Η Ericsson διακρίνεται ως ‘challenger’ στην αγορά των IT services σύμφωνα με την Gartner Magic Quadrant.


ericsson 2012 logoΚορυφαία εταιρεία αναλυτών ΙΤ αξιολογεί την ικανότητα της Ericsson αναφορικά με την εκπόνηση και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού οράματος για λογαριασμό των πελατών της


Η Ericsson χρησιμοποιεί την εμπειρία της προκειμένου να βοηθήσει τους παρόχους επικοινωνίας (CSPs) να μετασχηματίσουν τον τρόπο λειτουργίας τους και να αξιοποιήσουν στο μέγιστο βαθμό τις ευκαιρίες που δημιουργεί η σύγκλιση των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής


Σήμερα η Ericsson απασχολεί στο χώρο του CSI 12.000 επαγγελματίες σε ολόκληρο τον κόσμο, ενώ καταγράφει ήδη σημαντική αύξηση των δραστηριοτήτων της στον κλάδο του ICT, τόσο μέσω οργανικής ανάπτυξης, όσο και μέσω εξαγορών.


Η Gartner, κορυφαία εταιρεία αναλυτών του κλάδου IT, στην τελευταία έκδοση της έρευνας ‘Magic Quadrant’, τοποθετεί την Ericsson (NASDAQ: ERIC) στο τεταρτημόριο των “challenger” , για την αγορά IT Services for Communications Service Providers (CSPs).


Στην έρευνα Magic Quadrant της Gartner εξετάζονται 14 κορυφαίοι προμηθευτές υπηρεσιών ΙΤ για τη διαχείριση των συστημάτων που χρησιμοποιούν οι πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Οι 14 εταιρείες αξιολογούνται με βάση την ικανότητα τους να διαμορφώνουν και να εκτελούν ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό όραμα για λογαριασμό των πελατών τους. Η έρευνα Magic Quadrant φιλοδοξεί να βοηθήσει τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να εντοπίσουν τους προμηθευτές εκείνους που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες τους.


Ο κ. Paolo Colella, Επικεφαλής του τμήματος Consulting and Systems Integration (CSI) στην Ericsson, δήλωσε τα εξής: “Στον τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών και του system integration η Ericsson απασχολεί επαγγελματίες με βαθιά γνώση και εκτεταμένη εμπειρία γύρω από το πώς να υποστηρίζουν παρόχους οι οποίοι βρίσκονται σε διαδικασία μετασχηματισμού των υποδομών τους.


Η ανάπτυξη μας στον τομέα του IT καταδεικνύεται και από τρία νέα και σημαντικά συμβόλαια που υπογράψαμε μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 21012, για συστήματα Operations & Βusiness Support, πλατφόρμες παροχής υπηρεσιών (SDP) και κέντρα επεξεργασίας δεδομένων (data centers). Η αναγνώριση της Ericsson ως “challenger” στο πεδίο των IT services για Παρόχους Επικοινωνίας μας κάνει ιδιαιτέρως περήφανους.”


Με το mobile broadband και τα έξυπνα κινητά να γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, οι καταναλωτές αποκτούν περισσότερες γνώσεις για μια σειρά προηγμένες διαδικτυακές υπηρεσίες επικοινωνίας. Καθώς οι κλάδοι του ΙΤ και των τηλεπικοινωνιών συγκλίνουν όλο και περισσότερο, η Ericsson χρησιμοποιεί την εμπειρία και τις γνώσεις της προκειμένου να βοηθήσει τους παρόχους να ξεπεράσουν τις δυσκολίες και να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται μέσα από τη σύγκλιση. Στο πλαίσιο αυτό, η Ericsson μετασχηματίζει και εκσυγχρονίζει επιχειρησιακές διαδικασίες, εργαλεία διαχείρισης και δικτυακές υποδομές, ενώ παράλληλα φροντίζει για την άνοδο του γνωστικού επιπέδου (competence) των στελεχών του παρόχου, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η επίτευξη των επιχειρηματικών και των οικονομικών του στόχων, και παράλληλα να ικανοποιούνται οι προσδοκίες των πελατών του.


Αυτή τη στιγμή η Ericsson απασχολεί, σε παγκόσμιο επίπεδο, 12.000 επαγγελματίες, εξειδικευμένους σε θέματα CSI, και καταγράφει σημαντική αύξηση των δραστηριοτήτων της στον τομέα του ICT, τόσο μέσα από οργανική ανάπτυξη, όσο και από εξαγορές. Από το 2004 η Ericsson έχει εξαγοράσει συνολικά οκτώ εταιρείες από το χώρο του CSI σε ολόκληρο τον κόσμο: την Audilog, την TUSC, την Teleca OSS, την HyC, την Bizitek, την Pride S.p.A., την inCode και την Telcordia.


H εξαγορά της Telcordia, μιας εταιρείας με παγκόσμια ηγετική θέση στην ανάπτυξη λογισμικού και υπηρεσιών για παρόχους κινητής και ευρυζωνικής επικοινωνίας, ολοκληρώθηκε στις 12 Ιανουαρίου 2012. Με την κίνηση αυτή η Ericsson απέκτησε ακόμη μεγαλύτερες δυνατότητες στην παροχή end-to-end υπηρεσιών για παρόχους, και κατέκτησε ηγετική θέση σε τομείς όπως οι υπηρεσίες service fulfillment και service assurance, η βελτιστοποίηση δικτύου και το real-time charging (χρέωση υπηρεσιών σε πραγματικό χρόνο).