Η Intralot, μέσω της θυγατρικής της Intralot Interactive, ισχυροποιεί την θέση της στον κόσμο του social gaming.


intralot 2011Η νέα πρόταση της εταιρείας, η ολοκληρωμένη σουίτα παιχνιδιών Lazyland. έχει ως στόχο τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης, απευθυνόμενη σε πιο νεανικό κοινό και την σύγκλιση των τυχερών παιχνιδιών με τα παιχνίδια των κοινωνικών δικτύων. Η INTRALOT Italia, θυγατρική της INTRALOT στην Ιταλία, είναι η πρώτη εταιρεία του Ομίλου που εγκαινίασε με επιτυχία τη νέα σουίτα στην ιταλική αγορά, με την εμπορική ονομασία “Giochi di Intralot”.


Η νέα σουίτα υλοποιείται από την INTRALOT σε συνεργασία με την εταιρεία Lazyland, η οποία ειδικεύεται στην ανάπτυξη παιχνιδιών για τα κοινωνικά δίκτυα. Οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε πληθώρα παιχνιδιών μέσω των κοινωνικών δικτύων, όπως είναι το facebook, στην βάση συναλλαγών με εικονικά νομίσματα (virtual goods), ενώ ταυτόχρονα έχουν την δυνατότητα πρόσβασης στην πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών που τους προσφέρει η INTRALOT, ανάλογα με τις επιτρεπόμενες λειτουργίες από το εκάστοτε ισχύον νομικό πλαίσιο. Οι παίκτες έχουν ετσι την δυνατότητα μίας Ενιαίας Εμπειρίας Παίκτη, που αποτελεί μέρος της συνολικής στρατηγικής Universal Gaming Experience που έχει ανακοινώσει πρόσφατα η εταιρεία.


Ο κ. Γιώργος Ζενζεφίλης, Γενικός Διευθυντής της INTRALOT Interactive, δήλωσε: “Τα παιχνίδια στα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή κυρίως στο νεανικό κοινό. Η INTRALOT προσφέρει μία πρωτοποριακή σουίτα παιχνιδιών στα κοινωνικά δίκτυα, η οποία έχει σχεδιασθεί έτσι ώστε να προσφέρει στους παίκτες ψυχαγωγία, καθώς και νέους τρόπους επικοινωνίας. Οι διαχειριστές λοταριών σε όλον τον κόσμο μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων, ώστε να αυξήσουν την πελατειακή τους βάση, προσφέροντας στους παίκτες μία ολοκληρωμένη εμπειρία παιχνιδιού. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από το ενδιαφέρον που προσέλκυσε η νέα σουίτα Lazyland στην Έκθεση EiG 2012 στην Βαρκελώνη. Μετά την επιτυχημένη πρεμιέρα της στην Ιταλία, εξετάζουμε το ενδεχόμενο να την εισάγουμε και σε άλλες αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε.”


Το μέγεθος της συνολικής αγοράς παιχνιδιών κοινωνικής δικτύωσης εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα $8 δισ. το 2012 και προβλέπεται να φτάσει τα $14,5 δισ. το 2015. Ενώ, ο αριθμός των παικτών στα κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως ανέρχεται σε 750 εκ. το 2012 και αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται σημαντικά έως το 2015, ξεπερνώντας το 1,5 δισ.