Περισσότερες από 15 εκατομμύρια τραπεζικές κάρτες προσωποποιούνται ετησίως σε συστήματα της Mellon Technologies.


mellontechΟι λύσεις προσωποποίησης που έχει διαθέσει τα τελευταία χρόνια η Mellon Technologies και οι θυγατρικές της, έχουν εξοπλίσει κάποια από τα μεγαλύτερα κέντρα προσωποποίησης της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, το οποία προσωποποιούν συνδυαστικά τον μεγαλύτερο αριθμό τραπεζικών καρτών της περιοχής. Σήμερα, ο όγκος των καρτών που προσωποποιούνται στα συστήματα της Mellon ξεπερνά τα 15 εκατομμύρια ετησίως, και περιλαμβάνουν κάρτες όλων των τύπων (πιστωτικές, χρεωστικές, προπληρωμένες, sticker) ανεξαρτήτως κατασκευαστή, τράπεζας ή φορέα (VISA, MasterCard, American Express κ.α.).


Οι λύσεις προσωποποίησης της Mellon καλύπτουν τις ανάγκες ενός κέντρου σε κάθε ένα από τα επιμέρους στάδια της προσωποποίησης -από την προσωποποίηση του τσιπ (chip), της μαγνητικής ταινίας και την παραγωγή του PIN, μέχρι την εκτύπωση των συνοδευτικών επιστολών και την εμφακέλωση της κάρτας. Οι λύσεις αυτές συνδυάζουν συστήματα κορυφαίων κατασκευαστών όπως οι NeoPost, Matica, Thales e-Security και Verisoft, με λογισμικό που έχει αναπτύξει η ίδια η εταιρεία προκειμένου να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη διασύνδεση και επικοινωνία με τις υπόλοιπες υποδομές των κέντρων.


«Η δυνατότητα αναβάθμισης και ενσωμάτωσης νέων προϊόντων στις υφιστάμενες υποδομές, η διασφάλιση υψηλών ρυθμών παραγωγής αλλά και η τήρηση όλων των διεθνών προτύπων ασφαλείας, έχουν αποτελέσει τα βασικότερα κριτήρια επιλογής της Mellon,» σχολίασε ο Μιχάλης Παππάς, Delivery & Services Manager της Mellon Technologies. «Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πρόσφατη αναβάθμιση που πραγματοποίησε στα συστήματα της Eurobank για την προσωποποίηση των καρτών ανέπαφων πληρωμών (contactless cards) που ξεκίνησε πρόσφατα η τράπεζα. Για το συγκεκριμένο έργο, ιδιαίτερο ενδιαφέρον επέδειξε και η ίδια η MasterCard Worldwide καθώς θεωρήθηκε οδηγός για όλες τις μελλοντικές εγκαταστάσεις με ιδιαίτερη έμφαση στην Ευρωπαϊκή αγορά όπου τόσο η Mellon όσο και η Eurobank διατηρούν παρουσία σε αρκετές χώρες μέσω των θυγατρικών τους.»


Ανάμεσα στα κέντρα προσωποποίησης που εξόπλισε πρόσφατα η Mellon βρίσκονται και αυτά των Grafocard (Σερβία), Eurobank (Ελλάδα), Quipu (Κόσσοβο), και Casys (ΠΓΔΜ).