εμβληματικό 3D Video Wall των 55 ιντσών, το 84 ιντσών Ultra HD Multi-touch Signage, το EZ Sign TV, το Smart Gate Media Pole, το Smart Mirror καθώς και μια σειρά άλλες κορυφαίες λύσεις εμπορικής προβολής.


Η LG, αναγνωρίζοντας την όλο και μεγαλύτερη ανάγκη για αποτελεσματική και αποδοτική ψηφιακή σήμανση, έχει προσηλωθεί στην ανάπτυξη πολλών και διαφορετικών προϊόντων, στα οποία ενσωματώνει κορυφαίες τεχνολογίες, όπως τα πάνελ IPS και η τεχνολογία Smart Energy Saving.


«Η LG βλέπει το μέλλον στον τομέα της ψηφιακής σήμανσης να είναι ευοίωνο» ανέφερε ο κ. Il-geun Kwon, επίτιμος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του τομέα IT στην LG Home Entertainment Company. «Αισθανόμαστε περήφανοι που είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μια εξαιρετική σειρά προϊόντων, τα οποία μπορούν να λειτουργούν κάτω από διαφορετικές συνθήκες περιβάλλοντος, ώστε να καλύπτουν πολλές και διαφορετικές ανάγκες των πελατών μας. Ο συνδυασμός των πάνελ IPS με την τεχνολογία Smart Energy Saving προσφέρει ένα διπλό πλεονέκτημα: εντυπωσιακές εικόνες και σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας».


Πρωτοπόρος στον στίβο της ψηφιακής σήμανσης, όπως έχει επανειλημμένα αναδείξει, η LG έχει συνεργαστεί με μια σειρά διεθνείς εταιρείες παγκόσμιου κύρους, όπως η McDonald’s, η KFC, η Nike, η Kia, η Hyundai και η Vodafone. Έχει υλοποιήσει με επιτυχία πλήθος έργων μεγάλης κλίμακας, μεταξύ των οποίων και η προμήθεια σχεδόν 18.000 ψηφιακών πινακίδων για τη δημοφιλή καναδική αλυσίδα εστιατορίων Tim Hortons. Σήμανση βασισμένη σε προϊόντα της LG υπάρχει, επίσης, σε κάποια από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου, όπως το Incheon International Airport και το Sydney International Airport. Και φέτος, η LG θα καταπλήξει τους επισκέπτες της φετινής CES, με ψηφιακές πινακίδες που είναι εντυπωσιακές όχι μόνο ως προς τις διαστάσεις, αλλά και ως προς την ποιότητα της απεικόνισης και την κατανάλωση ενέργειας.


3D Video Wall για οικονομία κλίμακας
Για άλλη μια φορά, η LG θα κλέψει την παράσταση στο περίπτερό της στο Λας Βέγκας με το γιγαντιαίο 3D Video Wall, το οποίο αποτελείται από 122 οθόνες LG WV70MD των 55 ιντσών η καθεμία. Έχοντας τη μικρότερη διάσταση bezel-to-bezel στον κόσμο, μόλις 5,3 χιλιοστά, το 3D Video Wall δίνει στον θεατή την εντύπωση ότι παρακολουθεί μια ενιαία οθόνη τεραστίων διαστάσεων. Η ισορροπία λευκού για κάθε οθόνη μπορεί να ρυθμιστεί αυτόματα μέσω προεγκατεστημένου λογισμικού, ώστε να εξασφαλίζεται απολύτως ομοιογενής εικόνα σε ολόκληρη την επιφάνεια του video wall, ενώ τα πάνελ IPS, εκτός από ζωντανή και καθαρή εικόνα, προσφέρουν και μεγάλη γωνία θέασης.


Και αυτή η πολύ μεγάλη διάταξη ψηφιακής σήμανσης ενσωματώνει την τεχνολογία Smart Energy Saving της LG, εξασφαλίζοντας περίπου 30% χαμηλότερη κατανάλωση σε σύγκριση με άλλες οθόνες εμπορικής προβολής τύπου LED. Έτσι, μπορούμε να μειώσουμε το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας χωρίς κανενός είδους συμβιβασμό στην ποιότητα της εικόνας.


84’’ Ultra HD Multi-touch Signage για διαδραστικές χρήσεις και εκπαίδευση
Το εντυπωσιακό Ultra HD Multi-touch Signage των 84 ιντσών φέρνει για πρώτη φορά την οξύτητα μιας εικόνας υπερυψηλής ανάλυσης (Ultra HD) στην αγορά των προϊόντων ψηφιακής σήμανσης B2B. Κατά τη διάρκεια της CES, οι επισκέπτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν την εντυπωσιακών διαστάσεων οθόνη αφής πέντε σημείων της LG και να δουν ορισμένα από τα πιο χαρακτηριστικά αριστουργήματα της παγκόσμιας τέχνης που υπάρχουν στα μεγαλύτερα μουσεία του κόσμου. Η οθόνη Ultra HD Multi-touch μπορεί να αναδείξει σε όλη της τη λεπτομέρεια ακόμη και την πιο λεπτή πινελιά ενός ζωγραφικού πίνακα χάρη στον εντυπωσιακά μεγάλο αριθμό pixel. Επίσης, χάρη στις λειτουργίες ζουμ, περιστροφής και γραφής (με το δάκτυλο), η οθόνη LG 84’’ Ultra HD Multi-touch Signage προσφέρεται για πλήθος διαδραστικές εμπορικές ή εκπαιδευτικές εφαρμογές.


EZ Sign TV και άλλα
Στη CES 2013 η LG θα παρουσιάσει επίσης την βραβευμένη EZ Sign TV. Η EZ Sign TV έχει αναγνωριστεί για δύο συνεχόμενα έτη, το 2011 και το 2012 από το περιοδικό ‘Commercial Integrator’ για τη δυνατότητα παροχής customized περιεχομένου. Η ευέλικτη και πολλαπλώς χρηστική EZ Sign TV προσφέρεται για διάφορες εφαρμογές, όπως η διαφήμιση, η αναπαραγωγή multimedia και η προβολή ζωντανού τηλεοπτικού προγράμματος. Επίσης, στην έκθεση θα παρουσιαστούν το λεπτό Smart Gate Media Pole, ιδανικό για εφαρμογές μάρκετινγκ και διαφήμισης σε χώρους μικρών διαστάσεων, καθώς και το Smart Mirror, μια συσκευή που μπορεί να λειτουργεί και ως οθόνη, και ως καθρέπτης.


Η πολιτική B2B της LG
Η χρήση προϊόντων ψηφιακής σήμανσης βρίσκεται σε ανοδική πορεία, με τις πωλήσεις να αναμένεται να φτάσουν τα 9,5 εκατομμύρια (USD) μέχρι το 2016, αύξηση έξι φορές μεγαλύτερη από το αντίστοιχο μέγεθος του 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία του Display Search. Οι λύσεις ψηφιακής σήμανσης της LG προσφέρουν μια σειρά από διαφορετικές εφαρμογές, όπως η διαφημιστική προβολή προϊόντων και υπηρεσιών, η εκπαίδευση μαθητών ή επαγγελματικών στελεχών, η υποστήριξη κρατικών και εταιρικών εκδηλώσεων, και η παροχή χρήσιμων πληροφοριών στο κοινό.


Η LG θα παρουσιάσει ακόμη περισσότερα προϊόντα ψηφιακής σήμανσης κατά τη διάρκεια της Integrated Systems Europe 2013 (ISE), της μεγαλύτερης κλαδικής έκθεσης στην Ευρώπη, η οποία εγκαινιάζεται στις 29 Ιανουαρίου στο Άμστερνταμ.